שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני
-
@תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...
-
@ב-ב
תיקון טעות רבותיי,
השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
והוא שיר לגמרי ישראלי...
ולעניין מה שכתבתם-
גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים. -
@תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...
-
@דסי-מגיד אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
לא ממש לא יתבלבלתי אני חושבת שזה נושא מאוד מענין
לא דיברו עלייך אל על הפוסט של @שירת-הברבור אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@תמר-7
נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
תודהואגב אני מאוד אהבתי את התגובה בקונספט הזה
-
@תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט
זה נראלי פוסט אבל בשפה טיפה מתחכמת כי זה בערך תגובה כזאת "מי שמאמין בעצמו לא מחפש תשובות אצל אחרים"
-
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה. -
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברוך ה' שמתחזקים!!!
אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
חברה!!
@ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'
בברכת שנה טובה -
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברוך ה' שמתחזקים!!!
אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
חברה!!
@ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'
בברכת שנה טובה@חסידייה-אוטנטית
מה הבעיה?
אני מאמינה שהתורה והמצוות הם האמת, ושמחה לראות יהודים שמתקרבים לאמת הזאת, אפילו אם קצת. -
@חסידייה-אוטנטית
מה הבעיה?
אני מאמינה שהתורה והמצוות הם האמת, ושמחה לראות יהודים שמתקרבים לאמת הזאת, אפילו אם קצת. -
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברוך ה' שמתחזקים!!!
אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
חברה!!
@ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'
בברכת שנה טובה@חסידייה-אוטנטית אני לא צריכה אישורים מהחברה החילונית, אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה! כן, זה מרגש אותי.
אני לא הולכת בשביל זה להתהלך ברחובות ערים חילוניות עם בוקסה שמשמיעה מוטי שטיינמץ, פחות מתאים לי, אבל יש את אלה שיודעים ועושים את העבודה (כפי שהזכרת), ואני שמחה שזה פועל.ו... לא לקחת אישי, כן?
-
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!ברוך ה' שמתחזקים!!!
אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
חברה!!
@ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'
בברכת שנה טובה@חסידייה-אוטנטית אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
ברוך ה' שמתחזקים!!!
אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
חברה!!
@ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'
בברכת שנה טובהאנחנו ציבור חרדי וכן גאים בעצמינו
אבל צריך לזכור שרוב אזרחי מדינתנו הם לא שומרי תורה ומצוות לצערינו
וכן... זה מרגש ומפעים לראות ששיר כ"כ טהור נכנס לשם והם שרים אותו
למה לא!!
וגם ששומעים שאנשים לא דתיים שומעים מוזיקה יהודית וקדושה
זה מחזק את החרדים לשמוע מוזיקה של זמרים שומרי תורה ומצוות
הרי אם הוא החילוני שומע שיר דתי למה שאני שומר תורה לא ישמע, -
@חסידייה-אוטנטית אני לא צריכה אישורים מהחברה החילונית, אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה! כן, זה מרגש אותי.
אני לא הולכת בשביל זה להתהלך ברחובות ערים חילוניות עם בוקסה שמשמיעה מוטי שטיינמץ, פחות מתאים לי, אבל יש את אלה שיודעים ועושים את העבודה (כפי שהזכרת), ואני שמחה שזה פועל.ו... לא לקחת אישי, כן?
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!
בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!! -
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!
בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!! -
@חסידייה-אוטנטית לא הבנתי מה מפריע לך?
אני רואה בזה נושא מעניין מאד לדיון ודוקא לא מוביל לנושאים הלכתיים,
זה נחמד לשמוע שלשם שינוי יש שירים חרדים שמתפרסמים במגזרים אחרים ולא להיפך, ב"ה.@מרב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
כל השירים של ריבו!!!!
ממש לא נקרא חרדי! הוא חוצה מגזרים ותאמת שגם התחיל במגזר החילוני/דתי ואלינו הגיע בהמשך.
-
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!
בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!@הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!
בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
[פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה. -
@הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
@ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!
בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
[פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה.@חסידייה-אוטנטית @הלב-שלי
לא הבנתי אתכן!
אתן מתווכחות עם האמרה ''היכל הנגינה קרוב להיכל התשובה''?
ברור שחילונים (וגם חרדים) מתחזקים וחוזרים בתשובה בגלל שירים!
אז אולי למופע הם הולכים בשביל הגימיק (כי אף אחד לא 'הולך' לחזור בתשובה..) אבל זה חודר לאט לאט. וזאת מציאות שאין לה עוררין.
ו @חסידייה-אוטנטית אם פריד היה שר יותר בשבילם, אז הוא היה מוציא שירים חילוניים... פריד מופיע יותר בשבילם כי שם הכסף הגדול והוא מצליח למלא שם אולמות אז למה לא? -
טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...@טיטו אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:
טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...הפעם ערכתי אבל זה פעם אחרונה. ועוד משהו קטן. אל תכנסו לזמרים לחיים האישיים כי זה לא המקום ואגב גם לא הזמן וד"ל...
-
ט טיטו נעל נושא זה ב-
-
ט טיטו ביטל את נעילת נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
