דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. M.S - מרדכי

M.S - מרדכי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
26 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.S 0מ מ.S 0

    שלום וברכה לכל צופי ומשתמשי הפורום היקרים!

    כאן אני יעלה בעז"ה ביצועים שלי והקלטות מארועים.

    קצת עלי - אורגניסט חסידי בארועים, מקליט פלייבקים, ומתכנת דגימות ומקצבים. מורה בבית ספר לנגינה

    את הפלייבקים אני מקליט בתוכנת קיובייס.

    את המקצבים אני בונה בMIDI בקיובייס בשילוב עם עבודה על האורגן.

    למעוניינים להזמין אצלי ארועים / פלייבקים:

    מרדכי הס

    w0548543187@gmail.com
    0548543187
    026244493

    מחיר נוח לארועים, בפרט לתושבי ירושלים!

    פרסום פרטי האישיים הוא באישורו של @ntz

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @מ-S-0
    דרך אגב אתה יכול לבקש מהמנהל אישור מיוחד לפרסם את הפרטי קשר
    דרך המייל שלו בחתימה ובפרופיל

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מ.S 0מ מ.S 0

      כף זכות.mp3

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @מ-S-0 אתה מנגן פצצה

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ.S 0מ מ.S 0

        כי תעבור במים של קובי גרינבוים

        https://drive.google.com/file/d/16w3m-9LIrOO9PsPtPOFfCw97zWk5fouY/view?usp=sharing

        המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתרה מנותק
        המאסטרו הנסתר
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @מ-S-0 אמר בM.S - הביצועים שלי:

        כי תעבור במים של קובי גרינבוים

        https://drive.google.com/file/d/16w3m-9LIrOO9PsPtPOFfCw97zWk5fouY/view?usp=sharing

        ממש יפה! 👍 אהבתי את הפתיח של הגיטרה, נשמע ממש אותנטי

        "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
        רדיו קול פליי 2023

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ.S 0מ מנותק
          מ.S 0מ מנותק
          מ.S 0
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          תודה על התגובות החמות!

          הקלטה מאתמול - ביצוע לשיר "מנאן ומאן" של אברהם מרדכי שוורץ
          שימו את האוזניות על פול ווליום...

          https://drive.google.com/file/d/1oPWRn4xU6BOSmlaSw4a4Hd6wtyJImKH4/view

          מצורף גם גרסת המקור

          אברהם מרדכי שוורץ - מנן ומאן.mp3

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ.S 0מ מ.S 0

            שלום וברכה לכל צופי ומשתמשי הפורום היקרים!

            כאן אני יעלה בעז"ה ביצועים שלי והקלטות מארועים.

            קצת עלי - אורגניסט חסידי בארועים, מקליט פלייבקים, ומתכנת דגימות ומקצבים. מורה בבית ספר לנגינה

            את הפלייבקים אני מקליט בתוכנת קיובייס.

            את המקצבים אני בונה בMIDI בקיובייס בשילוב עם עבודה על האורגן.

            למעוניינים להזמין אצלי ארועים / פלייבקים:

            מרדכי הס

            w0548543187@gmail.com
            0548543187
            026244493

            מחיר נוח לארועים, בפרט לתושבי ירושלים!

            פרסום פרטי האישיים הוא באישורו של @ntz

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @מ-S-0 אין להתחכם כלל עם חוקי הפורום!
            אסור להעלות תמונת פרופיל עם יצירת קשר וכן לא חתימה או פרופיל וכד'.
            אנו מחמירים מאוד בנושא!

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ.S 0מ מנותק
              מ.S 0מ מנותק
              מ.S 0
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              כעת קיבלתי אישור מ @ntz לפרסם את פרטי.

              למעוניינים להזמין אצלי ארועים / פלייבקים:

              מרדכי הס

              w0548543187@gmail.com
              0548543187
              026244493

              מחיר נוח לארועים, בפרט לתושבי ירושלים!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מ.S 0מ מנותק
                מ.S 0מ מנותק
                מ.S 0
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                השיר 'האפ קוזאק' של חב"ד מנוגן בסגנון של יצירה קלאסית

                https://drive.google.com/file/d/14nlW7hPMsxPZdVyXL1IsoMH5VbMa4b9r/view

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ.S 0מ מ.S 0

                  שלום וברכה לכל צופי ומשתמשי הפורום היקרים!

                  כאן אני יעלה בעז"ה ביצועים שלי והקלטות מארועים.

                  קצת עלי - אורגניסט חסידי בארועים, מקליט פלייבקים, ומתכנת דגימות ומקצבים. מורה בבית ספר לנגינה

                  את הפלייבקים אני מקליט בתוכנת קיובייס.

                  את המקצבים אני בונה בMIDI בקיובייס בשילוב עם עבודה על האורגן.

                  למעוניינים להזמין אצלי ארועים / פלייבקים:

                  מרדכי הס

                  w0548543187@gmail.com
                  0548543187
                  026244493

                  מחיר נוח לארועים, בפרט לתושבי ירושלים!

                  פרסום פרטי האישיים הוא באישורו של @ntz

                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIX
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @מ-S-0 דווקא בסדר גמור אחי
                  אפילו שהתבאסתי לשמוע מקצב של הטיירוס בכי תעבור במים
                  אבל אתה מנגן פצצה אחי
                  תמשיך ככה
                  {אני מרגיש פתאום המורה שמחמיא לתלמיד שלו}😁 😁 😂

                  הי אנשים אני שימי
                  אשמח לעזור
                  הערוץ שלי
                  https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                  מ.S 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • SHIMIXS SHIMIX

                    @מ-S-0 דווקא בסדר גמור אחי
                    אפילו שהתבאסתי לשמוע מקצב של הטיירוס בכי תעבור במים
                    אבל אתה מנגן פצצה אחי
                    תמשיך ככה
                    {אני מרגיש פתאום המורה שמחמיא לתלמיד שלו}😁 😁 😂

                    מ.S 0מ מנותק
                    מ.S 0מ מנותק
                    מ.S 0
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ.S 0מ מנותק
                      מ.S 0מ מנותק
                      מ.S 0
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      וזכנו לקבל שבתות.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ.S 0מ מנותק
                        מ.S 0מ מנותק
                        מ.S 0
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        מחרוזת סעודה - Reggae

                        https://drive.google.com/file/d/1SbbCV5mkBQB8XRot6SnbYZ5H7gV7hELD/view?usp=sharing

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ.S 0מ מנותק
                          מ.S 0מ מנותק
                          מ.S 0
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          קול ברמה - מאמע רחל מבכה על בניה

                          https://drive.google.com/file/d/13lEMhrm0_JAN3iqseHWGrcRWhyK-drEx/view?usp=sharing

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ.S 0מ מנותק
                            מ.S 0מ מנותק
                            מ.S 0
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            10 שיר המעלות.mp3

                            מנוגן על מקצב שבניתי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ.S 0מ מנותק
                              מ.S 0מ מנותק
                              מ.S 0
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              'אידן' של מ.ב.ד ו'בחכמה יבנה בית' של אלי הרצליך - מנוגן על מקצבים שבניתי

                              09 בחכמה יבנה בית.mp3

                              12 אידן.mp3

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ.S 0מ מנותק
                                מ.S 0מ מנותק
                                מ.S 0
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                עיבוד רמיקס שעשיתי (קיובייס) לשיר 'מזמור לתודה' של יואלי קליין - במקור ניגון קרלין , על הבית הראשון של השיר

                                מזמור לתודה REMIX.mp3

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • מ.S 0מ מנותק
                                  מ.S 0מ מנותק
                                  מ.S 0
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מ.S 0
                                  #20

                                  עיבוד פילהרמוני למעוז צור

                                  https://miktzav.com/topic/7080/%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%96-%D7%A6%D7%95%D7%A8

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ.S 0מ מנותק
                                    מ.S 0מ מנותק
                                    מ.S 0
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    פלייבק שבניתי - קיובייס ,
                                    שיר השמחה של שוקי סלומון

                                    השיר הוקלט על 42 ערוצים של פלאגינים ואפקטים אלקטרונים

                                    לרכישת הפלייבק ויצירת קשר עיינו בפרופיל (באישור ההנהלה)

                                    קובץ דוגמה.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ.S 0מ מנותק
                                      מ.S 0מ מנותק
                                      מ.S 0
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      ביצוע שלי ל'אם תעירו' של נפתלי קמפה

                                      שירה שלי

                                      הפלייבק הוקלט בMIDI על הטיירוס

                                      0אם תעירו.mp3

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ.S 0מ מנותק
                                        מ.S 0מ מנותק
                                        מ.S 0
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        סינגל שפרסמתי אתמול

                                        קישור ליוטיוב

                                        https://www.youtube.com/embed/IVyX468JN64

                                        קישור לדרייב

                                        https://drive.google.com/file/d/1N9olkPD43UKJY3vaE8waACJl1XcoqEmA/view

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ.S 0מ מנותק
                                          מ.S 0מ מנותק
                                          מ.S 0
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          וזה שיר נוסף שאני עובד עליו עכשיו
                                          האזינו לפתיח

                                          פתיח.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול