דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 204.7k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אינספריישןא מנותק
    אינספריישןא מנותק
    אינספריישן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    שוואקי זייפן-זייפן, אבל הוא מלחין מצוין, זמר טוב, יש לו קול נחמד פלוס וההגשה שלו מדהימה.

    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

    Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אינספריישןא אינספריישן

      שוואקי זייפן-זייפן, אבל הוא מלחין מצוין, זמר טוב, יש לו קול נחמד פלוס וההגשה שלו מדהימה.

      Proud jewP מנותק
      Proud jewP מנותק
      Proud jew
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @ריינבואו אמר ביעקב שוואקי:

      מלחין

      ??????

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלישבעא מנותק
        אלישבעא מנותק
        אלישבע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        מלחין?? וואלה הגזמה!!
        שוואקי מעולם לא הלחין (תקנו אותי אם אני טועה) וגם מה שכתוב לחן איצי וולדנר עם יעקב שוואקי ממש לא אומר שהוא הלחין באמת.
        גם אלי קליין וגם יוסי גרין אומרים תמיד בראיונות שהם אוהבים להלחין כשהזמר איתם כי אז הם קוראים על הפנים של הזמר את התגובה שלו. אהב? התחבר?...
        זה לא באמת נקרא להלחין....

        רוצים להתעדכן בכל מה שזז במוזיקה?
        הצטרפו למיוזיק סקופ!
        שלחו בקשה למייל 125478music@gmail.com

        אינספריישןא זוריז 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • אלישבעא אלישבע

          מלחין?? וואלה הגזמה!!
          שוואקי מעולם לא הלחין (תקנו אותי אם אני טועה) וגם מה שכתוב לחן איצי וולדנר עם יעקב שוואקי ממש לא אומר שהוא הלחין באמת.
          גם אלי קליין וגם יוסי גרין אומרים תמיד בראיונות שהם אוהבים להלחין כשהזמר איתם כי אז הם קוראים על הפנים של הזמר את התגובה שלו. אהב? התחבר?...
          זה לא באמת נקרא להלחין....

          אינספריישןא מנותק
          אינספריישןא מנותק
          אינספריישן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
          #20

          @אלישבע ממממ, אני יודעת שהוא גם מלחין, אבל אם את אומרת שלא - אז אולי לא. באמת היה נשמע לי קצת מוזר...
          דבר אחד בטוח חייב שיפור אצלו - הלבוש... 😊

          פעם שמעתי, שאם שוואקי היה מתגייס לצבא היו אומרים לו משפט אחד כל הזמן -
          חייל, שפר הופעתך!

          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

          תמרת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא אינספריישן

            @אלישבע ממממ, אני יודעת שהוא גם מלחין, אבל אם את אומרת שלא - אז אולי לא. באמת היה נשמע לי קצת מוזר...
            דבר אחד בטוח חייב שיפור אצלו - הלבוש... 😊

            פעם שמעתי, שאם שוואקי היה מתגייס לצבא היו אומרים לו משפט אחד כל הזמן -
            חייל, שפר הופעתך!

            תמרת מנותק
            תמרת מנותק
            תמר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @ריינבואו מה זה קשור למוזיקה??
            ואם כבר את מדברת על זה אז מה הבעיה בלבוש שלו? הוא לא לובש שחור לבן?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צורצ מנותק
              צורצ מנותק
              צור
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              חברים אנחנו טיפה חורגים
              זה עלול גם לגלוש ללשון הרע

              לעצם העניין: מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים לטעמי ומי שלא לא יאהב אותו גם שיהיה מדויק
              אני את דעתי כתבתי בעבר שבשבילי הוא זמר מספר אחד

              לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צורצ צור

                חברים אנחנו טיפה חורגים
                זה עלול גם לגלוש ללשון הרע

                לעצם העניין: מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים לטעמי ומי שלא לא יאהב אותו גם שיהיה מדויק
                אני את דעתי כתבתי בעבר שבשבילי הוא זמר מספר אחד

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @צור אמר ביעקב שוואקי:

                מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים

                אני חושבת שזה מה שבעצם "מייחד אותו"...זה סגנון וכל שיר שהוא מגיש- הוא מגיש אותו בצורה מעט שונה...
                לדעתי- גם זייוף לפעמים הוא מוזיקאלי...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                אליהו 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלישבעא אלישבע

                  אגב, אם כבר פתחו פה נושא על שוואקי..
                  מה דעתכם על יוסף חיים? לדעתי הוא יותר טוב משוואקי בקטע של הזיופים.. (או שזה בגלל שאף פעם לא שמעתי אותו בלייב...)

                  אלי מהאולפןא מנותק
                  אלי מהאולפןא מנותק
                  אלי מהאולפן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
                  נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים😊

                  "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                    @אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
                    נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים😊

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @אלי-מהאולפן אמר ביעקב שוואקי:

                    @אלישבע יוסף חיים שוואקי זייפן על שמעתי אותו פעם במתנ"ס רמות לפני שנתיים וברחתי החוצה מהזיופים
                    נראה לי שיש כאן חברה שאוהבים אותו בגלל הזיופים😊

                    😂
                    נראה לי שמי שיש לו שמיעה מוזיקאלית חדה- יותר קשה לו עם זה פשוט--

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @צור אמר ביעקב שוואקי:

                      מי שאוהב את שוואקי אוהב אותו גם בגלל הזיופים הדי נחמדים

                      אני חושבת שזה מה שבעצם "מייחד אותו"...זה סגנון וכל שיר שהוא מגיש- הוא מגיש אותו בצורה מעט שונה...
                      לדעתי- גם זייוף לפעמים הוא מוזיקאלי...

                      אליהו 0א מנותק
                      אליהו 0א מנותק
                      אליהו 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
                      אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!

                      Proud jewP אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • אליהו 0א אליהו 0

                        @אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
                        אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @אליהו-0 לקול שלו אין מתחרים.
                        יש לו קול יפה. נקודה. סימן קריאה.
                        נעים לשמוע אותו, מרגש, כל מילה שתבחר
                        אני באופן כללי מכירה ביצועים אולפניים יותר מלייב ככה שלא יצא לי לשים לב לזיופים אצל יעקב שוואקי, אבל אם מדברים על זיופים - גם מוטי שטינמץ מזייף הרבה בלייב, יונתן שינפלד גם קצת, ומוטי גרינבוים בכלל... (אמנם הוא ילד אז זה יותר נסלח...)
                        וזה לא מפריע להם להיות זמרים מצוינים שמוציאים חומרים משובחים

                        אליהו 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Proud jewP Proud jew

                          @אליהו-0 לקול שלו אין מתחרים.
                          יש לו קול יפה. נקודה. סימן קריאה.
                          נעים לשמוע אותו, מרגש, כל מילה שתבחר
                          אני באופן כללי מכירה ביצועים אולפניים יותר מלייב ככה שלא יצא לי לשים לב לזיופים אצל יעקב שוואקי, אבל אם מדברים על זיופים - גם מוטי שטינמץ מזייף הרבה בלייב, יונתן שינפלד גם קצת, ומוטי גרינבוים בכלל... (אמנם הוא ילד אז זה יותר נסלח...)
                          וזה לא מפריע להם להיות זמרים מצוינים שמוציאים חומרים משובחים

                          אליהו 0א מנותק
                          אליהו 0א מנותק
                          אליהו 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                          ולגבי שאר השמות:
                          מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                          יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                          מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                          לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                          Proud jewP ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אליהו 0א אליהו 0

                            @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                            ולגבי שאר השמות:
                            מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                            יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                            מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                            לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                            Proud jewP מנותק
                            Proud jewP מנותק
                            Proud jew
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:

                            @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                            ולגבי שאר השמות:
                            מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                            יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                            מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                            לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                            כל הזמרים מקליטים 700 פעם ואחר כך מתקנים זיופים
                            ומוטי שטינמץ - אולי יותר בתחילת הדרך, שוב - אני פחות מכירה ביצועי לייב, אבל באוזני שמעתי....
                            כי אני לדוגמא בחיים לא שמעתי זיוף של יעקב שוואקי....
                            וזה לא גורם לי לסתור פה את דברי מי ששמע אותו מזייף:)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אליהו 0א אליהו 0

                              @אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
                              אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:

                              @אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
                              אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!

