דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שירי משפחת אריאלי

שירי משפחת אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
718 פוסטים 101 כותבים 107.5k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הודיהה הודיה

    פוסט זה נמחק!

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
    #105

    בהחלט מגיע לו הערכה- לא פשוט להיות זמר בתעשייה שוחקת שכביכול "מחייבת" פל' לא כשר ובכל זאת להיות עם פל' כשר!

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הודיהה הודיה

      @רבקה איזה שינוי הוא עבר???

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #106
      פוסט זה נמחק!
      הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בנימין לוריא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
        #107

        אז תכל'ס עלינו פה על שיטה מעניינת...
        לפרסם קליפ, לקבל את הפרסום, ואח"כ למחוק אותו ולקבל עוד יותר פרסום...
        סתם, אני צוחק! 😉

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • רבקהר רבקה

          פוסט זה נמחק!

          הדסהה מנותק
          הדסהה מנותק
          הדסה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #108

          @רבקה בתקופה של הקול הבא?

          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בנימין לוריא

            אז תכל'ס עלינו פה על שיטה מעניינת...
            לפרסם קליפ, לקבל את הפרסום, ואח"כ למחוק אותו ולקבל עוד יותר פרסום...
            סתם, אני צוחק! 😉

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #109

            @בנימין-לוריא אמר בשירי משפחת אריאלי:

            אז תכל'ס עלינו פה על שיטה מעניינת...
            לפרסם קליפ, לקבל את הפרסום ואח"כ למחוק אותו ולקבל עוד יותר פרסום...
            סתם, אני צוחק! 😉

            בכל צחוק יש מעט אמת..
            ו- ת'כלס בדרך כזו אנשים באמת לומדים להעריך!
            אם לכתחילה הקליפ לא היה עולה לאוויר- לא היה לשינוי הזה כל כך משמעות, ואופן השפעתו אוטומטי הייתה יורדת דרסטית.

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הדסהה הדסה

              @רבקה בתקופה של הקול הבא?

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
              #110

              @הדסה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              @רבקה בתקופה של הקול הבא?

              לא.
              הייתה לו תקופה של 'מתלציות' בשיריו ההתחלתיים.
              וזה דיי לגיטימי. כי בחור שמתחיל להתפרסם - עף על כל הקופה כמה שרק יכול, ולא רואה בעיניים.

              אחרי שעבר איזשהו משבר - החליט לקום ממנו כמו גדול - ולהוכיח שגם הוא יכול.
              והוא עשה את זה בענק.
              זמר עם פלאפון כשר זה כמעט ולא אפשרי.
              גם השירים האחרונים שלו - אין השוואה לקודמים.

              הבנתי שאמא שלו אחראית על כל החשבונות שלו. אינסטגרם, פייסבוק, וואטסצפ, וכל השאר.

              אבל הוא דואג לקרוא את כל התגובות והן מעודדות אותו מאד!!!!!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @הודיה כן הוא עבר עכשיו לפל' כשר.
                את הקליפ חופה הוא הסיר בגלל הנשים והכלה וכו..
                ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...
                זו הסיבה שהוא מבקש שכל מי שיש בידו את הקליפ שימחק אותו.

                NBHGVN מנותק
                NBHGVN מנותק
                NBHGV
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #111

                @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                רק אתמול הוא הוציא את דף חדש עם קליפ שרואים שם מחשב

                רבקהר אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • NBHGVN NBHGV

                  @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                  ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                  רק אתמול הוא הוציא את דף חדש עם קליפ שרואים שם מחשב

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #112

                  @nbhgv אמר בשירי משפחת אריאלי:

                  @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                  ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                  רק אתמול הוא הוציא את דף חדש עם קליפ שרואים שם מחשב

                  לעומת סמארטפון?........... מחשב זה לגיטימי לחלוטין.
                  היה שם קטע עם טלפון כשר [שהוא שייך לו באמת] וזה עשה רעש ענק.

                  הודיהה ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • NBHGVN NBHGV

                    @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                    ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                    רק אתמול הוא הוציא את דף חדש עם קליפ שרואים שם מחשב

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #113

                    @nbhgv לא הבנתי- במחשב יש בעיה?
                    יש הבדל עננקק בין מחשב לפל שהוא זמין 24/7...ועוד הרבה אופציות אחרות שלא זמינות במחשב כמו בפל'...

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רבקהר רבקה

                      @nbhgv אמר בשירי משפחת אריאלי:

                      @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                      ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                      רק אתמול הוא הוציא את דף חדש עם קליפ שרואים שם מחשב

                      לעומת סמארטפון?........... מחשב זה לגיטימי לחלוטין.
                      היה שם קטע עם טלפון כשר [שהוא שייך לו באמת] וזה עשה רעש ענק.

                      הודיהה מנותק
                      הודיהה מנותק
                      הודיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #114

                      @רבקה אני באמת שמתי לב לפלאפון הכשר שהיה בקליפ אבל לא קישרתי, אבל באמת כל הכבוד לוו

                      "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @הודיה כן הוא עבר עכשיו לפל' כשר.
                        את הקליפ חופה הוא הסיר בגלל הנשים והכלה וכו..
                        ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...
                        זו הסיבה שהוא מבקש שכל מי שיש בידו את הקליפ שימחק אותו.

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #115

                        @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                        זו הסיבה שהוא מבקש שכל מי שיש בידו את הקליפ שימחק אותו.

                        @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                        ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                        לא עדיף פשוט למחוק את קטע הטלפון? או להוסיף משהו אחר?

                        הודיהה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • תהילושת תהילוש

                          @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                          זו הסיבה שהוא מבקש שכל מי שיש בידו את הקליפ שימחק אותו.

                          @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                          ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                          לא עדיף פשוט למחוק את קטע הטלפון? או להוסיף משהו אחר?

                          הודיהה מנותק
                          הודיהה מנותק
                          הודיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #116

                          @תהילוש זה כניראה יותר מסובך לו....

                          "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תהילושת תהילוש

                            @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                            זו הסיבה שהוא מבקש שכל מי שיש בידו את הקליפ שימחק אותו.

                            @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                            ואת הקליפ "צועד קדימה" בגלל הסמארט...

                            לא עדיף פשוט למחוק את קטע הטלפון? או להוסיף משהו אחר?

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #117

                            @תהילוש זה כבר קרה....
                            וגם זה לא כ"כ ישנה כי לרובם יש את הקליפ ...


                            עשה לי גם חשק לקנות טלפון כזה .😉 😉
                            צועד קדימה פלוס דף חדשש אלוו השירים שלו.
                            שירים עםם עוצמה והמשך..
                            ופה מגיע לאודל קרדיט ענק על זה שהיא מפיקה את הילדיםם שלה !!
                            זה לא מובן מאילו .

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #118

                              דף חדש עכשיו גם בצילצול לפון --
                              https://send.magicode.me/send-file/file/8aebcdd1bbbc9dca82bcdeb791c65b886c02b180/view


                              מאחורי הקלעים :
                              https://drive.google.com/file/d/113DRT_DTpHuVMpOUu35dFCIzHjt2ByaT/view?usp=sharing קרדיט למיוזיק סקופ.

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                @תהילוש זה כבר קרה....
                                וגם זה לא כ"כ ישנה כי לרובם יש את הקליפ ...


                                עשה לי גם חשק לקנות טלפון כזה .😉 😉
                                צועד קדימה פלוס דף חדשש אלוו השירים שלו.
                                שירים עםם עוצמה והמשך..
                                ופה מגיע לאודל קרדיט ענק על זה שהיא מפיקה את הילדיםם שלה !!
                                זה לא מובן מאילו .

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #119

                                @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                ופה מגיע לאודל קרדיט ענק על זה שהיא מפיקה את הילדיםם שלה !!
                                זה לא מובן מאילו .

                                נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                  ופה מגיע לאודל קרדיט ענק על זה שהיא מפיקה את הילדיםם שלה !!
                                  זה לא מובן מאילו .

                                  נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                  כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #120

                                  @אייצ-ית

                                  @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                  נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                  כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                  בארורר ... בגלל זה אמרתי שזה לא מובן מאילו . וכול הכבוד להה.
                                  זה לא קל .

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    @אייצ-ית

                                    @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                    נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                    כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                    בארורר ... בגלל זה אמרתי שזה לא מובן מאילו . וכול הכבוד להה.
                                    זה לא קל .

                                    תהילושת מנותק
                                    תהילושת מנותק
                                    תהילוש
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #121

                                    @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                    @אייצ-ית

                                    @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                    נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                    כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                    בארורר ... בגלל זה אמרתי שזה לא מובן מאילו . וכול הכבוד להה.
                                    זה לא קל .

                                    היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.
                                    אז כנראה שהתפקיד שלה זה להפיק. ואם אפשר להפיק את הבן על הדרך.....

                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תהילושת תהילוש

                                      @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                      @אייצ-ית

                                      @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                      נראה לי ששווה לה לעבוד קצת יותר קשה- כדי שהבן שלה בסוף יעלה על דרך המלך..
                                      כל המאמץ שווה את הנחת הזו...

                                      בארורר ... בגלל זה אמרתי שזה לא מובן מאילו . וכול הכבוד להה.
                                      זה לא קל .

                                      היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.
                                      אז כנראה שהתפקיד שלה זה להפיק. ואם אפשר להפיק את הבן על הדרך.....

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #122

                                      @תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                      היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.

                                      זה ידוע,
                                      גם אפשר להגיד אז על נתנאל שזה על הדרך זה אח שלה .. וגם את שרולי היא מפיקה...
                                      אבל עדיין זה לא פשוט .

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        @תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                        היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.

                                        זה ידוע,
                                        גם אפשר להגיד אז על נתנאל שזה על הדרך זה אח שלה .. וגם את שרולי היא מפיקה...
                                        אבל עדיין זה לא פשוט .

                                        תהילושת מנותק
                                        תהילושת מנותק
                                        תהילוש
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #123

                                        @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                        @תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                        היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.

                                        זה ידוע,
                                        גם אפשר להגיד אז על נתנאל שזה על הדרך זה אח שלה .. וגם את שרולי היא מפיקה...
                                        אבל עדיין זה לא פשוט .

                                        לא פשוט -אבל זה מקצוע!!!.....
                                        היא מפיקה של שרולי?

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תהילושת תהילוש

                                          @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                          @תהילוש אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                          היא מפיקה גם את נתנאל ישראל.

                                          זה ידוע,
                                          גם אפשר להגיד אז על נתנאל שזה על הדרך זה אח שלה .. וגם את שרולי היא מפיקה...
                                          אבל עדיין זה לא פשוט .

                                          לא פשוט -אבל זה מקצוע!!!.....
                                          היא מפיקה של שרולי?

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #124

                                          @תהילוש כע

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול