בני פרידמן
-
בני פרידמן יחד עם עקיבא מבצעים את השירים ''יש תקווה'' ו''שלום בבית'' מתוך מופע
https://youtu.be/tUNEVgbuyjw -
בני פרידמן יחד עם עקיבא מבצעים את השירים ''יש תקווה'' ו''שלום בבית'' מתוך מופע
https://youtu.be/tUNEVgbuyjw@ב-ב חסום
ואגב הקליפ על ימה קליפ מטורףףף זה דוגמא לקליפ לא מושקע אבל יפה מדהים לא כל קליפ צריך להיות רקדני ומשוגע ומושקע כספית ימה קליפ יפה עם הרבה סיצנות בקליפ כמו שרק בני פרידמן יודע להביא תמשיך להפתיע בני שבוע הבא סינגל נוסף והיה ביום ההוא אין על בני... -
הקלים ''ימה'' מאחורי הקלעים
https://youtu.be/uELSgYsej6g -
@ב-ב
שלחתי לבדיקה
(למי שמתעניין 2 נקודות... ) -
הקליפ ימה מאוד יפה נהנתי מזה שאין רקדנים ואין יינות ופוזות מטורפות אין כמו תמונות יפות של ארץ ישראל שאפו גדול לבני פרידמן על ההשקעה
-
פרידמן פרידמן בקמפ
https://youtu.be/ouG68_lt0Q8 -
@ב-ב
שלחתי לבדיקה.. -
https://drive.google.com/file/d/18_bdGVXl4j3J1Sy2zKNdZ-_wvUTi5Fn8/view?usp=sharing
בני פרידמן ותזמורת פריילעך [בקמפ תמים אמריקה]
הקלטה מלאה איכות די טובה שווה שמיעה כל להיטי בני פרידמן ועוד להיטים נוספים
מה קרה בני כל שניה מגיע לארץ להופעות היה תחילת קיץ סוף קיץ ועכשיו אחרי סוכות [אני מאמין שיעשה בסוכות עוד] לא יעזור לאף אחד בני בשיא הקרירה כובש את כל העולם בהכל..... -
-
אנשי לובאוויטש קומזיץ לייב עם בני פרידמן
https://youtu.be/6q6cb5kPFxI -
מישהו יכול להעלות את השיר יש תקווה?
עדיף בקובץ פחות מ5 מגה -
בבקשה יש תקוה.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