                              אולי....אין לי מושג...לא מכירה ביצועים שלו בלייב-נטו סינגלים...סתם הבעתי את דעתי...

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אליהו 0א אליהו 0

                                @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                                ולגבי שאר השמות:
                                מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                                יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                                מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                                לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                                ר. כהןר מנותק
                                ר. כהןר מנותק
                                ר. כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ר. כהן
                                #31

                                @אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:

                                @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                                ולגבי שאר השמות:
                                מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                                יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                                מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                                לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                                מוטי שטיינמץ - מזייף נורא בלייב!!!!!!! במיוחד לאחרונה....
                                יונתן שינפלד - כמעט לא מזייף לדעתי.
                                מוטי גרינבוים - בתחילת דרכו זייף בכמויות, ברגע שהתבגר וגם התחיל להתאמן זה גרם לכך שכיום הוא שר יחסית מדוייק.
                                ובכ"א את שלושתם אין להשוות לשוואקי שמוגדר 'גדול הזמר'

                                ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                                אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ר. כהןר ר. כהן

                                  @אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:

                                  @proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
                                  ולגבי שאר השמות:
                                  מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
                                  יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
                                  מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
                                  לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...

                                  מוטי שטיינמץ - מזייף נורא בלייב!!!!!!! במיוחד לאחרונה....
                                  יונתן שינפלד - כמעט לא מזייף לדעתי.
                                  מוטי גרינבוים - בתחילת דרכו זייף בכמויות, ברגע שהתבגר וגם התחיל להתאמן זה גרם לכך שכיום הוא שר יחסית מדוייק.
                                  ובכ"א את שלושתם אין להשוות לשוואקי שמוגדר 'גדול הזמר'

                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                                  #32

                                  @ר-כהן אמר ביעקב שוואקי:

                                  במיוחד לאחרונה....

                                  לשטינמץ השתנה הקול (לדעתי) ויכול להיות שזה הסיבה לזיוף הוא צריך ללמוד את הסולמות החדשים

                                  @ר-כהן אמר ביעקב שוואקי:

                                  בתחילת דרכו זייף בכמויות,

                                  גרינבוים ילד וילד פלא = צרח כפי יכולתך אז זה לא רק הזיוף שקיים או לא זה יותר הצירצור שנגרם מהעלייה בטונים
                                  אצל ילדים זה מפריע (לי אישית) יותר מהזיוף...

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנימין לוריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    תיקון זיופים.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ישיבישי מנותק
                                      ישיבישי מנותק
                                      ישיביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
                                      #34

                                      אוי באמת, זייפן?????? שוואקי הוא האחרון שאפשר לקרוא לו זייפן.... יש לו קול חם, פתוח, קול שעולה עד לגבהים בלי לגרוע כלל מהפתיחות בקול, ובכלל, מה שכתוב בהתחלה זה שיש לו בעיית קצב, וזה בכלל לא קשור לזייפן, פשוט בהופעה אין עניין להשמע כמו באולפן, אלא לתת את הטאצ'ים הקטנים בקצב כדי לעניין ולסקרן, וזה בדיוק מה שעושים בהופעות חיות!!! לרגש את הקהל ולחבר אותו לשיר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
                                      • C curious

                                        אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
                                        אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!

                                        ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                        ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                        ענק הענקים בדורינו
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        @curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.

                                        אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                          @curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמוליק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
                                          אשמח מאוד!

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול