דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה :)

שירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה :)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
45 פוסטים 20 כותבים 1.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shin

    אני רואה לנכון להדגיש שוב את עניין הטקסטים.
    בראיון שנערך בקו המכלול עם נהוראי אריאלי ועם אלחנן אלחדד
    לגבי זכייתם בקטגוריות השונות (קרדיט @לעצמי...)
    הם טענו טענה כזו:
    הטקסטים שאנשים צריכים היום זה "אבא קרוב אליי לא עוזב.. נופל וקם.. קרוב אליך"....
    ולכן זה הסיבה החלקית לעניין.
    אבל זה ללא יענה על בשורה טובה שאמור להישמע שמח...
    ולא על גרש את העצבות. שבא יותר בקטע של תפילה ותחנון מאשר באמת שיר שמח..
    כך שעוד ארוכה הדרך אל הפיתרון לנושא הזה 🙂

    מתויגתמ מנותק
    מתויגתמ מנותק
    מתויגת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @shin זה נכון. אנשים מחפשים היום את כל המילים האלו שמראות להם שהם אהובים או קרובים או שיש להם סיכוי...
    אבל שיר דיכאון?
    זה לא.
    אז הגיעה הצורה הזו.

    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
    ושנים לנקות ולסדר אותם.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

      מכירים את זה שאתם שומעים שיר שיש לו מילים הפוכות מהמנגינה?
      כמו מילים עצובות עם מנגינה שמחה או ההפך- מילים שמחות ומנגינה עצובה?
      תתחילו לשים לב לזה ותראו שיש חלק כזה...
      אם גם אתם נתקלתם בזה תכתבו פה ...
      לדוג': משה פלד בשורה טובה- אפשר לעשות לו ביצוע שמח
      לא בקטע רע -פשוט עוד אופצייה 😊

      מ מנותק
      מ מנותק
      מחשב נייד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחשב נייד
      #22

      @מישהי-מאמי אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

      כמו מילים עצובות עם מנגינה שמחה או ההפך

      יש שיר חסידי ממשש מקפיץ ושמח שהמילים שלו זה "קלי קלי למה עזבתני"
      למי שלא מכיר https://www.youtube.com/watch?v=K67JQNbNpdg

      ואגב אהבתי את הנושא:)

      מישהי מאמימ Z 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • מ מחשב נייד

        @מישהי-מאמי אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

        כמו מילים עצובות עם מנגינה שמחה או ההפך

        יש שיר חסידי ממשש מקפיץ ושמח שהמילים שלו זה "קלי קלי למה עזבתני"
        למי שלא מכיר https://www.youtube.com/watch?v=K67JQNbNpdg

        ואגב אהבתי את הנושא:)

        מישהי מאמימ מנותק
        מישהי מאמימ מנותק
        מישהי מאמי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23
        פוסט זה נמחק!
        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

          פוסט זה נמחק!

          מ מנותק
          מ מנותק
          מחשב נייד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24
          פוסט זה נמחק!
          מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מחשב נייד

            פוסט זה נמחק!

            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
              שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

              י rivka 0R מישהי מאמימ 3 תגובות תגובה אחרונה
              5
              • ב. ב.ב ב. ב.

                השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
                שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

                י מנותק
                י מנותק
                יובל א
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @ב-ב אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
                שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

                חחחחחח חזק!! אין מה לומר זה בדיוק הדוגמא 😂 😂 😂

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
                  שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

                  rivka 0R מנותק
                  rivka 0R מנותק
                  rivka 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @ב-ב אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                  השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
                  שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

                  תאמת כששמעתי את השיר לראשונה לא קלטתי שזה המילים של ''ונתנה תוקף'', וכשקלטתי התעצבנתי נורא!!!

                  שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יוסי המוזיקליי מנותק
                    יוסי המוזיקליי מנותק
                    יוסי המוזיקלי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    השיר שהכי מסמל את זה הוא קלי קלי שמושר בפורים במקצב סוער ושמח וזה כל כך שונה נוגד את המילים

                    rivka 0R המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • יוסי המוזיקליי יוסי המוזיקלי

                      השיר שהכי מסמל את זה הוא קלי קלי שמושר בפורים במקצב סוער ושמח וזה כל כך שונה נוגד את המילים

                      rivka 0R מנותק
                      rivka 0R מנותק
                      rivka 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @יוסי-המוזיקלי אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                      השיר שהכי מסמל את זה הוא קלי קלי שמושר בפורים במקצב סוער ושמח וזה כל כך שונה נוגד את המילים

                      @מחשב-נייד אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                      יש שיר חסידי ממשש מקפיץ ושמח שהמילים שלו זה "קלי קלי למה עזבתני"
                      למי שלא מכיר https://www.youtube.com/watch?v=K67JQNbNpdg

                      ואגב אהבתי את הנושא:)

                      שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יוסי המוזיקליי יוסי המוזיקלי

                        השיר שהכי מסמל את זה הוא קלי קלי שמושר בפורים במקצב סוער ושמח וזה כל כך שונה נוגד את המילים

                        המאסטרו הנסתרה מנותק
                        המאסטרו הנסתרה מנותק
                        המאסטרו הנסתר
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @יוסי-המוזיקלי אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                        השיר שהכי מסמל את זה הוא קלי קלי שמושר בפורים במקצב סוער ושמח וזה כל כך שונה נוגד את המילים

                        אמנם זה שיר סוער, אבל בפועל, הוא מינורי, אז יש בו איזה אלמנט של תחנון, אז זה לא כזה נפק"מ במהירות של השיר, אלא במלודיה שלו

                        "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                        רדיו קול פליי 2023

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אנונימיתא מנותק
                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          אפילו קחו את המילים: "ושמחת בחגיך והיית אך שמח.."-מושרות במנגינה בסולם מינורי, אמנם עם קצב טוב והכל..אבל המנגינה היא לא שמחה, אם תפרידו לרגע מהקצב ותבודדו רק את המלודיה,יש בה אפילו משהו מתחנן כזה..אולי זה פריגי, לא סגורה על זה כי אני לא ליד מקלדת..

                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                          טכנאי קיובייס 12ט המאסטרו הנסתרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • אנונימיתא אנונימית

                            אפילו קחו את המילים: "ושמחת בחגיך והיית אך שמח.."-מושרות במנגינה בסולם מינורי, אמנם עם קצב טוב והכל..אבל המנגינה היא לא שמחה, אם תפרידו לרגע מהקצב ותבודדו רק את המלודיה,יש בה אפילו משהו מתחנן כזה..אולי זה פריגי, לא סגורה על זה כי אני לא ליד מקלדת..

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @אנונימית על איזה "ושמחת" מדברים כאן? יש 10

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אנונימיתא אנונימית

                              אפילו קחו את המילים: "ושמחת בחגיך והיית אך שמח.."-מושרות במנגינה בסולם מינורי, אמנם עם קצב טוב והכל..אבל המנגינה היא לא שמחה, אם תפרידו לרגע מהקצב ותבודדו רק את המלודיה,יש בה אפילו משהו מתחנן כזה..אולי זה פריגי, לא סגורה על זה כי אני לא ליד מקלדת..

                              המאסטרו הנסתרה מנותק
                              המאסטרו הנסתרה מנותק
                              המאסטרו הנסתר
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @אנונימית אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                              אולי זה פריגי

                              צודקת, השיר בעיקרו הוא פריגי, אבל יש בו גם אקורדים מינוריים כמקובל ברוב השירים בסולם פריגי

                              "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                              רדיו קול פליי 2023

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • לוי1221ל מנותק
                                לוי1221ל מנותק
                                לוי1221
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                קורה מלא יש לי 2
                                ''לנסות''
                                ''תיכף יפתח''
                                תחשבו על זה.

                                החיים זה כמו גלגל את\ה עושה מעשה טוב? זה יחזור בחזרה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מ מחשב נייד

                                  @מישהי-מאמי אמר בשירים שהמילים משדרות את ההפך מהמנגינה 🙂:

                                  כמו מילים עצובות עם מנגינה שמחה או ההפך

                                  יש שיר חסידי ממשש מקפיץ ושמח שהמילים שלו זה "קלי קלי למה עזבתני"
                                  למי שלא מכיר https://www.youtube.com/watch?v=K67JQNbNpdg

                                  ואגב אהבתי את הנושא:)

                                  Z מנותק
                                  Z מנותק
                                  zxcv
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @מחשב-נייד נכון זה מוד מענין

                                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Z zxcv

                                    @מחשב-נייד נכון זה מוד מענין

                                    Z מנותק
                                    Z מנותק
                                    zxcv
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37
                                    פוסט זה נמחק!
                                    Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Z zxcv

                                      פוסט זה נמחק!

                                      Z מנותק
                                      Z מנותק
                                      zxcv
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          השיר הכי מתאים להגדרה של שירים שהמילים משדרות ההפך מהמנגינה, זה ''בראש השנה'' של מ.ב.ד.
                                          שיר שאמור להיות כל כך מרגש, ואפילו מרטיט, ובמקום זה הוא שיר קצבי וסוער עם עיבוד אלקטרוני...

                                          מישהי מאמימ מנותק
                                          מישהי מאמימ מנותק
                                          מישהי מאמי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @ב-ב היה גם פרוייקט שאני לא זוכרת את שמו שלקחו שירים ישנים טיחו שעשו לעיבוד שלהם חידוש
                                          גם למ.ב.ד

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול