צריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@שנדי הכי טוב תמיד זה להגיד ת'אמת בלי לסובב עד שזה יגיע למקומות לא נעימים.
מה לא כך?@KING-music על זה נאמר חד משמעי
נהנתי מהיוזמה
למה יש לך משהו להציע? -
@KING-music
אומר בקול מה שכולם חושבים בשקט
חיכיתי אולי משהו יענה לבקשה
חשבתי כבר גם לבקש שיר למסיבת סידור
בכל מקרה אם יש משהו שמעונין או יש לו מה להציע... כמובן בחינםם
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
כמובן בחינםם
לא יודע עד כמה רלוונטי...
אבל תנסו. @שנדי @הקול-הבא-3 -
הי חמודים.....תבינו שזאת עבודה שלא באה ברגל
כמו שלא תבקשו כאן ממישהו שיעשה מצגת למשפחה שלך...ככה אם יש לו זמן
אותו דבר בקטע של ברכות שירים וכו'....זה עבודה....לא תמיד נשלף מהשרוול
במיוחד כשזה בא עם דרישות מאד מסויימות.
ו@KING-music יפה שהברהת את זה בצורה עדינה...:) -
@KING-music על זה נאמר חד משמעי
נהנתי מהיוזמה
למה יש לך משהו להציע?@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
נהנתי מהיוזמה
תודה.חח
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
למה יש לך משהו להציע?
לא,רק הבהרתי.
-
@KING-music על זה נאמר חד משמעי
נהנתי מהיוזמה
למה יש לך משהו להציע?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@KING-music מסכימה איתך בכל מילה
רק תאחד פוסטים צריכים אותך כאן... -
הי יש ביננו אולי אנשים אינטלגנצים לכן יש לי בקשה קצת מעצבנת
אם למשהו יש עצבים ולכתוב לי מילים לשיר אמא אם ההיתי על ילדה שמודה לאמא שלה בבת מצווה על מסירות וכו..............או עןל השיר אבא של שלומי בן שבת
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(רק תעשו את זה מהר)@הקול-הבא-3 אני יכולה לנסות לא מבטיחה
-
@KING-music מסכימה איתך בכל מילה
רק תאחד פוסטים צריכים אותך כאן... -
@הקול-הבא-3 אני יכולה לנסות לא מבטיחה
@טותיייי אוו..עכשיו יש פה מישהי שמדברת לעניין סוףסוף

-
@טותיייי אוו..עכשיו יש פה מישהי שמדברת לעניין סוףסוף

@KING-music בא נראה את התוצאות......ואז נדבר.
-
@KING-music בא נראה את התוצאות......ואז נדבר.
@נעמי16

מסכים -
@הקול-הבא-3 @נעמי16 @שנדי @אאא-1
אתם גם חושבים כמוני שכדאי ש @הקול-הבא-3 יערוך את הכותרת,כדי שבאמת יהיה יותר סיכוי לעזרה מצד המשתמשים? -
@הקול-הבא-3 @נעמי16 @שנדי @אאא-1
אתם גם חושבים כמוני שכדאי ש @הקול-הבא-3 יערוך את הכותרת,כדי שבאמת יהיה יותר סיכוי לעזרה מצד המשתמשים?@KING-music בהחלט
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר -
@KING-music בהחלט
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
-
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
-
@הקול-הבא-3 @נעמי16 @שנדי @אאא-1
אתם גם חושבים כמוני שכדאי ש @הקול-הבא-3 יערוך את הכותרת,כדי שבאמת יהיה יותר סיכוי לעזרה מצד המשתמשים?@KING-music את הכותרת
וגם את התוכן עצמו.....
איך מישהו כתב כאן ₪$...
מומלץ לאזכר את זה בתוכן...כי מה לעשות...מה שנכון נכון
אני לדוגמא כותבת שירים ברכות וכו'...אבל זאת דרישה ספציפית מאד שמכריחה אותי לשבת ולכתוב טקסט מאפס,לא משהו שאפשר לשלוף בשנייה -
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
@KING-music אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
לעזרה מהירה
@שנדי .....

(התכוונתי למה שאת אמרת) -
אמא אם הלב יכול רק
להראות לך את האהבה
עכשיו שהגעתי לגיל מצווה
הנשמה מתרגשת משמחהניסיתי לקח לי ממש כמה דקות
רק את הפזמון תגיד אם זה הסגנון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
