אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@חיפאי אושי פרוש לוקח בקייץ 3800
לא יודע לי הוא לקח 3,000 בקיץ (תמוז) ולא במרכז… ועוד 300 ש״ח על נסיעות והוא הגיע מביתר…
וכמובן הוריד חתונה כמו שהוא יודע -
@ארי-6-0 לא יודע אם אתה אברך או בחור אבל תאר לעצמך חתונה בלי פיזור
בקשר להגברה אא לעשות כלום כי האורגניסט מזמין והוא לא הולך להתווכח איתו כי הוא גם מעלה את המחיר
לא צריך שהמשגיח לא ירשה לבחורים ללכת .... צריך פשוט לסגור כמה בחורים ביחד אורגניסט וזמר סוג של חבילה וברגע שזה הרבה אירועים אפשר לדרוש מחיר טוב
תודה שאתה מעלה את הנושא בתקווה לשינוי -
אני רציתי את שמוליק טייטלבוים והוא רצה 2,400
ואתה צריך להבין שבחיפה כולם יותר יקרים כי זה עם נסיעות וכו׳ אבל יש גבול… ולכן צריך לחפש חברה זולים וטובים ולא חסר… יש בשוק הרבה כאלו יש למשל את הרשי פרידמן גם תותח ולא יקר ועוד
ו… צריך לגבש רשימה של חברה זולים ולפרסם את זה… -
אני רציתי את שמוליק טייטלבוים והוא רצה 2,400
ואתה צריך להבין שבחיפה כולם יותר יקרים כי זה עם נסיעות וכו׳ אבל יש גבול… ולכן צריך לחפש חברה זולים וטובים ולא חסר… יש בשוק הרבה כאלו יש למשל את הרשי פרידמן גם תותח ולא יקר ועוד
ו… צריך לגבש רשימה של חברה זולים ולפרסם את זה… -
אצלינו בישיבה היה בשנה האחרונה עשרות חתונות וכמעט אף אחד לא לקח את הגדולים חוץ מאחד שלקח את מנדלסון ולונגר ו… הם מאוד מאוד אכזבו
-
אצלינו בישיבה היה בשנה האחרונה עשרות חתונות וכמעט אף אחד לא לקח את הגדולים חוץ מאחד שלקח את מנדלסון ולונגר ו… הם מאוד מאוד אכזבו
-
@חיפאי נכון מאוד צריך רק להחליט אייך עושים את זה אני מוכן לנסות אצלי בישיבה צריך כמה ישיבות לפחות שזה יצליח
-
@ארי-6-0 אצלינו בישיבה לוקחים לחתונות אורגניסט מהישיבה וזמרים שעובדים איתנו במחיר החל מ4500 מי שרוצה גם סקסופון וגיטרה זה עוד 2200. זה גם נותן הזדמנות לחברה חדשים להכנס לשוק וגם שמחה מטורפת במחיר שווה לכל נפש.
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג זמרים אורגניסטים יש לי
-
@אפרים-פלג זמרים אורגניסטים יש לי
-
@ארי-6-0 יש את נחמן אידלמן בחור פצצה
ויש גם את מוטי אידנסון שלוקח טיפה יותר יקר
אם תכוון אותי יותר לאיזה כיוון אני יביא לך יותר@אפרים-פלג עד 3000
-
@אפרים-פלג עד 3000
-
@אפרים-פלג חסידי
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
@ב-ב נכון מאוד אבל לך תשכנה את כול הבחורים שיש גם זולים טובים הם צרכים רק מותגים וחוץ מי זה אני יכול להבטיח לכה בלני נדר שברגע שהוא מאוד יצליח הוא יעלה את מחיר כמו כול הזמרים ואת זה צריך לעקור עושים לכה טובה מכניסים הותכה לשוק ואתה נותן ביטא ללקחות כול הזמרים ככה מתנהגים
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות