מי המעבד הכי מוצלח?
-
@אנונימית אני כתבתי שאנשים לא יודעים מה אומרת המילה "עיבוד"
ואנשים סתם אומרים שיואלי המעבד הכי טוב בלי להבין -
בדיוק אני מאזינה לשיר החדש של רולי שיואלי עיבד...
מהמם ללא ספק..
פתיחה הרמונית מרשימה של כינורות- מדהים!! חלילים, חצוצרות, פסנתר.. עיבוד דרמטי ומעובה..
בעיניי כמוזיקאלית זה מושלם אבל אם אני משווה את זה לעיבודים של איכילביץ(כל תפילותיי, עד אלייך) גם שם יש כלים, כינורות וכו..אבל יש משהו יותר נקי ומאוורר בשיר..
או למשל השיר "רגעים" של שינפלד...איזה נקי ועדין.. לא צריך יותר
אני נהנית מהכל בכל מצב...שומעת שיר רק בשביל המוזיקה שמאחוריו... -
@מיוזיקפון למה עיבוד טוב נימדד לפי שיר שנהיה להיט?!
ממש לא!!@קוקה-קולה ציטטתי את קרבן הוא רשם: "כל שיר אפילו שהלחן שלו לא הכי ואווו יואלי פשוט הופך אותו ללהיט וליר פגזזז"-שאלתי איזה עיבוד של יואלי לאחרונה גרם לשיר להיות להיט??
לי קצת מפריע בעיבודים של יואלי שהוא לוקח את הפוקוס מהשיר
העיבוד אמור לשרת את הלחן לא להשתלט עליו ,זה גורם לי להקשיב רק למנגינה ולא למילים -
נכון שיש שירים שיואלי לוקח את הפוקוס בהם אבל לדעתי זה קורה רק בשירים שהם לא מפוצצים במיוחד בפני עצמם ובזה שיואלי דיקמן מעבד אותם גורם להם להצליח. לא זכור לי ששמעתי שיר שיואלי דיקמן עיבד והרגשתי שהיה יותר טוב אם משהו אחר הי מעבד אותו
-
עיבוד טוב זה עיבוד שמשרת את הלחן.
לא נעים לי לאכזב אתכם המעריצים, אבל העיבודים של יואלי הם מאוד מפוצצים ומנסים להדגיש את הכשרון שלו (שהוא ללא ספק ענק!)
אבל הם שמים את הזמר בצד, מבליעים אותו.
אני חושבת שבחסידי נפתלי שניצלער מעולה כפי שהזכרת @שרי-0
בישראלי ארהלה נחשוני טוב מאוד!
ובחסידי המודרני, שזה בעצם כל הלהיטים שרצים היום, אלי קליין ואיצי ברי הכי טובים בשוק! -
עיבוד טוב זה עיבוד שמשרת את הלחן.
לא נעים לי לאכזב אתכם המעריצים, אבל העיבודים של יואלי הם מאוד מפוצצים ומנסים להדגיש את הכשרון שלו (שהוא ללא ספק ענק!)
אבל הם שמים את הזמר בצד, מבליעים אותו.
אני חושבת שבחסידי נפתלי שניצלער מעולה כפי שהזכרת @שרי-0
בישראלי ארהלה נחשוני טוב מאוד!
ובחסידי המודרני, שזה בעצם כל הלהיטים שרצים היום, אלי קליין ואיצי ברי הכי טובים בשוק! -
@ב-ב בדיוק!
תנסו לדמיין אלבום שלם עם עיבודים של יואלי ,זה עלול לגרום לכאבי ראש
אגב גם יהודה גלילי הוא מצויין הוא משלב בין חדש לישן בצורה מאד יפה@מיוזיקפון
אולי פעם נכון.. מוזמנים להאזין לאלבום "גדול ה' " של מידד טסה.
יואלי פעם התבטא בראיון שהוא עשה טעויות וחטא למטרה שלו כמעבד בתחילת דרכו...אבל בואו נדון לכף זכות בחורציק בן 20 שכותב עיבודים תוך כדי לימוד בישיבה...
היום יואלי יותר מתון בעיבודים שלו ופחות מנסה "להוכיח" או שזה עניין של התמקצעות.
ועדיין, מלבד השיר "חיבור חזק" שלו עדיין לא נתקלתי בעיבוד נקי ועדין שלו..
הכל מוגזם..
זה פחות הקטע היום של שירים
האחים שריקי מעבדים מעולה! גם שמואל כהן, נחשוני ואחרים....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות