"תובלנה" -סלונים
-
@שלוימה-לה אין סרטונים.
עושים את זה בשמחת תורה. (יש מהקפות שניות, אבל זה עלוב לעומת מה שיש בשמחת תורה) -
אין הקפות שניות בסלונים...
אבל באמת הריקוד האמיתי עושים בשמחת תורה
יש חיקויים תמיד בהכנסות ס"ת ובתתי"ם, אבל זה לא אותו דבר.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@ב-ב
בסלונים אין הקפות שניות
יש רק מניין של חוצנקים שעושים גם הקפות
השנה לראשונה שעשו משהו קצר עם מוזיקה
בשטיבל של בני ברק@נעמי16
אני אשמח באם תביאו קישור ליוטיוב
כי לא נראה לי שיש משהו מקורי -
@משה-0527 יש הרבה סרטונים, זה אמנם בביה"כ באלעד, אבל הוא באיכות טובה יחסית
https://youtu.be/p_NwKifM7RM -
פוסט זה נמחק!
-
@ב-ב
תובלנה בחסידות סלאנים תשפ באלעדזה הכותרת של הקישור
@ב-ב אמר ב"תובלנה" -סלונים:
יש הרבה סרטונים, זה אמנם בביה"כ באלעד, אבל הוא באיכות טובה יחסית
על זה אמרתי שזה איכות ירודה@ב-ב אמר ב"תובלנה" -סלונים:
ואם נראה לך שאני הסרטתי את הסרטון, אז לא. זה מיוטיוב, ואל תשכח שסלאנים וסלונים הם אחים (ולכן שניהם רוקדים את אותו הריקוד)
לידעתך סלונים וסלאנים אינם אחים מלבד זה שהם יהודים
וזה ממש לא אותו שירים וריקודים
טוב די חרגנו -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אני מבקש לדבר בשפה יותר מכבדת אחד כלפי השני.
חרגתם פה מהנושא בכמות עצומה אם יהיו חריגות נוספות אנחנו ננעל את הנושא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות