סקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?
-
הצבעתי אחר, כי:
מרדכי בן דוד לא בשיאו, היו לו זמנים יותר גדולים
מצד שני, הוא עדיין כאן איתנו, וממש לא עבר זמנו, ואין שום עוררין על כך שהוא עדיין אחד מגדולי הזמר החסידי
וממשיך דרכו - קצת נשמע כמו יורש, אז הכי הגיוני לומר שבניו ונכדיו, הוורדיגרים למיניהם...
אבל מכיוון שהם לא ממש גדולים כמוהו, בהחלט סביר להניח שהיורש שהוא טיפח הוא מוטי שטינמץ,
אותו הייתי מגדירה כיורש שלו (בסדר, לא ממש יורש, שיהיה בריא עד 120, אבל בכל זאת...).
כממשיך דרכן - בואו קודם כל נגדיר מהי "דרכו" -
מוזיקה חסידית אותנטית? מילים מהמקורות? חדשנות תוך שמירה על ערכים?
לא יודעת כמה אפשרי להגדיר במילים ספציפיות את "דרכו", ולכן בנקודה הזאת אני מצטרפת למה שאמר/ה @ר-כהן - כל זמר חסידי אמיתי יכול לשאת בתואר הנכבד..... -
בחרתי באפשרות הראשונה.
מסכימה עם זה שאף אחד לא יכול למלא את מקומו של ה"מלך",
אבל לא ממש מסכימה עם זה שהוא בשיאו....
לשיקולכם... -
אין שום תחליף וממשיך למרדכי בן דוד האחד והיחיד!!!!
-
בחרתי באופציה הראשונה כי לא יהיה כמו....
למרות שהוא כבר לא בשיאו בכל אופן הוא כבר בן 70 בע"ר
ו @ר-כהן למה דווקא שטינמץ הוזכר כי מב"ד מטפח אותו ולא את זאנוויל או שלמה כהן למרות שאת שלמה כהן הוא טיפח בעבר... -
לדעתי הממשיך הוא זאנוויל וינברגר, אינני אומר את זה רק ממה שנראה לי אלא כך גם שמעתי מחבר מאוד מאוד מוזיקאלי שאני מאוד נותן משקל לפרשנויותיו המוזיקאליות,
לדוג' לפני כמה וכמה שנים כשרובינו בכלל לא שמענו על השם 'זאנוויל וינברגר',
הוא הבטיח לי שתוך כמה שנים הוא יהיה זמר ענק, ואגב הוא גם הבטיח אז שבבוא היום הוא יהיה היורש של m.b.d.
החצי הראשון של דבריו, התגשם החצי השני - עוד לא הגיע הזמן (ב''ה...)
[לצערי החבר הזה לא נמצא כאן בפורום כי אין לו גישה למחשב]
עוד הארה אחת חשוב לי להוסיף-
עם כל הערכה הגדולה שיש לי לזאנוויל,
אם הוא ימשיך עם הקו שיש לו כיום, שהוא שר ומוציא שירים לא רק שמרנים אלא סופר שמרנים, והרבה גם באידיש, ספק גדול אם הוא יוכל לרשת את מרדכי כי מה לעשות שזה מתכון בטוח לאבד כמויות רייטינג.
אציין שאני מאוד מעריך את שמרנותו, למרות שלי אישית היה יותר נחמד אם הוא היה קצת פחות קיצוני בשמרנות, והיה מוותר יותר על אידיש וכדו', אבל בכל זאת זה ראוי לשבח. -
לדעתי הממשיך הוא זאנוויל וינברגר, אינני אומר את זה רק ממה שנראה לי אלא כך גם שמעתי מחבר מאוד מאוד מוזיקאלי שאני מאוד נותן משקל לפרשנויותיו המוזיקאליות,
לדוג' לפני כמה וכמה שנים כשרובינו בכלל לא שמענו על השם 'זאנוויל וינברגר',
הוא הבטיח לי שתוך כמה שנים הוא יהיה זמר ענק, ואגב הוא גם הבטיח אז שבבוא היום הוא יהיה היורש של m.b.d.
החצי הראשון של דבריו, התגשם החצי השני - עוד לא הגיע הזמן (ב''ה...)
[לצערי החבר הזה לא נמצא כאן בפורום כי אין לו גישה למחשב]
עוד הארה אחת חשוב לי להוסיף-
עם כל הערכה הגדולה שיש לי לזאנוויל,
אם הוא ימשיך עם הקו שיש לו כיום, שהוא שר ומוציא שירים לא רק שמרנים אלא סופר שמרנים, והרבה גם באידיש, ספק גדול אם הוא יוכל לרשת את מרדכי כי מה לעשות שזה מתכון בטוח לאבד כמויות רייטינג.
אציין שאני מאוד מעריך את שמרנותו, למרות שלי אישית היה יותר נחמד אם הוא היה קצת פחות קיצוני בשמרנות, והיה מוותר יותר על אידיש וכדו', אבל בכל זאת זה ראוי לשבח.@דונלד-ביידן
רוב השירים שהוא שר זה דווקא בלשון הקודש.... שאת זה כולנו מביניםאגב גם באלבום שלו החדש שעומד לצאת מחר או מחרתיים שמעתי שהרוב שם זה בלשון הקודש....
-
לדעתי הזמר (שאם קצת השקעה וזמן) שייקח את מרדכי לדעתי יהיה לא אחר מאשר שמילי אונגר
-
@ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)
גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!... -
@ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)
גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!... -
@ר-כהן אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
או שלמה כהן (שכבר קצת מאוחר....)
גם בלי קשר לאיחור הוא לא יכול לתפוס את המקום של שלושת הגדולים
הוא זמר מאד ישראלי (במובן החסידי כמובן) אין לו מנטליות חוצניקית כמו של פריד ושוואקי לדוגמא
מה גם שהוא זמר חתונות רגיל שמסתובב בין העם ללא השחצנות של ה"גדולים"
דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...@מוזיקה אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
דבר נוסף הוןא לא יופיע באירועים מעורבים!!!...
שטיינמץ מבד זאנוויל ונראה לי שגם שמילי
לא מופיעם מעורב -
@איש-יקר @אחות-קטנה
א. את תחילת הקריירה לו מ.ב.ד התחיל בצורה שונה מזו של היום....
ב. בעיקר כוונתי לגבי שלמה כהן שהוא לא מחפש את אירועי הענק כמו האסק, מקסיקו וכדו'
אלא הוא מסתפק באירועים עירוניים לבחורי ישיבות בלבד
מה גם ששמעתי שהוא בעיקרון לא שר בחתונות בחתונות כל ימי השבוע (כמדומני רק 3 פעמים בשבוע, לא בטוח בזה) כדי להיות עם משפחתו, ומובן שגדול הזמר לא יכול להיות כזה עם עקרונות כאלו... -
@איש-יקר @אחות-קטנה
א. את תחילת הקריירה לו מ.ב.ד התחיל בצורה שונה מזו של היום....
ב. בעיקר כוונתי לגבי שלמה כהן שהוא לא מחפש את אירועי הענק כמו האסק, מקסיקו וכדו'
אלא הוא מסתפק באירועים עירוניים לבחורי ישיבות בלבד
מה גם ששמעתי שהוא בעיקרון לא שר בחתונות בחתונות כל ימי השבוע (כמדומני רק 3 פעמים בשבוע, לא בטוח בזה) כדי להיות עם משפחתו, ומובן שגדול הזמר לא יכול להיות כזה עם עקרונות כאלו... -
אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
או של זנוויל ו.הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
-
אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
או של זנוויל ו.הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
כל אלה שבחרו במוטי שטיינמץ או במרדכי בן דוד כן שומעים ( ושמעו) וישמעו
-
אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
או של זנוויל ו.הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....
-
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....
@proud-jew אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
קצת נשמע כמו חוסר הכרת ההיסטוריה....
תלוי איזה היסטוריה... (חוץ מזה שהוא התכוון על עצמו)
-
אני לא מבין איך הרבה רשמו שהסיגנון שלו כמו של מוטי ש.
או של זנוויל ו.הקול שלהם בכלל לא דומה. הסגנון. הרמה. והתקופה וכו' וכו'
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)אני שמעתי ועוד רבים מהפורום כאן (מענין שלכאן התקבצו כ''כ הרבה אניני טעם כמוני...)
אז הבנו שאתה לא כ''כ מחבב אותו אבל זה לא אומר שזאת המציאות
המציאות היא שהיו תקופות שהוא היה יותר אהוב הקהל מפריד והיו לו מעריצים רבים מאד -
@יוסי-הגאון אמר בסקר פרשת ואתחנן | מיהו ממשיך דרכו של גדול הזמר מרדכי בן דוד?:
אני בחרתי שסגנון המוזיקה לא מעניין- מכיון שהיום כבר מי שומע אותו?!
(ואם לומר את האמת, גם פעם לא...!)אני שמעתי ועוד רבים מהפורום כאן (מענין שלכאן התקבצו כ''כ הרבה אניני טעם כמוני...)
אז הבנו שאתה לא כ''כ מחבב אותו אבל זה לא אומר שזאת המציאות
המציאות היא שהיו תקופות שהוא היה יותר אהוב הקהל מפריד והיו לו מעריצים רבים מאד@מוזיקה @כל התגובות
רשמתי את כל הפוסט מרצוני האישי, ומה אני מרגיש.
זה לא אומר שזו המציאות וכו' וכו'
זה הכל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

עשית אותו למסכן.... בטוח שיהיה לו בהמשך....