דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרה 9ש שרה 9

    היי ,
    אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
    תודה

    קוקה קולהק מנותק
    קוקה קולהק מנותק
    קוקה קולה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #742

    @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
    אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרה 9ש שרה 9

      היי ,
      אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
      תודה

      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #743

      @שרה-9
      רגעים/ יונתן שינפלד
      הרגעים האלה שמאירים את החדר
      לא צריכים לדבר העיניים אומרות
      הנה אושר קטן מאיר בלילות
      יש תרופה לכאב תרופה לדמעות

      זה בא
      בא להאיר את מה שכבה
      בה לרפא את הלב שנשבר
      שוב לחייך בחזרה
      זה בא
      הלב נפתח למשהו חדש
      לא בא והולך
      הוא כאן ונשאר
      שוב לחייך בחזרה

      הרגעים האלה באים עושים לי סדר
      מה חשוב באמת
      מה יותר או פחות מאושר קטן
      גם כשבא בדמעות
      לדברים הטובים כדאי לחכות

      זה בא...

      הרגעים האלה עולם עצר מלכת
      לא צריך לדבר העיניים יודעות
      הנה אושר כזה
      נענו התפילות
      לדברים הטובים היה כדאי לחכות

      קרדיט ל @TALY שהעלתה את המילים בנושא של יונתן שיינפלד

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • קוקה קולהק קוקה קולה

        @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
        אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #744

        @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

        קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

          קוקה קולהק מנותק
          קוקה קולהק מנותק
          קוקה קולה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #745

          @ב-ב איפה ביוטיב?

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • קוקה קולהק קוקה קולה

            @ב-ב איפה ביוטיב?

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #746

            @קוקה-קולה בתאור
            IMG_20220901_091205.jpg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שרהלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #747

              בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שרהלה

                בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #748

                @שרהלה

                Walking down the streets I look alive
                No one knows what’s going on inside
                So much I cannot do just wanna be more Like you
                Does it even pay to try

                I know 1 billion stars come out at night
                Each one with their own purpose their own Light
                Those stars are just like me each their own Identity
                It’s all in my state of mind

                Because I’m One in a million
                In a million I’m one in a million in a million
                I know in my heart no one can play my part
                That makes everyone of us one in a Million

                I look into the mirror and I ask
                What do I gain when I compare and I contrast
                Although I’m not like you
                There’s a job only I can do
                There’s no one else on my path

                I look into the distance and I smile
                I know that no one else can walk my mile
                In my world there’s only me no one else I’d rather be
                There’s nothing more that I need

                Every time I think about all I want to be
                I find it so impossible why can’t I just see
                That I have everything I need to be the best
                That I can be Yes I believe

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • TALYT TALY

                  @שרהלה

                  Walking down the streets I look alive
                  No one knows what’s going on inside
                  So much I cannot do just wanna be more Like you
                  Does it even pay to try

                  I know 1 billion stars come out at night
                  Each one with their own purpose their own Light
                  Those stars are just like me each their own Identity
                  It’s all in my state of mind

                  Because I’m One in a million
                  In a million I’m one in a million in a million
                  I know in my heart no one can play my part
                  That makes everyone of us one in a Million

                  I look into the mirror and I ask
                  What do I gain when I compare and I contrast
                  Although I’m not like you
                  There’s a job only I can do
                  There’s no one else on my path

                  I look into the distance and I smile
                  I know that no one else can walk my mile
                  In my world there’s only me no one else I’d rather be
                  There’s nothing more that I need

                  Every time I think about all I want to be
                  I find it so impossible why can’t I just see
                  That I have everything I need to be the best
                  That I can be Yes I believe

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שרהלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #749

                  @TALY
                  טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שרהלה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #750

                    אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שרהלה

                      אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #751

                      @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                      הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                      הנה המילים:

                      Morning breaks, the child awakes
                      Staring eyes from a tiny face
                      Stranger in a strange place
                      He says please take me home
                      No one heard the word he speaks
                      Teardrops tumble to his cheek
                      His heart cried out for what it seeks
                      Won't someone take him home

                      And when this child became a man
                      Stranger lost in a sranger's land
                      Each night a broken dream repeated
                      Please take me home
                      He never stopped remembering
                      The land of G-d that calls to him
                      Memories keep flooding in
                      The memories of home

                      Chorus:
                      Home, I just wanna go home
                      To the city of gold, in the land of old
                      That's my home
                      Searching for truth
                      Take me back to my roots
                      Please take me home

                      Home, I just wanna go home
                      To the land of Hashem to Jerusalem
                      That's my home, my real home
                      Home, I just wanna go home
                      Where I'll be strong
                      Where my soul belong
                      in the land of home

                      Everyday that passes by
                      In foreign lands we spend our time
                      Deep within our hearts were praying
                      Please take us home
                      We know the day will surely come
                      We'll gather in Jerusalem
                      On the day Moshiach comes
                      Then once more we'll be home

                      So many years away from home
                      So many fears and tears we've known
                      Many generations growing
                      Missing their home
                      The spirit of the nation stands
                      Reaching out to our holy land
                      Far across the desert sand
                      That's where we need to go

                      Forever holding on to faith
                      The time is soon to take our place
                      Once again be standing
                      On the land we call home
                      Then to our children we will tell
                      Stories that we knew so well
                      'Bout the land of Israel
                      Eternally our home

                      Chorus:
                      Home, we just wanna go home
                      To the city of gold, in the land of old
                      Oh yes, That's our real home
                      Home, we just wanna go home
                      Searching for truth
                      Take me back to my roots
                      Please please take me home

                      Home, we just wanna go home
                      To the land of Hashem
                      to Jerusalem
                      Oh yes, That's our home
                      Home, we just wanna go home
                      Where we can be strong
                      All belong in the land home
                      in the land of home

                      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                        הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                        הנה המילים:

                        Morning breaks, the child awakes
                        Staring eyes from a tiny face
                        Stranger in a strange place
                        He says please take me home
                        No one heard the word he speaks
                        Teardrops tumble to his cheek
                        His heart cried out for what it seeks
                        Won't someone take him home

                        And when this child became a man
                        Stranger lost in a sranger's land
                        Each night a broken dream repeated
                        Please take me home
                        He never stopped remembering
                        The land of G-d that calls to him
                        Memories keep flooding in
                        The memories of home

                        Chorus:
                        Home, I just wanna go home
                        To the city of gold, in the land of old
                        That's my home
                        Searching for truth
                        Take me back to my roots
                        Please take me home

                        Home, I just wanna go home
                        To the land of Hashem to Jerusalem
                        That's my home, my real home
                        Home, I just wanna go home
                        Where I'll be strong
                        Where my soul belong
                        in the land of home

                        Everyday that passes by
                        In foreign lands we spend our time
                        Deep within our hearts were praying
                        Please take us home
                        We know the day will surely come
                        We'll gather in Jerusalem
                        On the day Moshiach comes
                        Then once more we'll be home

                        So many years away from home
                        So many fears and tears we've known
                        Many generations growing
                        Missing their home
                        The spirit of the nation stands
                        Reaching out to our holy land
                        Far across the desert sand
                        That's where we need to go

                        Forever holding on to faith
                        The time is soon to take our place
                        Once again be standing
                        On the land we call home
                        Then to our children we will tell
                        Stories that we knew so well
                        'Bout the land of Israel
                        Eternally our home

                        Chorus:
                        Home, we just wanna go home
                        To the city of gold, in the land of old
                        Oh yes, That's our real home
                        Home, we just wanna go home
                        Searching for truth
                        Take me back to my roots
                        Please please take me home

                        Home, we just wanna go home
                        To the land of Hashem
                        to Jerusalem
                        Oh yes, That's our home
                        Home, we just wanna go home
                        Where we can be strong
                        All belong in the land home
                        in the land of home

                        הלב שליה מנותק
                        הלב שליה מנותק
                        הלב שלי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #752

                        @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                        את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הלב שליה הלב שלי

                          @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                          את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #753

                          @הלב-שלי כן
                          וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                          קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיר הלל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #754

                            אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיר הלל

                              אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #755

                              @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                              בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                              וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                              איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                              אז תודה😉

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                                בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                                וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                                איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                                אז תודה😉

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                                #756

                                @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                                אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                                ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                                את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                                ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #757

                                  אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                                  אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                    אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שיר הלל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #758

                                    @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שיר הלל

                                      @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #759

                                      @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                      נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                      אז לכתוב אותו הראשון
                                      הבנת?

                                      אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                      אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                        @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                        נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                        אז לכתוב אותו הראשון
                                        הבנת?

                                        אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שיר הלל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #760

                                        @תהילה-כהן-0 אהה סבבה
                                        אז נראלי ככה
                                        מקום
                                        מסך
                                        כל מה שהיה
                                        בסוף יהיה טוב
                                        לחיות עוד פעם
                                        גיבור
                                        אפ אנד דאון
                                        לעמוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שרהלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #761

                                          יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                          שרי 0ש מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול