דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. על המוזיקה
  3. תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב

תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר על המוזיקה
30 פוסטים 17 כותבים 2.9k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סקופרס סקופר

    תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

    לאחר שבוע של מתח ודרמה עם מאות הצבעות ותגובות, זה קרה!
    והרי התוצאות!

    מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש אב?
    40 אופציות לבחירה,
    עשיריה מנצחת:

    במקום ראשון: יש לי הכל - אבי אילסון! (451 הצבעות)
    במקום שני: לנסות - משה קליין וגד אלבז! (375 הצבעות)
    במקום שלישי: נופל וקם - יואלי דיקמן! (271 הצבעות)
    במקום רביעי: בא לפה - שמחה פרידמן! (238 הצבעות)
    במקום חמישי: תהיה שמח - חיים ישראל ונתנאל ישראל! (232 הצבעות)
    במקום שישי: בשורה טובה - משה פלד! (229 הצבעות)
    במקום שביעי: נחמה כזו - דוד בן ארזה! (194 הצבעות)
    במקום שמיני: מאן דעביד לטב - נהוראי אריאלי! (186 הצבעות)
    במקום תשיעי: לכשיפוצו - נפתלי קמפה! (170 הצבעות)
    במקום עשירי: למדים בתורה - אהרל'ה סאמעט! (149 הצבעות)

    מסוקרנים מי בחמישיה הבאה?

    במקום אחד עשר: שלוש מילים קטנות - אברהם פריד ויוסי הכט (133 הצבעות)
    במקום שנים עשר: לעמוד - אסף הרוש (109 מצביעים)
    במקום שלושה עשר: להזמין לי - בנצי קלצקין (99 מצביעים)
    במקום ארבעה עשר: תאמין - פיני איינהורן (92 מצביעים)
    ובמקום חמישה עשר: רק אתה - נמואל הרוש (88 מצביעים)

    תוצאות מצעד.JPG

    תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש אלול!

    זוכה המקום הראשון אבי אילסון מודה למצביעים:
    אבי אילסון מודה למצביעים.opus

    זוכה המקום השני משה קליין מודה למצביעים:
    משה קליין מודה למצביעים.opus

    המצעד המלא להאזנה טלפונית:
    https://drive.google.com/file/d/10tmer6WDmEtAKMZiNRlfbxv9Lol6ErpW/view?usp=sharing

    קוקה קולהק מנותק
    קוקה קולהק מנותק
    קוקה קולה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
    #2

    @סקופר אחלה מצעד אחלה תוצאות!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • N מנותק
      N מנותק
      netanelhareven
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
      #3

      ואווווווווו
      היה לי ניחוש די נכון.....
      מי הצביע ללמדים בתורה??
      כן ובאמת אין מילים על ההשקעה
      תודה

      סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • N netanelhareven

        ואווווווווו
        היה לי ניחוש די נכון.....
        מי הצביע ללמדים בתורה??
        כן ובאמת אין מילים על ההשקעה
        תודה

        סקופרס מנותק
        סקופרס מנותק
        סקופר
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
        #4

        @netanelhareven אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

        ואווווווווו
        היה לי ניחוש די נכון.....
        מי הצביע ללמדים בתורה??
        כן ובאמת אין מילים על ההשקעה
        תודה

        "למדים בתורה" בהחלט הפתיע...
        וזה קרה לאחר קרב עקוב מדם עם "רק אתה" של נמואל הרוש שהוביל לאורך ימי המצעד וברגע האחרון יצא מהעשיריה...

        קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סקופרס סקופר

          @netanelhareven אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

          ואווווווווו
          היה לי ניחוש די נכון.....
          מי הצביע ללמדים בתורה??
          כן ובאמת אין מילים על ההשקעה
          תודה

          "למדים בתורה" בהחלט הפתיע...
          וזה קרה לאחר קרב עקוב מדם עם "רק אתה" של נמואל הרוש שהוביל לאורך ימי המצעד וברגע האחרון יצא מהעשיריה...

          קוקה קולהק מנותק
          קוקה קולהק מנותק
          קוקה קולה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @סקופר יוו פתאום אני אוחזת שרק אתה לא נכנס!! שיר פצצה!! חבל...
          אגב @סקופר הוא הגיע למקום אחד עשרה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • סקופרס סקופר

            תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

            לאחר שבוע של מתח ודרמה עם מאות הצבעות ותגובות, זה קרה!
            והרי התוצאות!

            מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש אב?
            40 אופציות לבחירה,
            עשיריה מנצחת:

            במקום ראשון: יש לי הכל - אבי אילסון! (451 הצבעות)
            במקום שני: לנסות - משה קליין וגד אלבז! (375 הצבעות)
            במקום שלישי: נופל וקם - יואלי דיקמן! (271 הצבעות)
            במקום רביעי: בא לפה - שמחה פרידמן! (238 הצבעות)
            במקום חמישי: תהיה שמח - חיים ישראל ונתנאל ישראל! (232 הצבעות)
            במקום שישי: בשורה טובה - משה פלד! (229 הצבעות)
            במקום שביעי: נחמה כזו - דוד בן ארזה! (194 הצבעות)
            במקום שמיני: מאן דעביד לטב - נהוראי אריאלי! (186 הצבעות)
            במקום תשיעי: לכשיפוצו - נפתלי קמפה! (170 הצבעות)
            במקום עשירי: למדים בתורה - אהרל'ה סאמעט! (149 הצבעות)

            מסוקרנים מי בחמישיה הבאה?

            במקום אחד עשר: שלוש מילים קטנות - אברהם פריד ויוסי הכט (133 הצבעות)
            במקום שנים עשר: לעמוד - אסף הרוש (109 מצביעים)
            במקום שלושה עשר: להזמין לי - בנצי קלצקין (99 מצביעים)
            במקום ארבעה עשר: תאמין - פיני איינהורן (92 מצביעים)
            ובמקום חמישה עשר: רק אתה - נמואל הרוש (88 מצביעים)

            תוצאות מצעד.JPG

            תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש אלול!

            זוכה המקום הראשון אבי אילסון מודה למצביעים:
            אבי אילסון מודה למצביעים.opus

            זוכה המקום השני משה קליין מודה למצביעים:
            משה קליין מודה למצביעים.opus

            המצעד המלא להאזנה טלפונית:
            https://drive.google.com/file/d/10tmer6WDmEtAKMZiNRlfbxv9Lol6ErpW/view?usp=sharing

            נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
            נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
            נ נח נחמ נחמן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @סקופר תעלה את ההקלטה של הזמרים בקובץ mp3 כדי שההקלטות יהיו פתוחות בנטפרי

            נ נח נחמ נחמן מאומן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אפוש פארא מנותק
              אפוש פארא מנותק
              אפוש פאר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              סוף סוף..
              תוצאות ראויות..
              בזכות שהיה אפשרויות בחירה ראויות..
              😊

              להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
              לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
              איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
              אלוף.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אביגיל 1א מנותק
                אביגיל 1א מנותק
                אביגיל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                מה עם האלבום של נהוראי
                רק שיר אחד ועוד במקום השמיני??????
                אני בשוקקקק

                Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אביגיל 1א אביגיל 1

                  מה עם האלבום של נהוראי
                  רק שיר אחד ועוד במקום השמיני??????
                  אני בשוקקקק

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @אביגיל-1 נכוןןןן
                  ציפיתי שהוא לפחות יהיה במקום השלישי

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    מה עם ללכת בלי לראות שכל כך דיברו על זה??

                    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                    אין על מוזיקהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אביגיל 1א אביגיל 1

                      מה עם ללכת בלי לראות שכל כך דיברו על זה??

                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @אביגיל-1 אם אני לא טועה לא היה אותו להצבעה במצעד
                      היה רק את השיר מאן דעביד לטב מהאלבום של נהוראי וחבל..
                      אני חושבת שאם השירים השקטים(הגבול זה השמיים, ללכת בלי לראות) היו באופציות אז זה היה מגיע למקומות יותר גבוהים..🙄

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נעמי16נ מנותק
                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        מה??
                        אני בהלם....."נופל וקם" לפני "בא לפה"??
                        הייתי בטוחה ש"בא לפה" מקום שני לפחות לפי קצב ההשמעה הבלתי פוסק שלו בבינהזמנים האחרון...
                        סבבה,גם מקום רביעי זה נייס,אבל מוזר לי שדווקא "נופל וקם" עקף אותו,בלי השוואה בכלל.....

                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • סקופרס סקופר

                          תוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

                          לאחר שבוע של מתח ודרמה עם מאות הצבעות ותגובות, זה קרה!
                          והרי התוצאות!

                          מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש אב?
                          40 אופציות לבחירה,
                          עשיריה מנצחת:

                          במקום ראשון: יש לי הכל - אבי אילסון! (451 הצבעות)
                          במקום שני: לנסות - משה קליין וגד אלבז! (375 הצבעות)
                          במקום שלישי: נופל וקם - יואלי דיקמן! (271 הצבעות)
                          במקום רביעי: בא לפה - שמחה פרידמן! (238 הצבעות)
                          במקום חמישי: תהיה שמח - חיים ישראל ונתנאל ישראל! (232 הצבעות)
                          במקום שישי: בשורה טובה - משה פלד! (229 הצבעות)
                          במקום שביעי: נחמה כזו - דוד בן ארזה! (194 הצבעות)
                          במקום שמיני: מאן דעביד לטב - נהוראי אריאלי! (186 הצבעות)
                          במקום תשיעי: לכשיפוצו - נפתלי קמפה! (170 הצבעות)
                          במקום עשירי: למדים בתורה - אהרל'ה סאמעט! (149 הצבעות)

                          מסוקרנים מי בחמישיה הבאה?

                          במקום אחד עשר: שלוש מילים קטנות - אברהם פריד ויוסי הכט (133 הצבעות)
                          במקום שנים עשר: לעמוד - אסף הרוש (109 מצביעים)
                          במקום שלושה עשר: להזמין לי - בנצי קלצקין (99 מצביעים)
                          במקום ארבעה עשר: תאמין - פיני איינהורן (92 מצביעים)
                          ובמקום חמישה עשר: רק אתה - נמואל הרוש (88 מצביעים)

                          תוצאות מצעד.JPG

                          תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש אלול!

                          זוכה המקום הראשון אבי אילסון מודה למצביעים:
                          אבי אילסון מודה למצביעים.opus

                          זוכה המקום השני משה קליין מודה למצביעים:
                          משה קליין מודה למצביעים.opus

                          המצעד המלא להאזנה טלפונית:
                          https://drive.google.com/file/d/10tmer6WDmEtAKMZiNRlfbxv9Lol6ErpW/view?usp=sharing

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיר הלל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
                          בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
                          איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
                          היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה.....

                          LOVE MEL chagit03C N 3 תגובות תגובה אחרונה
                          9
                          • ש שיר הלל

                            @סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
                            בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
                            איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
                            היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה.....

                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @שיר-הלל אני לא מבינה השיר של פיני לא פה
                            אמרו לי שהוא בעשירייה או שאולי חלמתי עלזה🤦 😜 😜

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש שיר הלל

                              @סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
                              בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
                              איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
                              היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה.....

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                              #15

                              @שיר-הלל הלל זה בטח המעריצות.....

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • הלב שליה מנותק
                                הלב שליה מנותק
                                הלב שלי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
                                #16

                                אני גם לא מבינה איך דיקמן מקום שלישי,
                                ובמיוחד איך בנצי קלצקין לא ברשימה בכלל, יש לו שיר מושלםםם!!
                                בשבילי הוא הזוכה...
                                @סקופר הוא היה קרוב איפהשהוא לעשירייה?

                                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • ש שיר הלל

                                  @סקופר וואו תוצאות די צפויות.... אם כי אני הייתי שמה את לנסות מקום ראשוןן
                                  בלי שום ספק!!!!!! הכל היה די צפוי חוץ ממקום שלישיייי איךך?????
                                  איך דיקמן אם שיר לאא משו..... הגיע למקום שלישי????
                                  היו שירים הרבה יותר יפים ולהיטים ממנוווו אבל סבבה.....

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  netanelhareven
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
                                  #17

                                  הצבעתי בקו גם לשיר נופל וקם
                                  בלי שום קשר ליואלי דיקמן!
                                  אף פעם לא הצבעתי לו אבל פשוט אהבתי את השיר אהבתי את הקטעים בתחילת כל בית וזהו...
                                  שום נגיעות פשוט זה שיר טוב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • chagit03C chagit03

                                    @שיר-הלל הלל זה בטח המעריצות.....

                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולהק מנותק
                                    קוקה קולה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @chagit03 אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב:

                                    @שיר-הלל הלל זה בטח המעריצות.....

                                    חלק בטח בחרו בו כי זה יואלי דיקמן, אבל לא כולם...
                                    הרבה אהבו תסיגנון, זה שיר מעניין ולא שיגרתי בציבור שלנו אז נורמלי שהוא יעניין והרבה יבחרו בזה....
                                    ואגב אם כבר מעריצים דווקא ביגלל זה הייתי בטוחה שהוא יהיה מקום ראשון או שני.... (לא כי הוא יותר טוב, כי יש לו קהל ענק שמצביע לו בעניים עצומות....)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      אני לא הצבעתי לאבי אילסון אבל זה דווקא קליפ ושיר יפה מאוד אז מגיע לו.
                                      וחבל לי שהשיר של בנצי קלצקין לא זכה בשום מקום אהבתי את השיר הזה .

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                        #20

                                        תנו לי לנחש שוב ההצבעות היו דרך הטלפון ועם התוצאות כל כך זרות לנו.
                                        קחו בחשבון שקהל המצביעים בטלפון הוא יותר חסידי, כזה שלא מחובר לרשת, וזאת הסיבה לדעתי שהשיר של ארהלה סמט נכנס ושל נהוראי נפל.
                                        ברור לי שלפי ההצבעה באתר הוא כן היה בעשירייה....

                                        ויואלי דיקמן, זה סתם מעריצים שהולכים אחריו בעיניים עצומות..
                                        זה רק מראה שרי אפשר לסמוך על סקרים.....
                                        המקומות הראשונים נכונים, כל השאר חד משמעית לא.

                                        עריכה:
                                        עכשיו נודע לי שבהצבעה באתר גם פיני איינהורן, גם נהוראי אריאלי וגם בנצי קלצקין נכנסו לעשירייה....

                                        @סקופר זה נכון?

                                        קוקה קולהק סקופרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        5
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          תנו לי לנחש שוב ההצבעות היו דרך הטלפון ועם התוצאות כל כך זרות לנו.
                                          קחו בחשבון שקהל המצביעים בטלפון הוא יותר חסידי, כזה שלא מחובר לרשת, וזאת הסיבה לדעתי שהשיר של ארהלה סמט נכנס ושל נהוראי נפל.
                                          ברור לי שלפי ההצבעה באתר הוא כן היה בעשירייה....

                                          ויואלי דיקמן, זה סתם מעריצים שהולכים אחריו בעיניים עצומות..
                                          זה רק מראה שרי אפשר לסמוך על סקרים.....
                                          המקומות הראשונים נכונים, כל השאר חד משמעית לא.

                                          עריכה:
                                          עכשיו נודע לי שבהצבעה באתר גם פיני איינהורן, גם נהוראי אריאלי וגם בנצי קלצקין נכנסו לעשירייה....

                                          @סקופר זה נכון?

                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה
                                          #21

                                          @ב-ב ברור שזה קהל שונה, ובטלפון יש גם יותר ילדים, לא רק חסידים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול