דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
247 פוסטים 53 כותבים 23.9k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בנימין לוריא

    @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    סיימתי פעמיים (8 שלבים)

    אין מצב!!!
    אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...
    😥

    ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...

    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנף
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    סיימתי פעמיים (8 שלבים)

    אין מצב!!!
    אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...
    😥

    ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...

    גמנייי
    @מוזיקה תגלה מה התשובות----
    (זה הזוי שזה מידיעה יש שם זמרים משנות ה---)
    אבל איך יש כ"כ הרבה שאלות?? זה די חזר על עצמו....

    ואגב, נראה לי הזוכה זה לאו דוקא לפי מס' נקודות 🙄

    מוזיקה היא רגש בהישג יד

    מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

      @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      סיימתי פעמיים (8 שלבים)

      אין מצב!!!
      אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...
      😥

      ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...

      גמנייי
      @מוזיקה תגלה מה התשובות----
      (זה הזוי שזה מידיעה יש שם זמרים משנות ה---)
      אבל איך יש כ"כ הרבה שאלות?? זה די חזר על עצמו....

      ואגב, נראה לי הזוכה זה לאו דוקא לפי מס' נקודות 🙄

      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
      #15

      @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      תגלה מה התשובות----

      על איזה שאלות?

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב בנימין לוריא

        @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        סיימתי פעמיים (8 שלבים)

        אין מצב!!!
        אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...
        😥

        ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        סיימתי פעמיים (8 שלבים)

        אין מצב!!!
        אני תקוע על שלב 4 כבר יותר משעה וחצי...
        😥

        ושתבינו, יש לי במאגר כבר יותר מ-80 תשובות משלב 4 שאני יודע את התשובה עליהם...

        תתנחם...
        אני בשלב ראשון- הניקוד הכי גבוה לעת עתה היה לי 60😌

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוזיקהמ מוזיקה

          @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

          תגלה מה התשובות----

          על איזה שאלות?

          פסנתר כנףפ מנותק
          פסנתר כנףפ מנותק
          פסנתר כנף
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

          @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

          תגלה מה התשובות----

          על איזה שאלות?

          זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל 😑
          ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
          כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??

          מוזיקה היא רגש בהישג יד

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

            @מוזיקה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

            @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

            תגלה מה התשובות----

            על איזה שאלות?

            זה יהיה הרבה מדי, כמעט הכל 😑
            ננסה מחר, אולי המזל יגיע...
            כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנימין לוריא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

            כמה זקנים צריך להיות כדי לדעת שם ולא לנחש??

            אני מעריך שמי שגדל על המוזיקה בשנות ה 70-80

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בנימין לוריא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#

              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ב בנימין לוריא

                חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#

                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                #20

                @בנימין-לוריא
                חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 4 עם הניקוד 1210 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  ואווו איזהה מגניב שיש פה כאלו שעברו 4 שלבים -- וביכלל 8 שזה שיאאא מפחידד.
                  למען הששםם איך הצלחתםם ??
                  תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
                  שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
                  כרגע אני נתקעתי בשלב השלישי ....

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 5 עם הניקוד 2130 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      איך אתם מגיעים לשלב 5 עם יותר מ500 נקודות?
                      הרי כל שלב שווה 100?

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                        איך אתם מגיעים לשלב 5 עם יותר מ500 נקודות?
                        הרי כל שלב שווה 100?

                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @אחות-קטנה
                        כל פעם שמסיימים שלב 5 מתחיל שוב מהתחלה אבל הנקודות ממשיכות להיצבר

                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          ואווו איזהה מגניב שיש פה כאלו שעברו 4 שלבים -- וביכלל 8 שזה שיאאא מפחידד.
                          למען הששםם איך הצלחתםם ??
                          תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
                          שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]
                          כרגע אני נתקעתי בשלב השלישי ....

                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנהא מנותק
                          אחות קטנה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @פונץ-בננה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                          שנה שעברה הם חילקו תמשחק לפי קטגוריות שזה היה פצצה . [חבל שלא עשו ככה גם השנה]

                          זה היה מחולק רק בחנוכה (אולי גם בשל הקורונה) אבל בבין הזמנים לא

                          החיים מנגינה!
                          התדעו להלחינה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • NBHGVN מנותק
                            NBHGVN מנותק
                            NBHGV
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                            פונץ' בננהפ NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • NBHGVN NBHGV

                              שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @nbhgv

                              @פונץ-בננה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                              תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]

                              אתה עוד במצב טוב 🤦‍♂️ 😉
                              יש כאלו שלא עברו תראשון.....

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • פסנתר כנףפ מנותק
                                  פסנתר כנףפ מנותק
                                  פסנתר כנף
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
                                  #29

                                  @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                  שלב 4 קשה בטירוף

                                  בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
                                  השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

                                  ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                                  אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                                  @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד

                                  פונץ' בננהפ תהילושת מוזיקהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                                    @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                    שלב 4 קשה בטירוף

                                    בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
                                    השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

                                    ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                                    אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                                    @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #30

                                    @פסנתר-כנף

                                    @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                    @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

                                    😲 😲 😲 😲 😲

                                    שווה להתיאש?

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                      @פסנתר-כנף

                                      @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                      @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

                                      😲 😲 😲 😲 😲

                                      שווה להתיאש?

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                      #31

                                      @פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.

                                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב בנימין לוריא

                                        @פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי 😕

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          @בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי 😕

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנימין לוריא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...

                                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול