מי המעבד הכי מוצלח?
-
@חלום-לגדול
האמת שאני לא ממש יודעת כמה דיקמן לוקח לעיבוד... רק שמעתי שפחות מהקליינברים, שלוקחים 18,000 ש"ח...
לגבי האלקטרוני, הם ממש לא מעבדים בדווקא אלקטרוני.
לגבי זה שהם שניים, אם הייתי רוצה לבחון 'כישרון' ייתכן וטענתך הייתה טענה, מה גם שדיקמן עסוק במליון ואחד דברים חוץ מלהפיק שירים, אך אני באתי לבחון מי 'המצליחים' ביותר,
וכאן התשובה היא - הקליינברים... -
@קוקה-קולה זאת השאלה.
מה זה מעבד מוצלח?
ולפי מה מודדים?
כשרון, השמעות, מחיר, להיטים?
זה משנה את כל התמונה.
השאלה צריכה קודם להיות-
מה זה מעבד מוצלח?
ורק אחר כך - מי? -
@חלום-לגדול אם שואלים מי המעבד הכי מוצלח ברור זה כישרון ותוצאות טובות.
אם שואלים מי המעבד הכי מצליח אז צריך לבדוק להיטים מחיר וכ'ו.... -
לדעתי יואלי דיקמן
-
@יהודי-קדוש-0
למה אתה חושב??
דווקא כל הלהיטים האחרונים שיצאו הוא לא עיבד..
אני מתכוונת לשירי הפופ בסגנון האלקטרוני שמאוד מצליחים מסחרית ברדיו..
הוא מעבד ענק אין ספק...
אבל לא הכי..
אין הכי בדברים האלו -
שואלים פה מי המעבד הכי מוצלח
לדעתי אנשים לא יודעים מה זה אומר מעבד
מלחין יודעים מה זה - זה שממציא את המנגינה של השיר
תמלילן יודעים מה זה זה- שכותב את המילים לשיר
אבל מה זה מעבד למען ה'.
עד ש @אנונימית לא הסבירה לי לא הבנתי מה זה אומר..
אני חושבת שעדיף לעשות סקר מי המלחין הכי טוב\ מי הכותב הכי טוב, אבל לא המעבד....
אנשים בוחרים במעבד בגלל שאומרים את השם שלו הרבה ברדיו
או שמעריצים אותו (כמו את יואלי דיקמן)
אני חושבת שאם יעשו סקר, ויבררו עם האנשים אם הם יודעים מה זה מעבד, רובם לא ידעו. -
יש אהרהלה נחשוני שהלחים בשנה האחרונה המון להיטים!!!!!
בשורה טובה.דרך חדשה וכו -
@תמר-7
חברה, תנסו להיות מקצועים ואובייקטיבים כשאתם מחווים דעה על מעבד.
יש היום הרבה צעירים מוכשרים שמעבדים ומצליחים מאוד! וזה לא שייך אלקטרוני או כלים חיים כי בסופו של דבר כל שיר ומה שהוא דורש..
כאחת שעוקבת אחרי העיבודים של יואלי עוד מהתקופה שקראו לו י.ד והאלבום הראשון שהוא עיבד היה "גדול ה'" של מידד טסה( לפני 11 שנה..) ואח"כ "הכל לטובה" של יוסף חיים שוואקי, אני יכולה לומר שהוא עשה כברת דרך ענקית בתור מעבד.. תשמעו, תשוו ותבינו..הוא משתבח עם השנים בקטע של כלים חיים, הרמוניות, לוקח המון השראה ממונה והמעבדים הגדולים..א ין ספק.. וגם השירים שהוא מוציא לעצמו-עיבודים מדהימים אחד-אחד
אבל...
כשזמר חושב על להיט קצבי, פופ קליל שיחרוך את תחנות הרדיו ..הוא לא לוקח את יואלי בתור מעבד.. יש לזה סיבה. סגנון העיבוד שלו לא מתאים לכל מטרה ולא משרת כל שיר...
והיום יש מושג שנקרא "עייפות האוזן"...אנשים חסרי סבלנות לתחכום מוזיקאלי(אולי רק המבינים שנהנים..) רב האנשים מחפשים שיר בגובה עיניים, בלי הרבה רעש..
ולכן, אין פה עניין של מי יותר מוצלח כי כל מעבד מוצלח לשיר שאותו הוא מעבד..