דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. מקצבים לטיירוס 5

מקצבים לטיירוס 5

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
124 פוסטים 17 כותבים 6.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למדןל למדן

    @אפרים-פלג
    הציבור אוהב טראנסים.... אני בעד אבל נמאס כי כל שיר שהזמר מתחיל אני יודע איזה מקצב הולך להכניס בכל קטע אין חידושים

    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
    #58

    @למדן אדם שלא בונה לעצמו או מוסיף על המקצבים, למה שיהיה חידוש?
    שכל חצי שנה יקנה עוד?
    זה טירוף!!!

    אגב למי שבנה את האתר של חסידישקצב אני ממליץ בדחיפות לשנות את הפונט של הלוגו שמקבלים עם כל מחשב ווינדוס 2008.
    יש פונטים יותר טובים, ובכלל לשנות את כל הלוגו.
    מאד מומלץ! (כמובן אם מישהו מהפורום בנה את האתר)

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ר ר' איד

      05.mp3
      והנה: לכל מחבבי שמוליק לוטרמן, שנאבקים על שמו.
      מכירים את השיר של מוטי אילאוויטש (שמבצע ק. גרינבוים) - 'שני דמעות'.. גם בלי להכיר אשמח לקבל חוות דעת על ביצוע שכזה.

      אפרים פלגא מנותק
      אפרים פלגא מנותק
      אפרים פלג
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #59

      @ר-איד חוץ מהפתיח הראשון ועוד איזה מודוס שהוא עשה באקורדים מושלם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א.ה. 2א א.ה. 2

        @למדן אדם שלא בונה לעצמו או מוסיף על המקצבים, למה שיהיה חידוש?
        שכל חצי שנה יקנה עוד?
        זה טירוף!!!

        אגב למי שבנה את האתר של חסידישקצב אני ממליץ בדחיפות לשנות את הפונט של הלוגו שמקבלים עם כל מחשב ווינדוס 2008.
        יש פונטים יותר טובים, ובכלל לשנות את כל הלוגו.
        מאד מומלץ! (כמובן אם מישהו מהפורום בנה את האתר)

        למדןל מנותק
        למדןל מנותק
        למדן
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #60

        @א-ה-2 לא אומר שיקנה גם לא להתחדש אבל .....

        קניית כלי נגינה
        ביט-פלוס
        יוטיוב

        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • למדןל למדן

          @א-ה-2 לא אומר שיקנה גם לא להתחדש אבל .....

          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #61

          @למדן אבל....????

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.ה. 2א א.ה. 2

            @למדן אבל....????

            למדןל מנותק
            למדןל מנותק
            למדן
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #62

            @א-ה-2 נמאס

            קניית כלי נגינה
            ביט-פלוס
            יוטיוב

            אפרים פלגא א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • למדןל למדן

              @א-ה-2 נמאס

              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלגא מנותק
              אפרים פלג
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #63

              @למדן אין מה לעשות יש אנשים שאוהבים אותו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • למדןל למדן

                @א-ה-2 נמאס

                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #64

                @למדן נו אז מה יעשה קלידן שבטוח שהוא הכי מתקדם היום בשוק שקנה מקצבים מיוחנן?
                אה?
                וחוץ מזה חוץ ממני (!) ועוד כמה, לא כל הבחורים שמים לב..

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @למדן נו אז מה יעשה קלידן שבטוח שהוא הכי מתקדם היום בשוק שקנה מקצבים מיוחנן?
                  אה?
                  וחוץ מזה חוץ ממני (!) ועוד כמה, לא כל הבחורים שמים לב..

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  ר' איד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #65
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למדןל למדן

                    @ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
                    לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות ....

                    ר מנותק
                    ר מנותק
                    ר' איד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #66

                    @למדן מה הקשר הקלטות? אפשר להבין?
                    המלצתי על משהו שמישהו כאן בפורום פרסם.. אני כבר אחראי על ההקלטות שלו? לפני שתוקפים מומלץ להסתכל על ההודעות ולהבין את הקשרם ומה התוכן בהם.. אני לא בונה ולא כלום רק המלצתי..
                    לא צריך להיות מפעל לייצור דרמות וד''ל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמחה מוזיקהש מנותק
                      שמחה מוזיקהש מנותק
                      שמחה מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #67

                      מה יוחנן אורי נותן אחרי שקונים אצלו כלומר כמה זמן אחר כך הוא מספק מקצבים וכו וגם כל כמה זמן

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמחה מוזיקהש שמחה מוזיקה

                        מה יוחנן אורי נותן אחרי שקונים אצלו כלומר כמה זמן אחר כך הוא מספק מקצבים וכו וגם כל כמה זמן

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #68

                        @שמחה-מוזיקה אין זמן קבוע כיום הוא נותן 52 דאנסים

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        שמחה מוזיקהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל למדן

                          @שמחה-מוזיקה אין זמן קבוע כיום הוא נותן 52 דאנסים

                          שמחה מוזיקהש מנותק
                          שמחה מוזיקהש מנותק
                          שמחה מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #69

                          @למדן יש דבר כזה שנותנים שנה אחר כך חומר השאלה מה אצלו איך זה עובד אצלו

                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמחה מוזיקהש שמחה מוזיקה

                            @למדן יש דבר כזה שנותנים שנה אחר כך חומר השאלה מה אצלו איך זה עובד אצלו

                            למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                            #70

                            @שמחה-מוזיקה כתבתי למעלה שאין זמן קבוע .עכשיו יש לו גם כמה מקצבים שיש את זה רק לו בינתיים

                            קניית כלי נגינה
                            ביט-פלוס
                            יוטיוב

                            שמחה מוזיקהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • למדןל למדן

                              @שמחה-מוזיקה כתבתי למעלה שאין זמן קבוע .עכשיו יש לו גם כמה מקצבים שיש את זה רק לו בינתיים

                              שמחה מוזיקהש מנותק
                              שמחה מוזיקהש מנותק
                              שמחה מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #71
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • למדןל למדן

                                @שמחה-מוזיקה כתבתי למעלה שאין זמן קבוע .עכשיו יש לו גם כמה מקצבים שיש את זה רק לו בינתיים

                                שמחה מוזיקהש מנותק
                                שמחה מוזיקהש מנותק
                                שמחה מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #72

                                @למדן אז זה אומר שיכול להיות ששתי אנשים קנו אצל יוחנן כל אחד בשנה אחרת ושנה אחת יוחנן השקיע מקצבים וההוא שקנה באותו שנה התמזל מזלו והרוויח במשך השנה הזאת הרבה מקצבים חדשים (יוחנן נותן למשך שנה חינם מקצבים ) ויכול להיות אחד שקנה בשנה שיוחנן לא בנה במשך השנה כמעט כלום ואז ההוא קיבל קצת מקצבים
                                לא???

                                למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמחה מוזיקהש שמחה מוזיקה

                                  @למדן אז זה אומר שיכול להיות ששתי אנשים קנו אצל יוחנן כל אחד בשנה אחרת ושנה אחת יוחנן השקיע מקצבים וההוא שקנה באותו שנה התמזל מזלו והרוויח במשך השנה הזאת הרבה מקצבים חדשים (יוחנן נותן למשך שנה חינם מקצבים ) ויכול להיות אחד שקנה בשנה שיוחנן לא בנה במשך השנה כמעט כלום ואז ההוא קיבל קצת מקצבים
                                  לא???

                                  למדןל מנותק
                                  למדןל מנותק
                                  למדן
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #73

                                  @שמחה-מוזיקה לא כי הוא נותן לכל מי שקנה גם את הישן

                                  קניית כלי נגינה
                                  ביט-פלוס
                                  יוטיוב

                                  שמחה מוזיקהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • למדןל למדן

                                    @שמחה-מוזיקה לא כי הוא נותן לכל מי שקנה גם את הישן

                                    שמחה מוזיקהש מנותק
                                    שמחה מוזיקהש מנותק
                                    שמחה מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #74

                                    @למדן את זה הבנתי שמי שקונה מקבל גם את הישן
                                    אני אומר ככה שני אנשים שילמו לו 8000 שקל אחד קנה בשנת תשפב ועד תשפג הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
                                    ועכשיו אחד קנה בתשפג ועד תשפד הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
                                    אז אני אומר שבגלל שיוחנן לא אומר כל כמה זמן הוא נותן עוד מקצבים חדשים והוא לא אומר גם עוד כמה הוא יתן בשנה שהוא יבנה
                                    אז יוצא ששתי אנשים קנו ב 8000 שקל ונגיד שההוא שקנה בתשפב באותו שנה יוחנן השקיע וההוא מקבל כל כמה חודשים עד תשפג מקצבים חדשים ויש את ההוא שקנה בתשפג ובאותו שנה יוחנן כמעט לא בנה אז יוצא שהוא קנה ב 8000 שקל סט מקצבים והוא קיבל עד תשפד כמה מקצבים
                                    ווהוא שקנה בתשפב קנה גם ב8000 שקל וכל כמה זמן הוא קיבל עוד סחורה חדשה ועוד סחורה חדשה עד תשפג

                                    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמחה מוזיקהש שמחה מוזיקה

                                      @למדן את זה הבנתי שמי שקונה מקבל גם את הישן
                                      אני אומר ככה שני אנשים שילמו לו 8000 שקל אחד קנה בשנת תשפב ועד תשפג הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
                                      ועכשיו אחד קנה בתשפג ועד תשפד הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
                                      אז אני אומר שבגלל שיוחנן לא אומר כל כמה זמן הוא נותן עוד מקצבים חדשים והוא לא אומר גם עוד כמה הוא יתן בשנה שהוא יבנה
                                      אז יוצא ששתי אנשים קנו ב 8000 שקל ונגיד שההוא שקנה בתשפב באותו שנה יוחנן השקיע וההוא מקבל כל כמה חודשים עד תשפג מקצבים חדשים ויש את ההוא שקנה בתשפג ובאותו שנה יוחנן כמעט לא בנה אז יוצא שהוא קנה ב 8000 שקל סט מקצבים והוא קיבל עד תשפד כמה מקצבים
                                      ווהוא שקנה בתשפב קנה גם ב8000 שקל וכל כמה זמן הוא קיבל עוד סחורה חדשה ועוד סחורה חדשה עד תשפג

                                      למדןל מנותק
                                      למדןל מנותק
                                      למדן
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                                      #75

                                      @שמחה-מוזיקה 1 מה שנכון נכון
                                      2 מאיפוא אתה ללוקח שזה שנה ?! זכור לי שיותר
                                      3 בעדכון אחרון ששלח אז היה אנשים שהיו צריכים לשלם לו 450 בגלל זה
                                      ולא 8000 כמו שאתה חושב הוא לא מטומטם

                                      קניית כלי נגינה
                                      ביט-פלוס
                                      יוטיוב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #76
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          "המבין"& מנותק
                                          "המבין"& מנותק
                                          "המבין"
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #77
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול