שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני
-
יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,
-
שמעתי איזה זמרת במגזר הכללי שפתחה את המופע שלה עם השיר "לא תנצחו אותי" של יונתן שינפלד.
היה חמוד לגלות שזה שיר כל כך פופולארי..@ב-ב
תיקון טעות רבותיי,
השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
והוא שיר לגמרי ישראלי...
ולעניין מה שכתבתם-
גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים. -
אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
אותי אישית זה מרגש בטירוף!
וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים. -
יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,
@mosh אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת >
אני יחסית די מסכימה עם הענין רק שאחרי הכל אדם חילוני יעדיף שתבחר זמר שמדבר גם אליו ויכול לגשר למשל ישי ריבו או חנן בן ארי ועוד
-
אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
אותי אישית זה מרגש בטירוף!
וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.@תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
אותי אישית זה מרגש בטירוף!
וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.לעניות - דעתי נראה שכל ההתלהבות הזו מגיעה יותר ממקום של רגש ולא ממקור של שכל - על אף שאולי הדברים בכ"ז כן רציונליים.
ועצם ההתלהבות מזה לכאורה איננה אלא בגלל שאנו כל הזמן מחפשים לעצמינו הוכחות כ"ש מבחוץ,
שאם לא כן מה לנו להתייחס לכך בכלל.וכי יהנה בן המלך לראות הכפרי משורר את שירו...

-
@תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
אותי אישית זה מרגש בטירוף!
וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.לעניות - דעתי נראה שכל ההתלהבות הזו מגיעה יותר ממקום של רגש ולא ממקור של שכל - על אף שאולי הדברים בכ"ז כן רציונליים.
ועצם ההתלהבות מזה לכאורה איננה אלא בגלל שאנו כל הזמן מחפשים לעצמינו הוכחות כ"ש מבחוץ,
שאם לא כן מה לנו להתייחס לכך בכלל.וכי יהנה בן המלך לראות הכפרי משורר את שירו...

@עסוק-אפילו-כרגע-0 מה הבעיה להתייחס
מרגש בכל זאת!! -
פוסט זה נמחק!
-
@עסוק-אפילו-כרגע-0 מה הבעיה להתייחס
מרגש בכל זאת!!@תמר-7
נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
תודה -
יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,
פוסט זה נמחק! -
@תמר-7
נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
תודה -
טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל... -
@תמר-7
נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
תודה@שירת-הברבור לא הבנתי את הפוסט שלך
-
@שירת-הברבור לא הבנתי את הפוסט שלך
-
@תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...
-
@ב-ב
תיקון טעות רבותיי,
השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
והוא שיר לגמרי ישראלי...
ולעניין מה שכתבתם-
גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים. -
@תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...
-
@דסי-מגיד אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
לא ממש לא יתבלבלתי אני חושבת שזה נושא מאוד מענין
לא דיברו עלייך אל על הפוסט של @שירת-הברבור אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@תמר-7
נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
תודהואגב אני מאוד אהבתי את התגובה בקונספט הזה
-
@תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט
זה נראלי פוסט אבל בשפה טיפה מתחכמת כי זה בערך תגובה כזאת "מי שמאמין בעצמו לא מחפש תשובות אצל אחרים"
-
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות