דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #841

    מילים לשיר ברוך ה'
    תודה מראש!!!

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • chagit03C chagit03

      מילים לשיר ברוך ה'
      תודה מראש!!!

      ויוושו מנותק
      ויוושו מנותק
      ויווש
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #842

      @chagit03 של מי???

      "ללב שלנו אין הנחות😞
      אין מבצעים❌
      ואם שברת💔שילמת!"💰

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ויוושו ויווש

        @chagit03 של מי???

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #843

        @ויווש של שוואקי

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • chagit03C chagit03

          @ויווש של שוואקי

          ויוושו מנותק
          ויוושו מנותק
          ויווש
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #844

          @chagit03 מתשע עד חמש
          הגלגל כל הזמן מסתובב
          הדחיפוּת, הקדחתנוּת
          שבוע של עבודה
          בלי להתחמק מהמטרה
          עד שרגע מחולל שינוי
          בתוך הנשמה
          זמן להירגע
          שחיקת היומיום מאחורינו
          ונוכל למצוא, שלוות נפש
          את האור בפנים
          שבזכותו אנחנו שלמים
          ברגע שמחזיר אותנו לבריאה
          ה' בשליטה
          אנחנו נאנחים
          ומביטים אל השמיים
          כשהשמש שוקעת על כל דאגותינו
          מאושרים שהיא סוף סוף כאן

          ברוך ה' הגיעה שבת
          גוט שאבעס

          אנחנו מניחים בצד
          את כל המשא ומתן
          מתמקדים ומתקרבים
          לבורא, אדון הכול
          עד הרגע שמביא לנו הפרדה
          בין קודש לחול
          בואו נסתובב
          ונחפש את המשמעות הפנימית
          שיכולה להימצא
          כשאנחנו יוצאים משגרת היומיום
          זה רגע שבו הנשמות שלנו מתעלות
          כשהן מקדמות את פני המלכה
          אנחנו נאנחים
          ומביטים אל השמיים
          כשהשמש שוקעת על כל דאגותינו
          מאושרים שהיא סוף סוף כאן

          ברוך ה' הגיעה שבת
          גוט שאבעס

          יום השישי
          ויכלו השמים והארץ וכל צבאם
          ויכל אלוקים ביום השביעי
          מלאכתו אשר עשה
          וישבת ביום השביעי

          השיר הזה מוקדש לכולנו
          לגברים ולנשים
          שעובדים בחריצות מידי יום
          חולצות לבנות, חולצות כחולות
          בחנויות, בכוללים ובבתים
          ואז מגיע רגע, מתחולל שינוי

          השיר הזה מוגש לכם על ידי ברון הרצוג
          כשנעשה קידוש עלינו לזכור
          ברוך השם! שהשבת הגיעה

          "ללב שלנו אין הנחות😞
          אין מבצעים❌
          ואם שברת💔שילמת!"💰

          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ויוושו ויווש

            @chagit03 מתשע עד חמש
            הגלגל כל הזמן מסתובב
            הדחיפוּת, הקדחתנוּת
            שבוע של עבודה
            בלי להתחמק מהמטרה
            עד שרגע מחולל שינוי
            בתוך הנשמה
            זמן להירגע
            שחיקת היומיום מאחורינו
            ונוכל למצוא, שלוות נפש
            את האור בפנים
            שבזכותו אנחנו שלמים
            ברגע שמחזיר אותנו לבריאה
            ה' בשליטה
            אנחנו נאנחים
            ומביטים אל השמיים
            כשהשמש שוקעת על כל דאגותינו
            מאושרים שהיא סוף סוף כאן

            ברוך ה' הגיעה שבת
            גוט שאבעס

            אנחנו מניחים בצד
            את כל המשא ומתן
            מתמקדים ומתקרבים
            לבורא, אדון הכול
            עד הרגע שמביא לנו הפרדה
            בין קודש לחול
            בואו נסתובב
            ונחפש את המשמעות הפנימית
            שיכולה להימצא
            כשאנחנו יוצאים משגרת היומיום
            זה רגע שבו הנשמות שלנו מתעלות
            כשהן מקדמות את פני המלכה
            אנחנו נאנחים
            ומביטים אל השמיים
            כשהשמש שוקעת על כל דאגותינו
            מאושרים שהיא סוף סוף כאן

            ברוך ה' הגיעה שבת
            גוט שאבעס

            יום השישי
            ויכלו השמים והארץ וכל צבאם
            ויכל אלוקים ביום השביעי
            מלאכתו אשר עשה
            וישבת ביום השביעי

            השיר הזה מוקדש לכולנו
            לגברים ולנשים
            שעובדים בחריצות מידי יום
            חולצות לבנות, חולצות כחולות
            בחנויות, בכוללים ובבתים
            ואז מגיע רגע, מתחולל שינוי

            השיר הזה מוגש לכם על ידי ברון הרצוג
            כשנעשה קידוש עלינו לזכור
            ברוך השם! שהשבת הגיעה

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #845

            @ויווש יש לך גם את המילים של קידוש ה' -של שוואקי...
            תנקססס!!!!

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • chagit03C chagit03

              @ויווש יש לך גם את המילים של קידוש ה' -של שוואקי...
              תנקססס!!!!

              ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #846

              @chagit03 הנוף תמיד הכי גבוה
              כשעומדים על כתפי ענקים
              איך נוכל בכלל להשתוות
              לזקנים, חכמים וצדיקים

              אבל בשעה הזאת
              כוחו של אדם אחד
              שאף דור לא ראה כמותו
              האם תדע כמה חשוב מעשה טהור אחד?

              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              כל מה שתעשה יהיה מופלא
              העולם מחכה לראות
              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              אנחנו יודעים שזה נכון, צריכים רק להאמין
              שהכול תלוי בי

              ההתנהגות שלך היום
              עשויה להגיע לכותרת של מחר
              האם יש משהו שהיית משנה
              אם היית יודע שאתה מופיע על בימת העולם?

              אין יותר לאן לברוח
              העולם מחכה
              שתשמע את בת הקול
              האם תבחר לשנות את הכול?

              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              כל מה שתעשה יהיה מופלא
              העולם מחכה לראות
              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              אנחנו יודעים שזה נכון, צריכים רק להאמין
              שהכול תלוי בי

              תפסיק לחשוב שאתה מובן מאליו
              כמה מתנות וכישרונות קיבלת
              מעשה של חסד לזולת
              יורגש בכל קצווי תבל

              אי אפשר להתכחש
              לעובדה שאתה חיוני
              לעם שאתה בא ממנו
              כולם מקווים שאתה האחד

              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              כל מה שתעשה יהיה מופלא
              העולם מחכה לראות
              אולי זה אתה, אולי זה אנחנו
              אנחנו יודעים שזה נכון, צריכים רק להאמין
              שהכול תלוי בי

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • גיטריסטיתג מנותק
                גיטריסטיתג מנותק
                גיטריסטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #847

                היי!!!! מחפשת בדחיפות את המילים של השיר I believe in me
                או איך אני מחפשת בגוגל את המילים? יש איזו מילה באנגלית שאני לא זוכרת..........
                אבל אני מעדיפה את המילים.
                תודה ענקית מראש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • גיטריסטיתג גיטריסטית

                  היי!!!! מחפשת בדחיפות את המילים של השיר I believe in me
                  או איך אני מחפשת בגוגל את המילים? יש איזו מילה באנגלית שאני לא זוכרת..........
                  אבל אני מעדיפה את המילים.
                  תודה ענקית מראש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #848

                  @גיטריסטית של מי השיר?

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  גיטריסטיתג תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מרבמ מרב

                    @גיטריסטית של מי השיר?

                    גיטריסטיתג מנותק
                    גיטריסטיתג מנותק
                    גיטריסטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיטריסטית
                    #849

                    @מרב יש לי אותו של זמרת ציפורה אבגי נראלי אבל אני לא בטוחה.... וגם די ברור לי שזה לא השיר שלה
                    אולי זה זה? הקישור לא נפתח לי אתה יכול לבדוק? https://www.youtube.com/watch?v=Wd7lAXhPqkQ

                    מרבמ ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • גיטריסטיתג גיטריסטית

                      @מרב יש לי אותו של זמרת ציפורה אבגי נראלי אבל אני לא בטוחה.... וגם די ברור לי שזה לא השיר שלה
                      אולי זה זה? הקישור לא נפתח לי אתה יכול לבדוק? https://www.youtube.com/watch?v=Wd7lAXhPqkQ

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #850

                      @גיטריסטית בעברית?

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      גיטריסטיתג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מרבמ מרב

                        @גיטריסטית בעברית?

                        גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #851

                        @מרב לא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • גיטריסטיתג גיטריסטית

                          @מרב יש לי אותו של זמרת ציפורה אבגי נראלי אבל אני לא בטוחה.... וגם די ברור לי שזה לא השיר שלה
                          אולי זה זה? הקישור לא נפתח לי אתה יכול לבדוק? https://www.youtube.com/watch?v=Wd7lAXhPqkQ

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #852

                          @גיטריסטית בדקתי ביוטיוב ולא מצאתי שיר כזה של ציפורה אבגי, וגם השיר הזה נפתח לי אבל לא יודעת אם זה זה....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שילת אלמקייס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #853

                            אפשר את המילים של השיר save me של גד אלבז?

                            מ N 3 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • ש שילת אלמקייס

                              אפשר את המילים של השיר save me של גד אלבז?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מירי 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מירי 5
                              #854

                              @שילת-אלמקייס ראיתי שפירסמו שיש אתר שיש שם את כל השירים כתובים
                              בדקתי שם השיר לא מופיע את בטוחה שזה האיות הנכון של השיר וזה השם שלו אולי יש לו שם אחר

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מירי 5

                                @שילת-אלמקייס ראיתי שפירסמו שיש אתר שיש שם את כל השירים כתובים
                                בדקתי שם השיר לא מופיע את בטוחה שזה האיות הנכון של השיר וזה השם שלו אולי יש לו שם אחר

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מירי 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #855
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שילת אלמקייס

                                  אפשר את המילים של השיר save me של גד אלבז?

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  netanelhareven
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #856
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שילת אלמקייס

                                    אפשר את המילים של השיר save me של גד אלבז?

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    netanelhareven
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #857

                                    @שילת-אלמקייס המילים של השיר:
                                    I phone, I touch all day I work and I play
                                    Don't hear what you say I plug in
                                    The games that I play As time gets away
                                    In cyber I stay I Can't Can win YouTube streaming away You Keep surfing all day
                                    For songs that been played I'm on the Radio
                                    Tweeting all that I say Facebook scrolling away
                                    Sharing secrets that stay I'm on the radio All the things I can be I just wanna break free now
                                    From technology GPS Can Find me
                                    I just wanna break free now And now it's time go and role Save me from my selfie
                                    Oh please tell me, how to disconnect me
                                    Save me from my selfie oh please take me
                                    and turn the signal off I PlayStation all day crash candy and play
                                    don’t hear what you say I'm plugged in
                                    the screen I obey my virtual day
                                    in cyber I stay I can't I can win All the things I can be
                                    I just wanna break free now
                                    From technology
                                    geniuses around me
                                    I just wanna break free now
                                    And now its time go and role.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • N netanelhareven

                                      @שילת-אלמקייס המילים של השיר:
                                      I phone, I touch all day I work and I play
                                      Don't hear what you say I plug in
                                      The games that I play As time gets away
                                      In cyber I stay I Can't Can win YouTube streaming away You Keep surfing all day
                                      For songs that been played I'm on the Radio
                                      Tweeting all that I say Facebook scrolling away
                                      Sharing secrets that stay I'm on the radio All the things I can be I just wanna break free now
                                      From technology GPS Can Find me
                                      I just wanna break free now And now it's time go and role Save me from my selfie
                                      Oh please tell me, how to disconnect me
                                      Save me from my selfie oh please take me
                                      and turn the signal off I PlayStation all day crash candy and play
                                      don’t hear what you say I'm plugged in
                                      the screen I obey my virtual day
                                      in cyber I stay I can't I can win All the things I can be
                                      I just wanna break free now
                                      From technology
                                      geniuses around me
                                      I just wanna break free now
                                      And now its time go and role.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אני מאמין 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #858

                                      @netanelhareven

                                      אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                                      N "המבין"& 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אני מאמין 0

                                        @netanelhareven

                                        אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        netanelhareven
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #859

                                        @אני-מאמין-0 בעקרון בשמחה. אבל חיפשתי ביוטיוב ובקרדיטים של השיר אין את המילים....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • בקיב מנותק
                                          בקיב מנותק
                                          בקי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #860

                                          אפשר את המילים של Human Greatness של ניסים בלאק

                                          ד ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול