דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא בנצי קלצקין

ילד הפלא בנצי קלצקין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
945 פוסטים 201 כותבים 199.3k צפיות 35 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ז זלמן שפירא

    חוץ ממישקולץ מישהו יודע אם הוא הולך להופיע בעוד מקומות ?

    חיים kח מנותק
    חיים kח מנותק
    חיים k
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #285

    @זלמן-שפירא מתכונןן להופעה עם שמילי אונגר ומוטי שטיינמץ
    בסוכותמוטי שטינמץ בנצי קלצקין ושמילי אונגר במפגש.jpg

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שלום 7
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום 7
      #286

      מתי ואיפה ? אם יש למישהו קטעים מענינים שלו אשמח מאוד

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלום 7

        מתי ואיפה ? אם יש למישהו קטעים מענינים שלו אשמח מאוד

        ש מנותק
        ש מנותק
        שלום 7
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #287
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          ימהר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ימהר
          #288

          ראיון עם בנצי קלצקין בקול מבשר
          יש לילד הזה עוצמות וביטוח עצמי
          באמצע הוא שר כמה קטעים יפה מאד

          https://send.magicode.me/send-file/file/****797298ce42a5ea158dbf052a5ea890555d7dbd56/view

          ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • י ימהר

            ראיון עם בנצי קלצקין בקול מבשר
            יש לילד הזה עוצמות וביטוח עצמי
            באמצע הוא שר כמה קטעים יפה מאד

            https://send.magicode.me/send-file/file/****797298ce42a5ea158dbf052a5ea890555d7dbd56/view

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלום 7
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #289

            @ימהר חסום

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שלום 7

              @ימהר חסום

              י מנותק
              י מנותק
              ימהר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ימהר
              #290

              @שלום-7
              עדכנתי קישור חדש
              למחוק כוכביות

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י ימהר

                @שלום-7
                עדכנתי קישור חדש
                למחוק כוכביות

                ז מנותק
                ז מנותק
                זלמן שול
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #291

                @ימהר זה באידיש שמישהו יתרגם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  ישתבח שמו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישתבח שמו
                  #292

                  התחלתי לשמוע.
                  נקודות שזכורות לי מהחצי שעה הראשונה בערך:
                  הוא הילד התשיעי והאחרון.
                  נקרא על שם סבא שלו, ממשפחה ירושלמית.
                  יש לו דודים ואחים שמנגנים שכל מיני כלים.
                  בקורונה הוא היה שר קצת בקווים של התלמוד תורה.
                  המלמד שלו נסע ויענקי לוינגר נכנס כמורה מחליף (עד היום הוא מורה מחליף מידי פעם) והוא הציע לו להצטרף ל'חסידימלעך'.
                  הרשטיק לימד אותו (נראה לי פיתוח קול אם זכור לי נכון)
                  הוא אהב באמריקה את העובדה שהכל מסודר ודברים מתחילים בזמן.
                  הוא הכי אוהב להופיע בארץ באירועים קטנים (בוטיק כאלו).
                  האירוע הכי מרגש שהיה לו זה בסיום של דרשו.
                  הכי היה לו קשה ללמוד את 'רזא דשבת', הוא שר את זה הרבה באמריקה וגם כאן. (יצא לזה סרטון בביצוע שלו לא ממזמן).
                  מקווה מחר להמשיך לשמוע
                  היה נחמד לשמוע מישהו (יענקי?) לוחש לו כל הזמן. היה גם נחמד לנחש מה הוא לוחש לו לפי הקטע הספציפי.

                  ב ל 0ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • י ישתבח שמו

                    התחלתי לשמוע.
                    נקודות שזכורות לי מהחצי שעה הראשונה בערך:
                    הוא הילד התשיעי והאחרון.
                    נקרא על שם סבא שלו, ממשפחה ירושלמית.
                    יש לו דודים ואחים שמנגנים שכל מיני כלים.
                    בקורונה הוא היה שר קצת בקווים של התלמוד תורה.
                    המלמד שלו נסע ויענקי לוינגר נכנס כמורה מחליף (עד היום הוא מורה מחליף מידי פעם) והוא הציע לו להצטרף ל'חסידימלעך'.
                    הרשטיק לימד אותו (נראה לי פיתוח קול אם זכור לי נכון)
                    הוא אהב באמריקה את העובדה שהכל מסודר ודברים מתחילים בזמן.
                    הוא הכי אוהב להופיע בארץ באירועים קטנים (בוטיק כאלו).
                    האירוע הכי מרגש שהיה לו זה בסיום של דרשו.
                    הכי היה לו קשה ללמוד את 'רזא דשבת', הוא שר את זה הרבה באמריקה וגם כאן. (יצא לזה סרטון בביצוע שלו לא ממזמן).
                    מקווה מחר להמשיך לשמוע
                    היה נחמד לשמוע מישהו (יענקי?) לוחש לו כל הזמן. היה גם נחמד לנחש מה הוא לוחש לו לפי הקטע הספציפי.

                    ב ל 0ב מנותק
                    ב ל 0ב מנותק
                    ב ל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #293

                    @ישתבח-שמו לפי מה שכתבת הוא לא מחדש כלום ממה שהוא כבר אמר במגזין בקול פליי

                    שרי 0ש כשרוןכ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • ב ל 0ב ב ל 0

                      @ישתבח-שמו לפי מה שכתבת הוא לא מחדש כלום ממה שהוא כבר אמר במגזין בקול פליי

                      שרי 0ש מנותק
                      שרי 0ש מנותק
                      שרי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #294

                      @ב-ל-0 ברור, כל המראינים עם אותם שאלות.
                      מגזין כל פליי זה לציבור הישראלי וקןל מבשר לציבור האמריקאי

                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיים kח חיים k

                        @זלמן-שפירא מתכונןן להופעה עם שמילי אונגר ומוטי שטיינמץ
                        בסוכותמוטי שטינמץ בנצי קלצקין ושמילי אונגר במפגש.jpg

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שלום 7
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #295

                        @חיים-k קריטי לדעת איפה ומתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב ל 0ב ב ל 0

                          @ישתבח-שמו לפי מה שכתבת הוא לא מחדש כלום ממה שהוא כבר אמר במגזין בקול פליי

                          כשרוןכ מנותק
                          כשרוןכ מנותק
                          כשרון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשרון
                          #296

                          @ב-ל-0 אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                          @ישתבח-שמו לפי מה שכתבת הוא לא מחדש כלום ממה שהוא כבר אמר במגזין בקול פליי

                          מתי זה יקרה שזמר מתראיין ועונה על השאלה

                          שאלה : מתי התחלת את הקריירה שלך
                          (התשובה השגרתי היא : כבר סבא שלי היה חזן....
                          בבית כל המשפחה יודעים לשיר...)
                          תשובה : הייתי בחתונה וראיתי זמר שר והחלטתי שאני גם יכול לשיר...

                          אחכה לו בכל ראיון שיבוא....

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • כשרוןכ כשרון

                            @ב-ל-0 אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                            @ישתבח-שמו לפי מה שכתבת הוא לא מחדש כלום ממה שהוא כבר אמר במגזין בקול פליי

                            מתי זה יקרה שזמר מתראיין ועונה על השאלה

                            שאלה : מתי התחלת את הקריירה שלך
                            (התשובה השגרתי היא : כבר סבא שלי היה חזן....
                            בבית כל המשפחה יודעים לשיר...)
                            תשובה : הייתי בחתונה וראיתי זמר שר והחלטתי שאני גם יכול לשיר...

                            אחכה לו בכל ראיון שיבוא....

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דניס 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #297

                            @כשרון נראה לי שבמגזין של קול פליי הוא ענה אחרת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ו מנותק
                              ו מנותק
                              ולא אירא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #298

                              זה ראיון ארוך. גם עם בנצי וגם עם המלווה שלו יענקי לוינגר וגם עם פנחס ביכלר וגם עם אבא של בנצי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ו מנותק
                                ו מנותק
                                ולא אירא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #299

                                אשמח מאוד אם מישהו יעלה את הדינר של בוני עולם שבו בנצי מציג ביחד עם לנגסם ופלדמן.

                                ב ל 0ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ו ולא אירא

                                  אשמח מאוד אם מישהו יעלה את הדינר של בוני עולם שבו בנצי מציג ביחד עם לנגסם ופלדמן.

                                  ב ל 0ב מנותק
                                  ב ל 0ב מנותק
                                  ב ל 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב ל 0
                                  #300

                                  @ולא-אירא הנה זה
                                  https://send.magicode.me/send-file/file******/8c9763ba880a279f639bc62b9deb80f84ec418d9/view

                                  ANASTASIAA ש.ש. 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב ל 0ב ב ל 0

                                    @ולא-אירא הנה זה
                                    https://send.magicode.me/send-file/file******/8c9763ba880a279f639bc62b9deb80f84ec418d9/view

                                    ANASTASIAA מנותק
                                    ANASTASIAA מנותק
                                    ANASTASIA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #301

                                    @ב-ל-0 .
                                    את יכולה להעלות לי שוב?
                                    פשוט כתוב הקובץ כבר לא קיים.

                                    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב ל 0ב ב ל 0

                                      @ולא-אירא הנה זה
                                      https://send.magicode.me/send-file/file******/8c9763ba880a279f639bc62b9deb80f84ec418d9/view

                                      ש.ש. 0ש מנותק
                                      ש.ש. 0ש מנותק
                                      ש.ש. 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #302

                                      @ב-ל-0 כן גם לי לא הולך להוריד😥😥😥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ראשיב'ע חסידיר מנותק
                                        ראשיב'ע חסידיר מנותק
                                        ראשיב'ע חסידי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #303

                                        הבנתי שבמוצ"ש הולך לצאת מחרוזת חתונה עם שלומי מאיר ובנצי קלצקין, מה הסקופים המעניינים?

                                        אאא 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ראשיב'ע חסידיר ראשיב'ע חסידי

                                          הבנתי שבמוצ"ש הולך לצאת מחרוזת חתונה עם שלומי מאיר ובנצי קלצקין, מה הסקופים המעניינים?

                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1א מנותק
                                          אאא 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #304

                                          @ראשיב-ע-חסידי אמר בילד הפלא בנצי קלצקין:

                                          הבנתי שבמוצ"ש הולך לצאת מחרוזת חתונה עם שלומי מאיר ובנצי קלצקין, מה הסקופים המעניינים?

                                          17dc1845-1d99-4fd1-9acc-317062dfac6e-image.png

                                          בים בם בווווםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול