סט מקצבים מטורף
-
@ארי-0 אמר בסט מקצבים מטורף:
תבקשו מההנהלה ליצור איתי קשר במייל.
אין להשאיר פה כלל פרטי מייל והתקשרות!
זה גורר הרחקה- וחבל!בעבר, היינו מקשרים בין משתמשיים. ברגע שזה גרם למכשולות רבים הדבר נאסר באופן מוחלט!!!!!
@TA66108 אמר בסט מקצבים מטורף:
@ארי-0 איך מבקשים?
אזהרה ח"פ כי אתה חדש.....
-
aaaaammmmmmaaaaaannnnn[1].MP3 הנה דוגמאות. chadash_dench[1].MP3
1212121212122[1].MP3
nijunn_hadad[1].MP3
kol_anashamaaaa[1].MP3הנה דוגמאות.
-
aaaaammmmmmaaaaaannnnn[1].MP3 הנה דוגמאות. chadash_dench[1].MP3
1212121212122[1].MP3
nijunn_hadad[1].MP3
kol_anashamaaaa[1].MP3הנה דוגמאות.
-
aaaaammmmmmaaaaaannnnn[1].MP3 הנה דוגמאות. chadash_dench[1].MP3
1212121212122[1].MP3
nijunn_hadad[1].MP3
kol_anashamaaaa[1].MP3הנה דוגמאות.
@ארי-0 תאמת התרשמתי גם מהרוק וגם מהדאנס יש לך עוד הקלטות של הדאנס?
-
@ארי-0 תאמת התרשמתי גם מהרוק וגם מהדאנס יש לך עוד הקלטות של הדאנס?
@הקלידן-הצפוני לא, אבל צריך להקליט, זה לוקח זמן, לכן אני שואל אם יש על מה לדבר
-
@א-ה-2 איזה יש לך?? תעלה דוגמאות.
-
@ארי-0
https://jumbomail.me/j/****ldrCzW0xPUac__7 אשמח לחו"ד על הרמה של המקצבים.(נוגן על PA700) -
@ארי-0
https://jumbomail.me/j/****ldrCzW0xPUac__7 אשמח לחו"ד על הרמה של המקצבים.(נוגן על PA700)@הקלידן-הצפוני וואו ממש יפה
-
@ארי-0
https://jumbomail.me/j/****ldrCzW0xPUac__7 אשמח לחו"ד על הרמה של המקצבים.(נוגן על PA700)@הקלידן-הצפוני תבוא למייל שלי בפרופיל פשוט הצאט חסום לי
-
@הקלידן-הצפוני תבוא למייל שלי בפרופיל פשוט הצאט חסום לי
@לדעת זה לא מקצבים שלי שאני מוכר זה קניתי מאיזה בחור ושיפצתי והוספתי עוד דאנסים(במקרה שאתה מעוניין לקנות)
-
@לדעת זה לא מקצבים שלי שאני מוכר זה קניתי מאיזה בחור ושיפצתי והוספתי עוד דאנסים(במקרה שאתה מעוניין לקנות)
@הקלידן-הצפוני אתה מנגן ממש אחלה אהבתי
-
@הקלידן-הצפוני אתה מנגן ממש אחלה אהבתי
@טכנאי-קיובייס-12 תודה רבה על הפירגון מה אתה על הרמה של המקצבים?
-
@טכנאי-קיובייס-12 תודה רבה על הפירגון מה אתה על הרמה של המקצבים?
@הקלידן-הצפוני הבנייה טובה ומדויקת
אבל הסאונדים קצת מיושנים -
@הקלידן-הצפוני הבנייה טובה ומדויקת
אבל הסאונדים קצת מיושנים@טכנאי-קיובייס-12 קניתי את זה לפני שנה בערך ובגלל זה אני מחפש משהו קצת יותר מעודכן
-
@הקלידן-הצפוני
מקצבים יפים כולל הנגינה עלה והצלח
(אגב אתה בונה גם על יאמהה ?) -
@הקלידן-הצפוני
מקצבים יפים כולל הנגינה עלה והצלח
(אגב אתה בונה גם על יאמהה ?)@למדן זה לא מקצבים שלי זה סט שקניתי ממנחם הורביץ(אם אתה מכיר) ושידרגתי אותו והוספתי לו סאונדים ומקצבים אבל אני גם בונה קצת וזה לא מה שיש בהקלטה
-
@למדן זה לא מקצבים שלי זה סט שקניתי ממנחם הורביץ(אם אתה מכיר) ושידרגתי אותו והוספתי לו סאונדים ומקצבים אבל אני גם בונה קצת וזה לא מה שיש בהקלטה
@הקלידן-הצפוני מכיר אותו יותר מעניין אותי לשמוע מה שאתה בנית !
-
@הקלידן-הצפוני מכיר אותו יותר מעניין אותי לשמוע מה שאתה בנית !
פוסט זה נמחק! -
@הקלידן-הצפוני מכיר אותו יותר מעניין אותי לשמוע מה שאתה בנית !
@למדן אני לא ממש בניתי את המקצבים שאני מדבר עליהם לקחתי כמה דאנסים מאיזה סט חינמי ושיפצתי אותם והתאמתי אותם לסט של הורביץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות