דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 546.8k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילושת תהילוש

    @איילת אמר באיציק דדיה!!!:

    תצאות זמניות לגבי הסקר הקטן שדדיה ערך- מה הקהל רוצה שיר שקט או קצבי??
    נראה שקצבי-
    __לכידה.PNG

    למי שלא רואה את התמונה:
    קיצבי הצביעו- 78 אחוז
    שקט הצביעו 22 אחוז

    ר מנותק
    ר מנותק
    רותושש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #114

    @תהילוש אני אישית ממש אוהבת את השירים השקטים שלו כמו ניכספתי,מילחמות,מלאכים הם שירים ממש מטורפים רק ביגלל שהם ישנים אז לא משמיעים אותם ברדיו.

    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • NBHGVN מנותק
      NBHGVN מנותק
      NBHGV
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #115

      @פונץ-בננה הנה השיר הכל טוב
      http***s://send.magicode.me/send-file/file/06df0bed5e15ac2b126f4eaa29832e2c18de9d17/view

      חלושששח תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ר רותושש

        @תהילוש אני אישית ממש אוהבת את השירים השקטים שלו כמו ניכספתי,מילחמות,מלאכים הם שירים ממש מטורפים רק ביגלל שהם ישנים אז לא משמיעים אותם ברדיו.

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #116

        @רותושש אמר באיציק דדיה!!!:

        @תהילוש אני אישית ממש אוהבת את השירים השקטים שלו כמו ניכספתי,מילחמות,מלאכים הם שירים ממש מטורפים רק ביגלל שהם ישנים אז לא משמיעים אותם ברדיו.

        מלאכים?

        NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תהילושת תהילוש

          @רותושש אמר באיציק דדיה!!!:

          @תהילוש אני אישית ממש אוהבת את השירים השקטים שלו כמו ניכספתי,מילחמות,מלאכים הם שירים ממש מטורפים רק ביגלל שהם ישנים אז לא משמיעים אותם ברדיו.

          מלאכים?

          NBHGVN מנותק
          NBHGVN מנותק
          NBHGV
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי NBHGV
          #117

          @תהילוש השיר הזה נמצא באלבום עוד אבינו חי
          והוא נמצא ביוטיוב פה
          https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwixnsfU_trxAhWp8uAKHZlKC3oQyCkwAHoECAIQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DroE4pUruDfI&usg=AOvVaw2bpdFYVVO-q3WCHrMGyFbY

          תהילושת איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • NBHGVN NBHGV

            @תהילוש השיר הזה נמצא באלבום עוד אבינו חי
            והוא נמצא ביוטיוב פה
            https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwixnsfU_trxAhWp8uAKHZlKC3oQyCkwAHoECAIQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DroE4pUruDfI&usg=AOvVaw2bpdFYVVO-q3WCHrMGyFbY

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
            #118

            @nbhgv אמר באיציק דדיה!!!:

            @תהילוש השיר הזה נמצא באלבום עוד אבינו חי

            ואוווו שיר שלמות!!!!!!!

            @nbhgv אמר באיציק דדיה!!!:

            @תהילוש השיר הזה נמצא באלבום עוד אבינו חי

            תודה! באמת שלמות1

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • NBHGVN NBHGV

              @פונץ-בננה הנה השיר הכל טוב
              http***s://send.magicode.me/send-file/file/06df0bed5e15ac2b126f4eaa29832e2c18de9d17/view

              חלושששח מנותק
              חלושששח מנותק
              חלוששש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #119

              @nbhgv בין השירים שאני הכי אוהבת שלו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חלושששח מנותק
                חלושששח מנותק
                חלוששש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #120

                יש כאן מישהו שהיה או הייתה בהופעה של איציק במירון בלג בעומר?
                אני הייתי והסרטתי ואולי נזהה.....
                אם בא לכם תהסרטות תגידו

                ר איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #121

                  אפשר לערוך הודעות לא צריך לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חלושששח חלוששש

                    יש כאן מישהו שהיה או הייתה בהופעה של איציק במירון בלג בעומר?
                    אני הייתי והסרטתי ואולי נזהה.....
                    אם בא לכם תהסרטות תגידו

                    ר מנותק
                    ר מנותק
                    רותושש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #122

                    @חלוששש את יכולה לעלות?

                    חלושששח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רותושש

                      @חלוששש את יכולה לעלות?

                      חלושששח מנותק
                      חלושששח מנותק
                      חלוששש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #123

                      @רותושש איך עושים את זה?
                      יש לי את זה במחשב

                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חלושששח חלוששש

                        @רותושש איך עושים את זה?
                        יש לי את זה במחשב

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #124

                        @חלוששש אמר באיציק דדיה!!!:

                        @רותושש איך עושים את זה?
                        יש לי את זה במחשב

                        @רותושש אמר באיציק דדיה!!!:

                        @חלוששש את יכולה לעלות?

                        יש את זה בהסרטה של קול ברמה בשידור חי שהיה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN NBHGV

                          @תהילוש השיר הזה נמצא באלבום עוד אבינו חי
                          והוא נמצא ביוטיוב פה
                          https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwixnsfU_trxAhWp8uAKHZlKC3oQyCkwAHoECAIQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DroE4pUruDfI&usg=AOvVaw2bpdFYVVO-q3WCHrMGyFbY

                          איילתא מנותק
                          איילתא מנותק
                          איילת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #125
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חלושששח חלוששש

                            יש כאן מישהו שהיה או הייתה בהופעה של איציק במירון בלג בעומר?
                            אני הייתי והסרטתי ואולי נזהה.....
                            אם בא לכם תהסרטות תגידו

                            איילתא מנותק
                            איילתא מנותק
                            איילת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילת
                            #126

                            @חלוששש אמר באיציק דדיה!!!:

                            יש כאן מישהו שהיה או הייתה בהופעה של איציק במירון בלג בעומר?
                            אני הייתי והסרטתי ואולי נזהה.....
                            אם בא לכם תהסרטות תגידו

                            אני הייתי, ויש לי הרבה הסרטות, אני אעלה בעז"ה בשבוע הבא!

                            @nbhgv אמר באיציק דדיה!!!:

                            נמצא באלבום עוד אבינו חי

                            דחוף תיקון טעות אלבום "עם ישראל חי":)

                            תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • איילתא איילת

                              @חלוששש אמר באיציק דדיה!!!:

                              יש כאן מישהו שהיה או הייתה בהופעה של איציק במירון בלג בעומר?
                              אני הייתי והסרטתי ואולי נזהה.....
                              אם בא לכם תהסרטות תגידו

                              אני הייתי, ויש לי הרבה הסרטות, אני אעלה בעז"ה בשבוע הבא!

                              @nbhgv אמר באיציק דדיה!!!:

                              נמצא באלבום עוד אבינו חי

                              דחוף תיקון טעות אלבום "עם ישראל חי":)

                              תהילושת מנותק
                              תהילושת מנותק
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #127

                              @איילת אמר באיציק דדיה!!!:

                              אני הייתי, ויש לי הרבה הסרטות, אני אעלה בעז"ה בשבוע הבא!

                              חבל על המאמץ ,יש את זה כקישור של קול ברמה.

                              חלושששח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תהילושת תהילוש

                                @איילת אמר באיציק דדיה!!!:

                                אני הייתי, ויש לי הרבה הסרטות, אני אעלה בעז"ה בשבוע הבא!

                                חבל על המאמץ ,יש את זה כקישור של קול ברמה.

                                חלושששח מנותק
                                חלושששח מנותק
                                חלוששש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #128

                                @תהילוש נכון יש בקול ברמה אבל לא רואים מה הולך בקהל כ"כ אבל לא משנה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תהילושת מנותק
                                  תהילושת מנותק
                                  תהילוש
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #129

                                  קיבלתי את עיתון משפחה,- בפרשת ראה-מוצאש, יש גמר תלמודו בידו, ואיציק דדיה ויוני אליאב יהיו. ב11 בלילה.
                                  בקול ברמה.
                                  @חלוששש איזה תמונה!!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חלושששח מנותק
                                    חלושששח מנותק
                                    חלוששש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #130

                                    https://send.magicode.me/send-file/file/2679c6a8fbaa1715d572954f821f691bd8823dbd/view
                                    תקף ליומיים בלבד

                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חלושששח חלוששש

                                      https://send.magicode.me/send-file/file/2679c6a8fbaa1715d572954f821f691bd8823dbd/view
                                      תקף ליומיים בלבד

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #131

                                      @חלוששש מה יש בקישור??

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      חלושששח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        @חלוששש מה יש בקישור??

                                        חלושששח מנותק
                                        חלושששח מנותק
                                        חלוששש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #132

                                        @פונץ-בננה את הסירטון ששלחתי של איציק במירון ואפשר לראות חלק בלי בקשת גישה

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חלושששח חלוששש

                                          @פונץ-בננה את הסירטון ששלחתי של איציק במירון ואפשר לראות חלק בלי בקשת גישה

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #133

                                          @חלוששש יש לך עוד ??

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          חלושששח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול