עזרה הורדתי את תוכנת audecity ושאני מנסה לפתוח הוא פותח לי את חנות האפליקציות
-
@יהונתן אולי תשאל בטופ
-
@יהונתן אולי תשאל בטופ
@אלי-מהאולפן אמר בעזרה הורדתי את תוכנת audecity ושאני מנסה לפתוח הוא פותח לי את חנות האפליקציות:
@יהונתן אולי תשאל בטופ
מתמחים טופ
-
פוסט זה נמחק!
-
@יהונתן אולי תשאל בטופ
@אלי-מהאולפן אני לא בדיוק מחובר שם
אתה יכול לשאול בבקשה?
הנה הקישור:https://www.audacityteam.org/download/windows/
תודה רבה! -
@אלי-מהאולפן אני לא בדיוק מחובר שם
אתה יכול לשאול בבקשה?
הנה הקישור:https://www.audacityteam.org/download/windows/
תודה רבה!@יהונתן תפתח שמה כי אתה צריך להסביר להם מה הבעיה (אני לא ירוץ לשאול אותך כל שאלה שהם שואלים)

-
@יהונתן תפתח שמה כי אתה צריך להסביר להם מה הבעיה (אני לא ירוץ לשאול אותך כל שאלה שהם שואלים)

@אלי-מהאולפן אבל אני לא יכול
-
@אלי-מהאולפן אני לא בדיוק מחובר שם
אתה יכול לשאול בבקשה?
הנה הקישור:https://www.audacityteam.org/download/windows/
תודה רבה! -
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות