בקשות שירים
-
@KING-music @יונמיוזיק @ויווש @למדן @חדש-חדש @אבי-5
יש מצב לשיר אתה מרים אותי תמיד עם הקליפפוסט זה נמחק! -
יש מצב לשיר:
https://www.youtube.com/watch?v=B_XGhFD6MzY -
@מייבין אמר בבקשות שירים:
תודה אבל אני צריך את הקליפ
https://send.magicode.me/send-file/file/3ef07abca3db****867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view
קח
העליתי למג'יקוד
זה להורדה mp4@KING-music
אסור להעלות בלי כוכביות עכשיו נטפרי חסמו את זה -
@KING-music
אסור להעלות בלי כוכביות עכשיו נטפרי חסמו את זה@מייבין ערכתי את הפוסט תראה
-
@מייבין ערכתי את הפוסט תראה
@KING-music בבקשה
רמיקס ל"תדליק את האש"
videoplayback-14 (online-audio-converter.com).mp3 -
@מייבין אמר בבקשות שירים:
תודה אבל אני צריך את הקליפ
https://send.magicode.me/send-file/file/3ef07abca3db****867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view
קח
העליתי למג'יקוד
זה להורדה mp4@KING-music אמר בבקשות שירים:
@מייבין אמר בבקשות שירים:
תודה אבל אני צריך את הקליפ
https://send.magicode.me/send-file/file/****3ef07abca3db867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view
קח
העליתי למג'יקוד
זה להורדה mp4 -
@KING-music אמר בבקשות שירים:
@מייבין אמר בבקשות שירים:
תודה אבל אני צריך את הקליפ
https://send.magicode.me/send-file/file/****3ef07abca3db867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view
קח
העליתי למג'יקוד
זה להורדה mp4@KING-music
זה לא עובד זה חסום- תבדוק! (אם אתה בנטפרי )
סורי... -
@KING-music
זה לא עובד זה חסום- תבדוק! (אם אתה בנטפרי )
סורי...@מייבין אבל זה עם כוכביות
-
@KING-music אמר בבקשות שירים:
@מייבין אמר בבקשות שירים:
תודה אבל אני צריך את הקליפ
https://send.magicode.me/send-file/file/****3ef07abca3db867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view
קח
העליתי למג'יקוד
זה להורדה mp4@KING-music לא הדבקת את הכוכביות טוב...שים אותם יותר באמצע
-
@KING-music לא הדבקת את הכוכביות טוב...שים אותם יותר באמצע
@chagit03 ככה טוב?
https://send.magicode.me/send-file/file/3ef07abca3db****867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view -
@chagit03 ככה טוב?
https://send.magicode.me/send-file/file/3ef07abca3db****867d0a57083e9c9f5ae1f3050eb4/view@KING-music לא עדיין לא
תעלה תסרטון מחדש ואז תעתיק לכרטיסייה חדשה ובקישור שים כוכביות באמצע ותעתיק לפה.... -
@המעצבת אמר בבקשות שירים:
שירים/מנגינות שמשמיעים באירוסין?
עדיין רלוונטי?
בכל זאת שמה לך...שכחתי מזה
https://jumbomail.me/*****j/dfTzW99nek6wJGC -
יש את השיר שיר למעלות של אבי מן ברמיקס?
-
אני צריכה שיר באנגלית על ניסים
תודה מראש

מקווה שכאן המקום..
-
אני צריכה שיר באנגלית על ניסים
תודה מראש

מקווה שכאן המקום..
@1000-מוזיקה
We Are A Miracle - יעקב שוואקי
03 - We Are A Miracle.mp3Miracle - מכביטס
Miracle - ניסים 09.mp3 -
אני צריכה שיר באנגלית על ניסים
תודה מראש

מקווה שכאן המקום..
@1000-מוזיקה יש את של ניסים בלאק eight flaims
אבל זה ראפ אבל הפזמון סבבה לגמרי
זה מדובר על הנס שקרה בחנוכה או משו בסגנון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות