הקלטה בטיירוס 5
-
@מישהי-מאמי איפוא שאת רואה את הבס או שאת גם לא רואה את זה

@למדן למרבה הבושה אתה צודק -אני לא יודעת!

-
@למדן למרבה הבושה אתה צודק -אני לא יודעת!

@מישהי-מאמי
הכל טוב אולי תעשי תמונה ויהיה יותר קל
ואגב התכוונת להוריד באמצע שיר ? -
@מישהי-מאמי
הכל טוב אולי תעשי תמונה ויהיה יותר קל
ואגב התכוונת להוריד באמצע שיר ?@למדן לצלם את האורגן ולשים את התמונה?
אני עושה מקצב ואז אני רוצה להוריד הכל ושיישמעו רק את הבס -
@למדן במשהו מהם זה הערוץ?הבס?
הנה אני לא יודעת עד כמה רואים טוב:
DSC_0000619.jpg


-
@למדן במשהו מהם זה הערוץ?הבס?
הנה אני לא יודעת עד כמה רואים טוב:
DSC_0000619.jpg


@מישהי-מאמי יופי בערוצים יש עוד אפשרות לראות את דגימות שעובדים במקצב ושם תורידי את דגימות של כול מוזיקה ותשרי את בס המשחק בידיים שלכה
-
@מישהי-מאמי יופי בערוצים יש עוד אפשרות לראות את דגימות שעובדים במקצב ושם תורידי את דגימות של כול מוזיקה ותשרי את בס המשחק בידיים שלכה
@ארי-6-0 מה מיזה הערוצים? אין לי מושג מה זה ערוצים
-
@ארי-6-0 מה מיזה הערוצים? אין לי מושג מה זה ערוצים
@מישהי-מאמי בתמונה שיש למטה סוג של מדד כזה בתמונה 2
-
@מישהי-מאמי בתמונה שיש למטה סוג של מדד כזה בתמונה 2
@ארי-6-0 פשוט לשחק בזה להעלות/להוריד?
עד שנשאר לי מה שאני רוצה? -
@ארי-6-0 פשוט לשחק בזה להעלות/להוריד?
עד שנשאר לי מה שאני רוצה?@מישהי-מאמי לו במקום שם יש אפשרות לעביר למצב שתירו את דגימות עבדות במקצב ושם תחליטי מה את רוצה לשמוע
-
@למדן במשהו מהם זה הערוץ?הבס?
הנה אני לא יודעת עד כמה רואים טוב:
DSC_0000619.jpg


@מישהי-מאמי תמונה 15 שם יש למטה במסך כ"מ ערוצים של המקצב והפדים הקלטות שם אמור להיות גם אפשרות שאת ממש רואה תופים בס ... ברגע שיהיה ככה תוכלי להוריד כנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות