אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רחל אולי תשלחי פניה לניהול..
כנ"ל גם @קוקה-קולה -
@רחל בהגדרות יש הגדרה שנקראת" קבל ניוזלטר" ויש לזה שתי מצבים כבוי ופועל שזה פועל זה שולח לך מילים ללא הפסקה ושזה מכובה זה לא שטלח אז שימי לב שזה יהיה מכובה
הבנת?
בהצלחה!!! -
@קוקה-קולה למה לא מתייחסים?????
אני חפרתי להם שלא הצלחתי להירשם לפורום והם ממש אחרי כמה זמן ענו לי וניסו מה שיכלו עד שאני התייאשתי
אז זה לא נכון.... -
@קוקה-קולה למה לא מתייחסים?????
אני חפרתי להם שלא הצלחתי להירשם לפורום והם ממש אחרי כמה זמן ענו לי וניסו מה שיכלו עד שאני התייאשתי
אז זה לא נכון.... -
@ב-ב לא, לא חפרתי בהגזמה כן??
אבל ששלחתי פניות אז הם התייחסו וענו לי מייד
זה הכוונה... -
@קוקה-קולה למה לא מתייחסים?????
אני חפרתי להם שלא הצלחתי להירשם לפורום והם ממש אחרי כמה זמן ענו לי וניסו מה שיכלו עד שאני התייאשתי
אז זה לא נכון.... -
@רחל בהגדרות יש הגדרה שנקראת" קבל ניוזלטר" ויש לזה שתי מצבים כבוי ופועל שזה פועל זה שולח לך מילים ללא הפסקה ושזה מכובה זה לא שטלח אז שימי לב שזה יהיה מכובה
הבנת?
בהצלחה!!!@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רחל בהגדרות יש הגדרה שנקראת" קבל ניוזלטר" ויש לזה שתי מצבים כבוי ופועל שזה פועל זה שולח לך מילים ללא הפסקה ושזה מכובה זה לא שטלח אז שימי לב שזה יהיה מכובה
הבנת?
בהצלחה!!!זה מכובה
וחוץ מזה תודה על כל הרעיונות
כבר שלחתי פניה מזמן ולא חושבים לענות לי
יש עוד רעיונות???????? -
@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רחל בהגדרות יש הגדרה שנקראת" קבל ניוזלטר" ויש לזה שתי מצבים כבוי ופועל שזה פועל זה שולח לך מילים ללא הפסקה ושזה מכובה זה לא שטלח אז שימי לב שזה יהיה מכובה
הבנת?
בהצלחה!!!זה מכובה
וחוץ מזה תודה על כל הרעיונות
כבר שלחתי פניה מזמן ולא חושבים לענות לי
יש עוד רעיונות???????? -
@אייצ-ית שלחתי פניה לניהול משהו דחוף בקשר לאחד הזמרים\יוצרים בקשר לפורום!
אשמח שיענו לי!
כי הוא עומד לי על הראש!@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית שלחתי פניה לניהול משהו דחוף בקשר לאחד הזמרים\יוצרים בקשר לפורום!
אשמח שיענו לי!
כי הוא עומד לי על הראש!ראינו את פנייתך...
הנושא בטיפולמכאן פניה לכם המשתמשים היקרים, גם אם יש משתמש שאומר שהוא זמר/אמן פלוני או מקושר למוזיקאי כזה או אחר, קחו את הדברים בעירבון מוגבל!
לא קשה בכלל להיות מתחזה.... -
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית שלחתי פניה לניהול משהו דחוף בקשר לאחד הזמרים\יוצרים בקשר לפורום!
אשמח שיענו לי!
כי הוא עומד לי על הראש!ראינו את פנייתך...
הנושא בטיפולמכאן פניה לכם המשתמשים היקרים, גם אם יש משתמש שאומר שהוא זמר/אמן פלוני או מקושר למוזיקאי כזה או אחר, קחו את הדברים בעירבון מוגבל!
לא קשה בכלל להיות מתחזה....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

