שרוליק רוזנטל
-
מישהו יודע אם הוא טוב לשמחת בית השואבה ?
מקפיץ שמח?
וכמה עולה?@דודו-בלוקה הוא טוב תלוי לאיזה סגנון אני יכול להשיג לכה אתו במחיר זול הכי שאפשר מחיר טוב
-
@דודו-בלוקה הוא טוב תלוי לאיזה סגנון אני יכול להשיג לכה אתו במחיר זול הכי שאפשר מחיר טוב
@ארי-6-0 בכמה?..
-
@ארי-6-0 בכמה?..
@דודו-בלוקה רק דרך הטלפון צריך לדעת במה מדובר באיזה יום זה לא הולך ככה
-
@ארי-6-0 בכמה?..
@דודו-בלוקה אני ייתן לכה מחיר הכי זול שאפשר זה סוכות עלה המחיר זה לא אתו מחיר אבל נעשה הכי זול שאפשר
-
@דודו-בלוקה אני ייתן לכה מחיר הכי זול שאפשר זה סוכות עלה המחיר זה לא אתו מחיר אבל נעשה הכי זול שאפשר
@ארי-6-0 בסוף כנראה שלא
תודה -
@דודו-בלוקה אני ייתן לכה מחיר הכי זול שאפשר זה סוכות עלה המחיר זה לא אתו מחיר אבל נעשה הכי זול שאפשר
-
דיברתי אתו והוא מסכים ב 1000 ש"ח
{אגב רואים אותו בקליפ של שמחה פרידמן "בא לפה" יושב ברכב}
-
דיברתי אתו והוא מסכים ב 1000 ש"ח
{אגב רואים אותו בקליפ של שמחה פרידמן "בא לפה" יושב ברכב}
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות