דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 825.8k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

    בתקופה האחרונה שמתי לב שהעיבודים של יואלי דיקמן, ירדו רמה, זה מתבטא כמובן בזה שלאחרונה הכל אצלו מדי דומה, למשל, יש דמיון בעיבוד בין השירים "עד מתי" של קובי גרינבוים, ו"סלחתי" של רולי, ועוד כמה, זה לא דומה לעיבודים שהוא עשה בתחילת דרכו, אלבום "גדול ה'" מידד טסה ו"חביבין עלי" יוסף חיים שוואקי, (מומלצים בחום), ששם העיבודים ברמה גבוהה מאוד ללא השוואה בכלל להיום, וגם בהמשך דרכו, למשל באלבום "כח הרצון" של רולי, גם שם הייתה רמה מאוד גבוהה, אבל היום, הכל אותו דבר, נכון, יש משחקים של כינורות, אבל זה כבר חוזר על עצמו, וגם הסגנון בכללי יותר מסונתז, כמה טוענים שזה בגלל שהוא עושה כ"כ הרבה דברים, גם זמר, גם מעבד, גם תזמורת חתונות, גם שדרן, יותר מדי דברים שבאים על חשבון איכות העיבודים שלו, וחבל
    אשמח לשמוע את דעתכם בעניין

    S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2310

    @המאסטרו-הנסתר מסכים בהחלט. וזה לא בגלל הוא טכנית כבר לא מקצועי (או שאין לו זמן)
    אלא לדעתי כי הוא גם יירד מ"ג'וקר" שהוא היה.
    אם פעם יואלי זה היה ארה'לה סעמאט, זאנוויל ולא יודע מי...
    היום זה כל מיני שמות (לא אביא מפאת כבודם,) פחות מוכרים.
    שאומרים לו יואלי קח כסף. זה מה שיש לי. תעשה משהו ששוה את זה. והתוצאות בהתאם.
    יואלי וודאי מקצוען ברמות ויכול לעשות דברים הזויים. אין חולק.

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • S shin

      @המאסטרו-הנסתר מסכים בהחלט. וזה לא בגלל הוא טכנית כבר לא מקצועי (או שאין לו זמן)
      אלא לדעתי כי הוא גם יירד מ"ג'וקר" שהוא היה.
      אם פעם יואלי זה היה ארה'לה סעמאט, זאנוויל ולא יודע מי...
      היום זה כל מיני שמות (לא אביא מפאת כבודם,) פחות מוכרים.
      שאומרים לו יואלי קח כסף. זה מה שיש לי. תעשה משהו ששוה את זה. והתוצאות בהתאם.
      יואלי וודאי מקצוען ברמות ויכול לעשות דברים הזויים. אין חולק.

      אנונימיתא מנותק
      אנונימיתא מנותק
      אנונימית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2311

      @shin
      אני לא חושבת שיואלי יקח מזמר פחות כסף ויתן עיבוד בהתאם, זה לא עובד כך וזה גם לא מקצועי. לכל מעבד יש תעריף מסויים והזמרים יודעים ומי שחשוב לו-מוצא את התקציב לעיבוד.
      יואלי היום הרבה יותר קשוב ומחובר לקהל, למה הולך, מה מסחרי ועובר רדיו ומה רק מאורך הפתיח- יגרום לשדרנים לא להשמיע...הוא מודע לעובדה שהיום גם לאנשים אין סבלנות לעיבודים מורכבים(אולי רק לנו, המבינים במוזיקה..) השאר מחפשים שיר בגובה עיניים, בלי סיבוכים...והוא יודע לעשות גם וגם, הכל לפי הצורך...

      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אנונימיתא אנונימית

        @shin
        אני לא חושבת שיואלי יקח מזמר פחות כסף ויתן עיבוד בהתאם, זה לא עובד כך וזה גם לא מקצועי. לכל מעבד יש תעריף מסויים והזמרים יודעים ומי שחשוב לו-מוצא את התקציב לעיבוד.
        יואלי היום הרבה יותר קשוב ומחובר לקהל, למה הולך, מה מסחרי ועובר רדיו ומה רק מאורך הפתיח- יגרום לשדרנים לא להשמיע...הוא מודע לעובדה שהיום גם לאנשים אין סבלנות לעיבודים מורכבים(אולי רק לנו, המבינים במוזיקה..) השאר מחפשים שיר בגובה עיניים, בלי סיבוכים...והוא יודע לעשות גם וגם, הכל לפי הצורך...

        S מנותק
        S מנותק
        shin
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2312

        @אנונימית העובדא שישנם עיבודים "פחות ברמה" שייצאו מידיו של יואלי.
        והוא אומר את זה חצי בצחוק חצי ברצינות "זה איזה ארגון ביקש, עשיתי בדרך על הנייד"....
        וג''כ הפתיחים הארוכים. השדרנים לא אוהבים. אבל יואלי מת עליהם וכשבא לו הוא עושה...
        לפי המחיר ככה התוצאה.
        ודבר אחרון.
        לעשות עיבודים לחברים שלו, עם כל הכבוד זו זכותו המלאה והוא לא חייב לעשות עיבוד בדיוק כמו שהוא יעשה למי ששילם 15,000 שקל....

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S shin

          @אנונימית העובדא שישנם עיבודים "פחות ברמה" שייצאו מידיו של יואלי.
          והוא אומר את זה חצי בצחוק חצי ברצינות "זה איזה ארגון ביקש, עשיתי בדרך על הנייד"....
          וג''כ הפתיחים הארוכים. השדרנים לא אוהבים. אבל יואלי מת עליהם וכשבא לו הוא עושה...
          לפי המחיר ככה התוצאה.
          ודבר אחרון.
          לעשות עיבודים לחברים שלו, עם כל הכבוד זו זכותו המלאה והוא לא חייב לעשות עיבוד בדיוק כמו שהוא יעשה למי ששילם 15,000 שקל....

          אנונימיתא מנותק
          אנונימיתא מנותק
          אנונימית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2313

          @shin
          אתה מדבר על שיר ספציפי שיצא לאחרונה, נכון?
          הבנתי לגמרי...

          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

          S LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • אנונימיתא אנונימית

            @shin
            אתה מדבר על שיר ספציפי שיצא לאחרונה, נכון?
            הבנתי לגמרי...

            S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2314

            @אנונימית בערך.
            האמת ייצאו עוד כמה כאלה השנה.
            לדעתי יואלי מבחינת האיש והעיבודים לא יירד ברמה.
            אבל בהחלט הפיק דברים פחות גרנדיוזים ולזה כוונתי.

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            יוסי רבינוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אנונימיתא אנונימית

              @shin
              אתה מדבר על שיר ספציפי שיצא לאחרונה, נכון?
              הבנתי לגמרי...

              LOVE MEL מנותק
              LOVE MEL מנותק
              LOVE ME
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
              #2315

              די יאללה תפסיקו לרדת על הבנאדם הוא לא עשה לכם כלום וגם פה זה רק לצורך דברים שבאמת קשורים למוזיקה ולא איך שהוא מתנהל וכדאי שזה יגמר לפני ש @צוות-פיקוח ינעלו את הנושא כמו שכבר היה כמה פעמים

              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

              אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LOVE MEL LOVE ME

                די יאללה תפסיקו לרדת על הבנאדם הוא לא עשה לכם כלום וגם פה זה רק לצורך דברים שבאמת קשורים למוזיקה ולא איך שהוא מתנהל וכדאי שזה יגמר לפני ש @צוות-פיקוח ינעלו את הנושא כמו שכבר היה כמה פעמים

                אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2316

                @LOVE-ME
                אני דווקא פירגנתי לו שהוא השתבח עם השנים וזה נטו קשור למוזיקה-סגנון העיבודים שלו...

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2317

                  למה כל דיבור בפורום. אבל כל דיבור.
                  צץ מישהו שאומר "יאללה תפסיקו" וכו'...
                  אף אחד לא נכנס כאן לנושא על האיש. הוויכוח ענייני מאוד.
                  דיברנו בקווים הכי מתאימים שיש.
                  חבר'ה תתנרמלו !!!!

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  dudi055D TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                  9
                  • S shin

                    למה כל דיבור בפורום. אבל כל דיבור.
                    צץ מישהו שאומר "יאללה תפסיקו" וכו'...
                    אף אחד לא נכנס כאן לנושא על האיש. הוויכוח ענייני מאוד.
                    דיברנו בקווים הכי מתאימים שיש.
                    חבר'ה תתנרמלו !!!!

                    dudi055D מנותק
                    dudi055D מנותק
                    dudi055
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2318

                    @shin צודק בהחלט!
                    ביקורת לגטימית לגמרי ודיון ענייני מאוד!!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • S shin

                      למה כל דיבור בפורום. אבל כל דיבור.
                      צץ מישהו שאומר "יאללה תפסיקו" וכו'...
                      אף אחד לא נכנס כאן לנושא על האיש. הוויכוח ענייני מאוד.
                      דיברנו בקווים הכי מתאימים שיש.
                      חבר'ה תתנרמלו !!!!

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                      #2319

                      לא יודעת למה בנושא הזה ספציפית הרבה פעמים יש הרגשה שאנשים מנסים לחפות ולשבח גם אם הם אינם מבינים בעניין המדובר בצורה מקצועית, רק כי מדובר ב... , רואים מילה שמזכירה ביקורת וכבר קופצים על המקלדת, צריך מעט להרגע...
                      ולא שחלילה יש לי משהו נגד יואלי, ההפך אני באמת חושבת שהוא מוכשר ברמה ואחד הגדולים במוזיקה.

                      @shin אמר ביואלי דיקמן:

                      למה כל דיבור בפורום. אבל כל דיבור.
                      צץ מישהו שאומר "יאללה תפסיקו" וכו'...
                      אף אחד לא נכנס כאן לנושא על האיש. הוויכוח ענייני מאוד.
                      דיברנו בקווים הכי מתאימים שיש.
                      חבר'ה תתנרמלו !!!!

                      זה מכיוון שבדר"כ ויכוחים עניינים בנושאים שחמים להרבה משתמשים (כגון כאן)
                      נגררים לויכוחים שאינם עניינים
                      וצריך תשומת לב יתירה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אירון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2320

                        מישהו יכול שוב להעלות את הראיון בהמבקר?

                        ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • תמר 7ת מנותק
                          תמר 7ת מנותק
                          תמר 7
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2321

                          אני יבקש אולי משהו קצת הזוי
                          יש אפשרות להוריד את התכנית לשמע בלבד בלי צפייה
                          תודה!

                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shin

                            @אנונימית בערך.
                            האמת ייצאו עוד כמה כאלה השנה.
                            לדעתי יואלי מבחינת האיש והעיבודים לא יירד ברמה.
                            אבל בהחלט הפיק דברים פחות גרנדיוזים ולזה כוונתי.

                            יוסי רבינוביץי מנותק
                            יוסי רבינוביץי מנותק
                            יוסי רבינוביץ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2322

                            @shin
                            אני חושב שיש כאן טעות קטנה
                            אם אני מבין למה אתה מתכוון זה לשיר האחרון שלו וא"כ
                            זה לא נקרא פחות גרנדיוזי אלא שאתה לא רגיל לז'אנר הזה כי הוא שינה כיוון בשיר האחרון
                            אמנם מצער מאד שבדיוק לכזה מקום הוא הלך אבל א"א לומר שזה פחות משאר השירים שלו

                            האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                            אבל אתה הרי לימדת אותי
                            שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                            S ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי רבינוביץי יוסי רבינוביץ

                              @shin
                              אני חושב שיש כאן טעות קטנה
                              אם אני מבין למה אתה מתכוון זה לשיר האחרון שלו וא"כ
                              זה לא נקרא פחות גרנדיוזי אלא שאתה לא רגיל לז'אנר הזה כי הוא שינה כיוון בשיר האחרון
                              אמנם מצער מאד שבדיוק לכזה מקום הוא הלך אבל א"א לומר שזה פחות משאר השירים שלו

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shin
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2323

                              @יוסי-רבינוביץ ממש לא רק.
                              אני מדבר באופן כללי.
                              בישבשיר אתמול הוא הראה עד כמה הוא לא פרייאר כשהוא רוצה...
                              דיברנו על זה מזמן תסתככל על כל השרשור

                              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                              https://www.youtube.com/@ishaishin

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יוסי רבינוביץי יוסי רבינוביץ

                                @shin
                                אני חושב שיש כאן טעות קטנה
                                אם אני מבין למה אתה מתכוון זה לשיר האחרון שלו וא"כ
                                זה לא נקרא פחות גרנדיוזי אלא שאתה לא רגיל לז'אנר הזה כי הוא שינה כיוון בשיר האחרון
                                אמנם מצער מאד שבדיוק לכזה מקום הוא הלך אבל א"א לומר שזה פחות משאר השירים שלו

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                ב.ב.ב.
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ב.ב.
                                #2324

                                @יוסי-רבינוביץ אמר ביואלי דיקמן:

                                אמנם מצער מאד שבדיוק לכזה מקום

                                לדעתי לא שייך לקרוא לזה מצער,
                                הוא פשוט רוצה להביא משהו מקורי שונה מכולם,
                                וככה זה בכל העיבודים של השירים שלו הוא נותן עיבוד מקורי ומעניין.

                                יוסי רבינוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מחשב נייד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2325

                                  יואלי בקניון רמות
                                  photo_2022-10-11_18-41-20.jpg

                                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב ב.ב.ב.

                                    @יוסי-רבינוביץ אמר ביואלי דיקמן:

                                    אמנם מצער מאד שבדיוק לכזה מקום

                                    לדעתי לא שייך לקרוא לזה מצער,
                                    הוא פשוט רוצה להביא משהו מקורי שונה מכולם,
                                    וככה זה בכל העיבודים של השירים שלו הוא נותן עיבוד מקורי ומעניין.

                                    יוסי רבינוביץי מנותק
                                    יוסי רבינוביץי מנותק
                                    יוסי רבינוביץ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2326

                                    @ב-ב-ב לצערי הרב לא הבנת את כוונתי
                                    זה לא מקוריות של יואלי זה העתקה של יואלי ובבקשה אל תיכנס אית לפינה ממי העתקה כי זה לא המקום

                                    האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                    אבל אתה הרי לימדת אותי
                                    שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אירון

                                      מישהו יכול שוב להעלות את הראיון בהמבקר?

                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2327
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אירון

                                        מישהו יכול שוב להעלות את הראיון בהמבקר?

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                        #2328

                                        @אירון אמר ביואלי דיקמן:

                                        מישהו יכול שוב להעלות את הראיון בהמבקר?

                                        להוריד כוכביות
                                        ראיון עם יואלי דיקמן בכיכר השבת

                                        א ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          @אירון אמר ביואלי דיקמן:

                                          מישהו יכול שוב להעלות את הראיון בהמבקר?

                                          להוריד כוכביות
                                          ראיון עם יואלי דיקמן בכיכר השבת

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אירון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2329
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול