תגלגלו עם העכבר עד למטה ותגלו את זה...
-
חברה לא יודע אם שמתם לב אבל אני שמתי לב לזה רק עכשיו תרדו עד למטה ותגלו את זה:
כל הכבוד ל @administrators ול @צוות-פיקוח האלופים!!!

-
חברה לא יודע אם שמתם לב אבל אני שמתי לב לזה רק עכשיו תרדו עד למטה ותגלו את זה:
כל הכבוד ל @administrators ול @צוות-פיקוח האלופים!!!

-
חברה לא יודע אם שמתם לב אבל אני שמתי לב לזה רק עכשיו תרדו עד למטה ותגלו את זה:
כל הכבוד ל @administrators ול @צוות-פיקוח האלופים!!!

-
@nbhgv ברור, כי המנהל לא הפעיל אותם כי אין אפשרות כזו באתר הזה.
הוא מעוניין שיפנו אליו רק דרך שליחת פנייה לניהול -
@סאדיגורא לא פה, תסתכל בדף הבית!
-
חברה לא יודע אם שמתם לב אבל אני שמתי לב לזה רק עכשיו תרדו עד למטה ותגלו את זה:
כל הכבוד ל @administrators ול @צוות-פיקוח האלופים!!!

-
@ברדק אמר בתגלגלו עם העכבר עד למטה ותגלו את זה...:
למה, נראה לי שזה דבר חשוב למשתמשים החדשים שנכנסים לאתר ולא מתמצאים!
סוג של יד 2 כזה...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
