-
https://send.magicode.me/send-****file/file/81cb25cb34cf39874f34328ac07c42ea741f5e1e/view קרדיט מיוזיק סקופ
-
@חיפאי הבנתי שיש שינוי וזה גם לנשים.. למי שמעוניין.
@פונץ-בננה אמר במוטי שטיינמץ:
@חיפאי הבנתי שיש שינוי וזה גם לנשים.. למי שמעוניין.
פעם אחת הייתי במופע שלו ומשום מה לא מאוד נהנתי למרות שאני בדרך כלל כן אוהבת לשמוע אותו אבל הפעם אני לא מתכוונת ללכת ולכן גם אני לא מחפשת את זה למרות שאני מחיפה
-
@פונץ-בננה אמר במוטי שטיינמץ:
@חיפאי הבנתי שיש שינוי וזה גם לנשים.. למי שמעוניין.
פעם אחת הייתי במופע שלו ומשום מה לא מאוד נהנתי למרות שאני בדרך כלל כן אוהבת לשמוע אותו אבל הפעם אני לא מתכוונת ללכת ולכן גם אני לא מחפשת את זה למרות שאני מחיפה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו..... -
פוסט זה נמחק!
-
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....@LOVE-ME אמר במוטי שטיינמץ:
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....הכוונה היא למופע מעורב- זה קו אדום.
בהפרדה אין שום בעיה.לפי דברייך הוא לא היה יכול להופיע בשום חתונה...
-
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו..... -
@LOVE-ME המופע היה מיועד להיות רק לגברים, אבל בגלל שהשתוללו, נשים שבקשו קיבלו מקום מיוחד במופע. אבל זה לא רשמית לנשים.
@ב-ב
מההתחלה היה אפשר לקנות בגלאטיקט כרטיסים לנשים.

עריכה: במבט שני,
במודעה רשום - גברים בלבד.
סליחה!

-
@ב-ב
מההתחלה היה אפשר לקנות בגלאטיקט כרטיסים לנשים.

עריכה: במבט שני,
במודעה רשום - גברים בלבד.
סליחה!

@בים-בם-בוווום אמר במוטי שטיינמץ:
@ב-ב
מההתחלה היה אפשר לקנות בגלאטיקט כרטיסים לנשים.

כן? אז למה במודעה כתוב במפורש ''האירוע מיועד לגברים בלבד''??
אח''כ הוסיפו את האפשרות גם לנשים כי ירדו עליהם ברשתות.. -
@בים-בם-בוווום אמר במוטי שטיינמץ:
@ב-ב
מההתחלה היה אפשר לקנות בגלאטיקט כרטיסים לנשים.

כן? אז למה במודעה כתוב במפורש ''האירוע מיועד לגברים בלבד''??
אח''כ הוסיפו את האפשרות גם לנשים כי ירדו עליהם ברשתות..@ב-ב אמר במוטי שטיינמץ:
@בים-בם-בוווום אמר במוטי שטיינמץ:
@ב-ב
מההתחלה היה אפשר לקנות בגלאטיקט כרטיסים לנשים.

כן? אז למה במודעה כתוב במפורש ''האירוע מיועד לגברים בלבד''??
אח''כ הוסיפו את האפשרות גם לנשים כי ירדו עליהם ברשתות..לא שמתי לב...
וכששמתי,
ערכתי את ההודעה.
תודה. -
@LOVE-ME אמר במוטי שטיינמץ:
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....הכוונה היא למופע מעורב- זה קו אדום.
בהפרדה אין שום בעיה.לפי דברייך הוא לא היה יכול להופיע בשום חתונה...
@בים-בם-בוווום מופע רשמי
לא חתונה
הנה ציטוט
למטה
@LOVE-ME אמר במוטי שטיינמץ:לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
-
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....@LOVE-ME אמר במוטי שטיינמץ:
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....נכון היה כזה סיפור גם פעם קודמת לפני 3-4 שנים היה אמור להיות מופע עם מ.ב.ד. ו״שדולת הנשים״ עתרו לבג״ץ נגד המופע כי זה רק לגברים וקיבלו את העתירה ולא היה מופע,
ועכשיו גם תנועת ״ישראל חופשית״ עשו בלאגן ועשו איתם פשרה…
מטורפים כל ״התנועות״ ״ושדולות״ וכו׳ וכו׳ -
@LOVE-ME אמר במוטי שטיינמץ:
אני בשוק
יש כניסה לנשים ??
כי לפני כמה שנים היה כזה סיפור ונראה לי זה גם היה בחיפה והיה על סיפור רציני
לא נראה לי שמוטי יסכים ששוב יהיה לו נשים במופע רשמי
ושמעתי אותו אומר כמה פעמים שזה סוג של קו אדום אצלו.....נכון היה כזה סיפור גם פעם קודמת לפני 3-4 שנים היה אמור להיות מופע עם מ.ב.ד. ו״שדולת הנשים״ עתרו לבג״ץ נגד המופע כי זה רק לגברים וקיבלו את העתירה ולא היה מופע,
ועכשיו גם תנועת ״ישראל חופשית״ עשו בלאגן ועשו איתם פשרה…
מטורפים כל ״התנועות״ ״ושדולות״ וכו׳ וכו׳פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות