דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
  4. שרשור | ג'ינגלי בחירות

שרשור | ג'ינגלי בחירות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
205 פוסטים 61 כותבים 19.7k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    @מישהו12 אפשר עם כוכביות חסום לי!

    מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @שמעון-2 כוכביות למה? זה יוטיוב

    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      @שמעון-2 כוכביות למה? זה יוטיוב

      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @מישהו12
      במגיקוד דרייב או גמבו!

      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @מישהו12
        במגיקוד דרייב או גמבו!

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @שמעון-2 גם אני בנטפרי והסרטון חסום לי כרגע...

        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מישהו12מ מישהו12

          @שמעון-2 גם אני בנטפרי והסרטון חסום לי כרגע...

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @מישהו12
          אבל יש לך ת הסרטון במחשב אתה יכול לעלות את זה למגיקוד עם כוכביות?

          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @מישהו12
            אבל יש לך ת הסרטון במחשב אתה יכול לעלות את זה למגיקוד עם כוכביות?

            מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @שמעון-2 אין לי את הסרטון השני במחשב.
            רק את הראשון.

            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מישהו12מ מישהו12

              @שמעון-2 אין לי את הסרטון השני במחשב.
              רק את הראשון.

              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @מישהו12
              אם אפשר את הראשון?

              מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @מישהו12
                אם אפשר את הראשון?

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @שמעון-2 אני עוד מעט אעלה לך את שניהם ביחד למגיקוד עם כוכביות (מצאתי דרך להשיג גם את השני 🙂 )

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @מישהו12
                  אם אפשר את הראשון?

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @שמעון-2
                  https://send.magicode.me/send-file/file/fbb7f8803fe3847efe363*****87d4236afba64339758/view
                  @טכנאי-קיובייס-12 אפשר לקבל את הגינגל של הליכוד בפרטי?
                  כמו כן, יש לי אוסף גדול של גינגלי בחירות.
                  אבל בדרייב אין לי מקון. אם יש למישהו רעיון איפה לאחסן-אאחסן

                  טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מישהו12מ מישהו12

                    @שמעון-2
                    https://send.magicode.me/send-file/file/fbb7f8803fe3847efe363*****87d4236afba64339758/view
                    @טכנאי-קיובייס-12 אפשר לקבל את הגינגל של הליכוד בפרטי?
                    כמו כן, יש לי אוסף גדול של גינגלי בחירות.
                    אבל בדרייב אין לי מקון. אם יש למישהו רעיון איפה לאחסן-אאחסן

                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @מישהו12 1. 😄 מה זה בפרטי אם זה אסור זה אסור (ואין לי איך לשלוח לך בפרטי גם אני רוצה)
                    2. אתה יכול לאחסן במג'יקוד

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @מישהו12 1. 😄 מה זה בפרטי אם זה אסור זה אסור (ואין לי איך לשלוח לך בפרטי גם אני רוצה)
                      2. אתה יכול לאחסן במג'יקוד

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @טכנאי-קיובייס-12 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                      1. מה זה בפרטי אם זה אסור זה אסור (ואין לי איך לשלוח לך בפרטי גם אני רוצה)

                      זה שאסור על פי נטפרי זה לא אומר שאסור על פי ההלכה.

                      @טכנאי-קיובייס-12 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                      1. אתה יכול לאחסן במג'יקוד

                      זה לא לנצח.
                      אין לך צאט?

                      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מישהו12מ מישהו12

                        @טכנאי-קיובייס-12 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                        1. מה זה בפרטי אם זה אסור זה אסור (ואין לי איך לשלוח לך בפרטי גם אני רוצה)

                        זה שאסור על פי נטפרי זה לא אומר שאסור על פי ההלכה.

                        @טכנאי-קיובייס-12 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                        1. אתה יכול לאחסן במג'יקוד

                        זה לא לנצח.
                        אין לך צאט?

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                        #40

                        @מישהו12 אתה חדש פה, נכון? הצאט באתר סגור כבר שנה
                        ולענייני סירטונים בספק הפורום מתנהל על פי כללי נטפרי (ככה הבנתי)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהו12מ מישהו12

                          @שמעון-2
                          https://send.magicode.me/send-file/file/fbb7f8803fe3847efe363*****87d4236afba64339758/view
                          @טכנאי-קיובייס-12 אפשר לקבל את הגינגל של הליכוד בפרטי?
                          כמו כן, יש לי אוסף גדול של גינגלי בחירות.
                          אבל בדרייב אין לי מקון. אם יש למישהו רעיון איפה לאחסן-אאחסן

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @מישהו12
                          אין צאט בפורום כאן
                          יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                          אפשר לפתוח חשבון גוגל מוקרץ ולהחסן ב15 GB שמקבלים שם!

                          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @מישהו12
                            אין צאט בפורום כאן
                            יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                            אפשר לפתוח חשבון גוגל מוקרץ ולהחסן ב15 GB שמקבלים שם!

                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                            יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                            כיף לדעת. כי לי יש...

                            @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                            @מישהו12
                            אין צאט בפורום כאן
                            יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                            אפשר לפתוח חשבון גוגל מוקרץ ולהחסן ב15 GB שמקבלים שם!

                            הרב שלי אוסר

                            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                              יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                              כיף לדעת. כי לי יש...

                              @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                              @מישהו12
                              אין צאט בפורום כאן
                              יש צאט למשתמשים מהצוות הבכיר

                              אפשר לפתוח חשבון גוגל מוקרץ ולהחסן ב15 GB שמקבלים שם!

                              הרב שלי אוסר

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @מישהו12
                              אין לך צאט!!!
                              אלא אם כן אתה מתכנט פה משהו
                              ואם יש לך תנסה לשלוח לי אני יכול לראות אם קיבלתי צאט

                              ולמה הרב שלך אוסר לפתוח סתם חשבון גוגל כדי להחסן שם קבצים?
                              יש בעיה?

                              2 אין צורך לצטט אפשר לכתוב במספרים

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @מישהו12
                                אין לך צאט!!!
                                אלא אם כן אתה מתכנט פה משהו
                                ואם יש לך תנסה לשלוח לי אני יכול לראות אם קיבלתי צאט

                                ולמה הרב שלך אוסר לפתוח סתם חשבון גוגל כדי להחסן שם קבצים?
                                יש בעיה?

                                2 אין צורך לצטט אפשר לכתוב במספרים

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                #44

                                @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                                אלא אם כן אתה מתכנט פה משהו

                                ממש לא.

                                @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                                ולמה הרב שלך אוסר לפתוח סתם חשבון גוגל כדי להחסן שם קבצים?

                                הם מקצים 15GB לכל אחד. זהו

                                @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                                2 אין צורך לצטט אפשר לכתוב במספרים

                                לא הבנתי
                                נ.ב שלחתי לך צאט

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #45

                                  @מישהו12
                                  1 46d54509-9762-4b3a-8792-385274e5e62f-image.png

                                  2 וזה לא מספיק? אתה יכול לפתוח עוד אחד!

                                  3 אין צורך לצטט את כל הפוסט אפשר במספרים כמוני

                                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @מישהו12
                                    1 46d54509-9762-4b3a-8792-385274e5e62f-image.png

                                    2 וזה לא מספיק? אתה יכול לפתוח עוד אחד!

                                    3 אין צורך לצטט את כל הפוסט אפשר במספרים כמוני

                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @שמעון-2

                                    1. יפה, אז יש לי צאט. ונזכרתי למה... אבל לא אפרט כאן. (מי שיבדוק יראה שאני לא חדש, אבל הרבה זמן לא נכנסתי...)
                                    2. לי זה לא מספיק. ועוד אחד הרב שלי אוסר, כי זה לעקוף את ההגבלה של גוגל
                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהו12מ מישהו12

                                      @שמעון-2

                                      1. יפה, אז יש לי צאט. ונזכרתי למה... אבל לא אפרט כאן. (מי שיבדוק יראה שאני לא חדש, אבל הרבה זמן לא נכנסתי...)
                                      2. לי זה לא מספיק. ועוד אחד הרב שלי אוסר, כי זה לעקוף את ההגבלה של גוגל
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                      #47

                                      @מישהו12 אז זה כן קשור לתכנות של האתר!

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @מישהו12 אז זה כן קשור לתכנות של האתר!

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @שמעון-2 אמר בשרשור | ג'ינגלי בחירות:

                                        @מישהו12 אז זה כן קשור לתכנות של האתר!

                                        מקודם חשבתי שאתה מתכוון שאני מתכנת באתר כלומר פורץ...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאןר מנותק
                                          ראובן לנדאן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #49

                                          יש למישהו את הגי'נגל של כחול לבן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ב. ב.ב ב. ב. התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול