מקצב שאני עובד עליו עכשיו - קבלו הצצה
-
שלום!
מעלה לכם הסרטת מסך מהעבודה שלי עכשיו על קיובייס - מקצב שאני בונה בMIDI.
בתחילה שומעים את המקצב ואח"כ שומעים כל ערוץ בנפרד
מקווה שתהנו
אשמח לקבל את התגובה שלכם!!https://drive.google.com/file/d/18B1nrCXvReHtPw0hQxRMwlRo3mGHTJXA/view
אם תעשו הורדה תראו את זה ברור יותרהצלילים שאתם שומעים הם צלילים של midi, לאחר שאני גומר לערוך את המקצב במחשב אני מכניס אותו לאורגן (טיירוס 5) ושם בוחר את הדגימות המתאימות, וכמובן האיכותיות יותר. (יצויין שלא תמיד שייך להתבסס בבניית מקצב רק על הצלילים של הMIDI. יש מקצבים אותם אני עורך כשהMIDI מחובר לאורגן ואז האורגן משמיע את מה שאני מבצע מהמחשב)
המקצבים כעת לא למכירה. בעז"ה כשאמכור אפרסם זאת.
כעת אני מוכר צלילים לימאהה - 40 בנקים של צלילים.
כל מי שרוצה לפנות אלי בנושא הצלילים שאני מוכר או שרוצה להביע דעתו בעניין בבקשה אך ורק בפניה אישית (ראו בפרופיל). נא ונא לא לפנות אלי בפורום בעניין. -
שלום!
מעלה לכם הסרטת מסך מהעבודה שלי עכשיו על קיובייס - מקצב שאני בונה בMIDI.
בתחילה שומעים את המקצב ואח"כ שומעים כל ערוץ בנפרד
מקווה שתהנו
אשמח לקבל את התגובה שלכם!!https://drive.google.com/file/d/18B1nrCXvReHtPw0hQxRMwlRo3mGHTJXA/view
אם תעשו הורדה תראו את זה ברור יותרהצלילים שאתם שומעים הם צלילים של midi, לאחר שאני גומר לערוך את המקצב במחשב אני מכניס אותו לאורגן (טיירוס 5) ושם בוחר את הדגימות המתאימות, וכמובן האיכותיות יותר. (יצויין שלא תמיד שייך להתבסס בבניית מקצב רק על הצלילים של הMIDI. יש מקצבים אותם אני עורך כשהMIDI מחובר לאורגן ואז האורגן משמיע את מה שאני מבצע מהמחשב)
המקצבים כעת לא למכירה. בעז"ה כשאמכור אפרסם זאת.
כעת אני מוכר צלילים לימאהה - 40 בנקים של צלילים.
כל מי שרוצה לפנות אלי בנושא הצלילים שאני מוכר או שרוצה להביע דעתו בעניין בבקשה אך ורק בפניה אישית (ראו בפרופיל). נא ונא לא לפנות אלי בפורום בעניין.@מ-S-0 נישמע טוב לא שאני מבינה בזה אבל אתה נישמע אלוף זה
בעז"ה תימכור הרבה -
@מ-S-0 נישמע טוב לא שאני מבינה בזה אבל אתה נישמע אלוף זה
בעז"ה תימכור הרבהפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות