הזמר אלעזר אמסלם
-
וואו...נשארתי בלי מילים
הקול המלטף של אלעזר פשוט מקפיץ כל שיר
והמילים...אוי המילים.
אני בטוחה שאין אחד/ת שלא מתחברים למסר המדהים הזה.
יש רק נקודה קטנה שהפריעה לי...מעניין אם יש עוד כאלה שיזדהו.. בשיר יש שורה "אני לא רוצה לתקן אותך..." אני חושבת שאם (כמו שהבנתי) השיר הזה מדבר על היחס של הקב"ה אלינו אנחנו חייבים להבין שכן. הקב"ה רוצה לנקות ולטהר אותנו מהפגמים והחטאים ובעצם "לתקן" אותנו כדי שנגיע לדרגות חדשות וקרובות יותר....
באופן כללי-שיר מדהים ומרגש.
קיצור..אחלה שיר ראשון ונוגע לפתוח את השנה.
-
שיר עם הרבה משמעות.!!!
והמון מסר. מחזק -
שיר מטריףףף
נכנס ללבב, שילוב פצצה
המילים אמיתיות ויפותת
מזכיר לי תשיר קצת שובו אלי...
נכון? -
שיר מטריףףף
נכנס ללבב, שילוב פצצה
המילים אמיתיות ויפותת
מזכיר לי תשיר קצת שובו אלי...
נכון? -
סליחה שזה בלי קשר לנושא שמדברים עכשיו אבל אני שומעת עכשיו את השיר שלו תפילה אחת
זה שלו???
אם לא של מי זה במקור??? -
סליחה שזה בלי קשר לנושא שמדברים עכשיו אבל אני שומעת עכשיו את השיר שלו תפילה אחת
זה שלו???
אם לא של מי זה במקור??? -
מה שכן בשיר תפילה אחת בביצוע של אלעזר לא רואים ושומעים את הפוטנציאל שלו כמו בשיר כמו שאתה או לדוגמא קופא מקור
@אליהו-חזן זה שיר שהוקלט ממש בתחילת הדרך שלו
הוא עוד היה חובבן , עכשיו הוא לוקח את זה ברצינות
אני עוקב אחריו באינסטגרם, הבחור לא מפסיק לעבוד
הוא עובד קשה מאודדדד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
