שירי קריוקי לרשות הציבור
-
@אליהו-חזן העלתי מלאאאא קריוקי ויש עוד המון אני רק צריך לדעת אם יש לזה ביקוש. ואם כן לאיזה סגנון פחות או יותר??
@יונה-מצאה-בו-מנוח אמר בשירי קריוקי לרשות הציבור:
@אליהו-חזן העלתי מלאאאא קריוקי ויש עוד המון אני רק צריך לדעת אם יש לזה ביקוש. ואם כן לאיזה סגנון פחות או יותר??
יש ביקוש ענק!!!



עדיפות לשירים חדשים יותר
וסגנון של עקיבא משה פלד משה קליין..... וכל השירים השקטים+גד אלבז שירים חדישים ממש תודה
וכל מה שיש זה טוב -
@chagit03 אמר בשירי קריוקי לרשות הציבור:
אגב איך את עושה את זה יש לך תוכנה?
https://vocalremover.org/
-
מחרוזת קריוקי תהנו
https://send.magicode.me/send-file/file/b4a9076ced65313df****878d07de85ae9fd989f9ded/view -
מחרוזת קריוקי תהנו
https://send.magicode.me/send-file/file/b4a9076ced65313df****878d07de85ae9fd989f9ded/view@יונה-מצאה-בו-מנוח תודה פחות הסגנון שאני מחפש ואם אתה יכול תעלה עוד כמו של עקיבא משה קליין גד אלבז מרדכי שפירא וכו' ועדיף כמה שיותר חדישים ממש תודה




-
@שריוש https://send.magicode.me/send-file/file/0129de8f4c5533****862595b5298614bb2f7a6260e5/view
-
טוב אז יש לי קריוקים שמותרים לפרסום
רק אני לא יודעת איך אני מעלה פה זה אומר לי שזה גדול מידי אם אני גוררת...
שימו לב שהכל שירים ישנים אז שאני לא יעלה סתם אם באלכם משהו... אז תגידו...אין עוד מלבדו
מה אשיב לך
יתגדל ויתקדש ומלאכים וסיפור חיי חיים ישראל
מלך מלכי המלכים
עם ישראל וקולות יעקוב שוואקי
קטנתי יונתן רזאל
רק אלוקים ותודה על הכל ואחי היקר ובן אדם יניב בן משיח
תן לזמן ללכת, והיא שעמדה, אייכה, אל נבקש, לך אלי תשוקתי, לחזור לחיים, אליך אלוקיי, וזכיני, ירושלים של זהב -
טוב אז יש לי קריוקים שמותרים לפרסום
רק אני לא יודעת איך אני מעלה פה זה אומר לי שזה גדול מידי אם אני גוררת...
שימו לב שהכל שירים ישנים אז שאני לא יעלה סתם אם באלכם משהו... אז תגידו...אין עוד מלבדו
מה אשיב לך
יתגדל ויתקדש ומלאכים וסיפור חיי חיים ישראל
מלך מלכי המלכים
עם ישראל וקולות יעקוב שוואקי
קטנתי יונתן רזאל
רק אלוקים ותודה על הכל ואחי היקר ובן אדם יניב בן משיח
תן לזמן ללכת, והיא שעמדה, אייכה, אל נבקש, לך אלי תשוקתי, לחזור לחיים, אליך אלוקיי, וזכיני, ירושלים של זהב@hadas
א- מעלים לדרייב או למגיקוד (לפירוט -תייגי) !!
ב- שיר אחד אפשר להעלות ע"י הלשונית של קובץ (ליד תמונה)
ג- אני הייתי רוצה את ירושלים של זהב א-ב-ל לא המקורי יש בו שירת נשים(גם בפלייבק)
אם יש לך את הביצוע של איתי לוי אני ישמח מאד (לפלייבק מקורי לא ע"י תוכנות ואתרים למניהם) -
@hadas
א- מעלים לדרייב או למגיקוד (לפירוט -תייגי) !!
ב- שיר אחד אפשר להעלות ע"י הלשונית של קובץ (ליד תמונה)
ג- אני הייתי רוצה את ירושלים של זהב א-ב-ל לא המקורי יש בו שירת נשים(גם בפלייבק)
אם יש לך את הביצוע של איתי לוי אני ישמח מאד (לפלייבק מקורי לא ע"י תוכנות ואתרים למניהם) -
@hadas
א- מעלים לדרייב או למגיקוד (לפירוט -תייגי) !!
ב- שיר אחד אפשר להעלות ע"י הלשונית של קובץ (ליד תמונה)
ג- אני הייתי רוצה את ירושלים של זהב א-ב-ל לא המקורי יש בו שירת נשים(גם בפלייבק)
אם יש לך את הביצוע של איתי לוי אני ישמח מאד (לפלייבק מקורי לא ע"י תוכנות ואתרים למניהם) -
@מייבין התכוונתי לירושלים של זהב ישן ממש
של יהורם גאון נראלי ירושלים של זהב ושל נחושת ושל אור ....
אתה עדיין רוצה??
-
@מייבין מעולה אז רק איך אני עושה את השלוש כוכביות?? שיפתח לכולם
פותח?https://send.magicode.me/send-file/file/bfc1c6a20db6d4d4a7265ab6afc8b9c54b644668/view
-
@hadas
לא פתוח את צריכה לשים 4 או 5 כוכביות בין המספרים בשביל שזה לא יחסם
||למה הנקודה אפורה זה מעצבן|| -
@מייבין
https://send.magicode.me/se*****nd-file/file/bfc1c6a20db6d4d4a7265ab6afc8b9c54b644668/viewזה לא נותן
פתח לך? -
@מייבין
https://send.magicode.me/se*****nd-file/file/bfc1c6a20db6d4d4a7265ab6afc8b9c54b644668/viewזה לא נותן
פתח לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות