צריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@KING-music בהחלט
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
-
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
-
@הקול-הבא-3 @נעמי16 @שנדי @אאא-1
אתם גם חושבים כמוני שכדאי ש @הקול-הבא-3 יערוך את הכותרת,כדי שבאמת יהיה יותר סיכוי לעזרה מצד המשתמשים?@KING-music את הכותרת
וגם את התוכן עצמו.....
איך מישהו כתב כאן ₪$...
מומלץ לאזכר את זה בתוכן...כי מה לעשות...מה שנכון נכון
אני לדוגמא כותבת שירים ברכות וכו'...אבל זאת דרישה ספציפית מאד שמכריחה אותי לשבת ולכתוב טקסט מאפס,לא משהו שאפשר לשלוף בשנייה -
@שנדי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
אפילו הייתי ממליצה שיבקש אישור מההנהלה שזה יהיה סוג של אתגר
למה אתגר?, זה לשימוש פרטי של @הקול-הבא-3 אין סיבה, אבל דווקא רעיון לא רע לעזרה מהירה!!
@KING-music אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
לעזרה מהירה
@שנדי .....

(התכוונתי למה שאת אמרת) -
אמא אם הלב יכול רק
להראות לך את האהבה
עכשיו שהגעתי לגיל מצווה
הנשמה מתרגשת משמחהניסיתי לקח לי ממש כמה דקות
רק את הפזמון תגיד אם זה הסגנון... -
אמא אם הלב יכול רק
להראות לך את האהבה
עכשיו שהגעתי לגיל מצווה
הנשמה מתרגשת משמחהניסיתי לקח לי ממש כמה דקות
רק את הפזמון תגיד אם זה הסגנון... -
@טותיייי אני יתייג @שנדי
@הקול-הבא-3 -
@טותיייי איזו אלופה....
תשמעי....מורידה בפנייך את הכובע
ואת עושה את זה נטו בשביל לעזור לאחרים...כל הכבוד
-
@נעמי16 אם אני אוהבת את התחום של הכתיבה למה לא לעזור לאחרים...
אני עושה את זה המון לבנות אבל בקושי להלביש שירים אבל כן לכתוב להם נושא מסויים...
זה החיים שלי@טותיייי אמר בצריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
@נעמי16 אם אני אוהבת את התחום של הכתיבה למה לא לעזור לאחרים...
אני עושה את זה המון לבנות אבל בקושי להלביש שירים אבל כן לכתוב להם נושא מסויים...
זה החיים שליאלופה כל הכבוד לך!!!!!
-
@נעמי16 אם אני אוהבת את התחום של הכתיבה למה לא לעזור לאחרים...
אני עושה את זה המון לבנות אבל בקושי להלביש שירים אבל כן לכתוב להם נושא מסויים...
זה החיים שלי -
ושוב אותו ניגון
ששרת לי פעם, שיר ערש
הוא מתנגן בלב מזכיר דברים משם
והימים עברו ביעף
והשנים איתך צועדת
והלב אמר לי שאנלא לבדרק ההתחלה קצת
אם תרצי תוכלי לחבר עם מה ש @טותיייי כתבה -
ושוב אותו ניגון
ששרת לי פעם, שיר ערש
הוא מתנגן בלב מזכיר דברים משם
והימים עברו ביעף
והשנים איתך צועדת
והלב אמר לי שאנלא לבדרק ההתחלה קצת
אם תרצי תוכלי לחבר עם מה ש @טותיייי כתבה -
@KING-music אני תכלס עשיתי תפזמון היא בת ראשון באמת יכול לצאת יפה
-
הקשבתי עכשיו לשיר והתחבר לי איזה פזמון נחמד
את ההתחלה לקחתי לקחתי מ@טותיייי
אמא אם הלב היה יכול רק
את האהבה להביע
על זה שתמיד נסכת כח
היית תמיד ולא נתת לשכוח....זה דיי מסתדר עם המנגינה....
@נעמי16 אני לא הבנתי מה המנגינה כי לא שמעתי אותה(❁´◡`❁)
-
@נעמי16 אני לא הבנתי מה המנגינה כי לא שמעתי אותה(❁´◡`❁)
@KING-music 'אמא אם הייתי'
זה מה שמי שביקשה את השיר רצתה...במנגינה הזאת,ןלכן זה יותר מאתגר כי צריך להלביש את הטקסט על המנגינה,אבל ספציפית ששרתי את זה עכשיו זה ממש הסתדר נחמד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
🥹