דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. פלייבקים
  4. שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי

שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פלייבקים
570 פוסטים 141 כותבים 89.1k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש יהודי טוב

    כאן תוכלו לבקש ממני פלייבקים/שירים ווקאלים
    שימו לב 💓
    הפלייבקים נשמעים לא באיכות אי אי אי אבל לשימוש חובבני זה אחלה+
    באולפן ניתן לערוך את זה עוד טיפה אבל מה שבטוח שלא ישמעו את הזמר
    שימו לב💓

    יש לשלוח כאן את השיר שאתם רוצים אותו כקובץ בדרייב/מג'יקוד/קישור

    לתיקיית הפלייבקים לחצו כאן

    S מנותק
    S מנותק
    S.S.
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #386

    @איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
    ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
    תודה רבה
    [טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
    נ"ב זה קצת דחוף לי...

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S S.S.

      @איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
      ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
      תודה רבה
      [טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
      נ"ב זה קצת דחוף לי...

      א מנותק
      א מנותק
      איש יהודי טוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #387

      @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

      @איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
      ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
      תודה רבה
      [טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
      נ"ב זה קצת דחוף לי...

      הקובץ משום מה לא עובד לי
      התוכנה היא של 2021 (הכי מעודכן לפי איך שאני יודע)

      רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
      שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איש יהודי טוב

        @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

        @איש-יהודי-טוב אשמח אם תוכל להוריד לי את הוואקל מהקובץ המצורף תודה אין עליך!!!!
        ועוד דבר התוכנה שרשמת אני ניסיתי להוריד אותו וחשוב לי לדעת איזה דור (דגם)זה?
        תודה רבה
        [טקסט קישור](957c7d09-2213-42bd-9853-1caeab91aa18-Freilich.SongFor.Shloimy 2.mp3 כתובת קישור)
        נ"ב זה קצת דחוף לי...

        הקובץ משום מה לא עובד לי
        התוכנה היא של 2021 (הכי מעודכן לפי איך שאני יודע)

        S מנותק
        S מנותק
        S.S.
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #388

        @איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?

        reizy200R א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אינספריישןא אינספריישן

          @מיכלוש האופציה הזו מיועדת לכיף ולא לשימוש מקצועי (או לקמצנים... 😄 )

          elazar1E מנותק
          elazar1E מנותק
          elazar1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #389
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • reizy200R מנותק
            reizy200R מנותק
            reizy200
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #390

            איש יהודי טוב@ אפשר בבקשה פלייבק לאשירה מורדכי שפירא? מצרפת
            מרדכי שפירא - אשירה.mp3

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S S.S.

              @איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?

              reizy200R מנותק
              reizy200R מנותק
              reizy200
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #391

              @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

              @איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?

              אני מכירה תוכנה שצריך להתקין אבל היא תותחית
              תכתוב בגוגל FormatFactory ויש גם גירסה בעיברית זה ממש מקצועי שם יש עוד אפשרויות המרה
              בהצלחה😀

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • reizy200R reizy200

                איש יהודי טוב@ אפשר בבקשה פלייבק לאשירה מורדכי שפירא? מצרפת
                מרדכי שפירא - אשירה.mp3

                S מנותק
                S מנותק
                S.S.
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #392

                @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                reizy200R תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S S.S.

                  @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                  reizy200R מנותק
                  reizy200R מנותק
                  reizy200
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #393

                  @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                  @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                  ממש לא!!!
                  אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
                  [בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]

                  אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
                  שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם

                  reizy200R S 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • reizy200R reizy200

                    @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                    @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                    ממש לא!!!
                    אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
                    [בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]

                    אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
                    שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם

                    reizy200R מנותק
                    reizy200R מנותק
                    reizy200
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #394

                    @reizy200 אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                    @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                    @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                    ממש לא!!!
                    אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
                    [בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]

                    אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
                    שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם

                    סורי על התהפרצות מקווה שצוות פיקוח@ לא ינעל בגללי

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • reizy200R reizy200

                      @reizy200 אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                      @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                      @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                      ממש לא!!!
                      אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
                      [בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]

                      אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
                      שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם

                      סורי על התהפרצות מקווה שצוות פיקוח@ לא ינעל בגללי

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #395

                      לא הוא לא ינעל אים כבר הם יזהירו כי אסור לכתוב שני פוסטים רצופים...

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      reizy200R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מרבמ מרב

                        לא הוא לא ינעל אים כבר הם יזהירו כי אסור לכתוב שני פוסטים רצופים...

                        reizy200R מנותק
                        reizy200R מנותק
                        reizy200
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #396

                        @מרב למה?
                        אני חדשה אבל מה אני אמורה לעשות אם אני רוצה לכתוב עוד?
                        לחכות למה?

                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • reizy200R reizy200

                          @מרב למה?
                          אני חדשה אבל מה אני אמורה לעשות אם אני רוצה לכתוב עוד?
                          לחכות למה?

                          מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #397

                          @reizy200 את אמורה לאחד את כל מה שאת רוצה ליכתוב בפוסט אחד
                          אההה ברוכה הבאה!

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • reizy200R reizy200

                            @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                            @reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!

                            ממש לא!!!
                            אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
                            [בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]

                            אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
                            שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם

                            S מנותק
                            S מנותק
                            S.S.
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #398

                            @reizy200 הנראה לי שלא הבנת אותי ומיד התעצבנתת....
                            מה שאני שאלתי זה על תוכנה אחרת שמורידה את הוואקל או המוזיקה מהשיר.. ואני יש לי את התוכנה הזאתי ! אז השאלה שלי היתה איך אני מוציא את זה אחרי שגמרתי לעבוד על זה על MP3!!!! אז בבקשה לפני שמגיבים בודקים אם הבנתם את השאלה ולא להתפרץ!!! (וסליחה על ההודעה הקודמת שזה לא היה מנוסח יפה)

                            reizy200R תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S S.S.

                              @reizy200 הנראה לי שלא הבנת אותי ומיד התעצבנתת....
                              מה שאני שאלתי זה על תוכנה אחרת שמורידה את הוואקל או המוזיקה מהשיר.. ואני יש לי את התוכנה הזאתי ! אז השאלה שלי היתה איך אני מוציא את זה אחרי שגמרתי לעבוד על זה על MP3!!!! אז בבקשה לפני שמגיבים בודקים אם הבנתם את השאלה ולא להתפרץ!!! (וסליחה על ההודעה הקודמת שזה לא היה מנוסח יפה)

                              reizy200R מנותק
                              reizy200R מנותק
                              reizy200
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #399

                              @S-S הכל בסדר
                              לא רוצה לריב
                              מחול וסלוח
                              וסליחה גם אם התפרצתי באמת...
                              וואי איך אנחנו בחודש אלול!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S S.S.

                                @איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איש יהודי טוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #400

                                @S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:

                                @איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?

                                אם אינני טועה כתוב במדריך איך לייצא כMP3

                                רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                                שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
                                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #401

                                  אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?

                                  דחוף לי תודה

                                  אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                  ה מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                    אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?

                                    דחוף לי תודה

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                    #402

                                    @תהילה-כהן-0 תעלי את השיר ואני ינסה לעשות לך אותו פלייבק

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                      אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?

                                      דחוף לי תודה

                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל c
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #403

                                      @תהילה-כהן-0 אנחנו אחים-עלאי ונתאי צרפתי [music].mp3

                                      אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אאא 1א מנותק
                                        אאא 1א מנותק
                                        אאא 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #404

                                        אפשר פלייבק של השיר "אמן על הילדים שלי"
                                        תודה מראש!

                                        מיכל cמ א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אאא 1א אאא 1

                                          אפשר פלייבק של השיר "אמן על הילדים שלי"
                                          תודה מראש!

                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל c
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #405

                                          @אאא-1
                                          חנן בן ארי אמן על הילדים פלייבק.mp3
                                          מקווה שזה טוב

                                          אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול