נהוראי אריאלי
-
@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
לא הבנתי משו
היכל שלמה זה אולם ענקקקק
למה יש ככ קצת מקומות ?מחולק לנשים וגברים
@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@חיימוב מזתומרת?
העלת קישור במקומי כשכולם בקשו ממני

-
@חיימוב לא אני ראיתי תמונות של האולם ויש שם פולללל מקומות
אבל פה מוכרים רק קצת מקומות...אולי משתמשים רק חצי מהאולם? -
@חיימוב לא אני ראיתי תמונות של האולם ויש שם פולללל מקומות
אבל פה מוכרים רק קצת מקומות...אולי משתמשים רק חצי מהאולם?@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@חיימוב לא אני ראיתי תמונות של האולם ויש שם פולללל מקומות
כמה זה פול?
ניראלי במכירה יש בסביבות ה500 כיסאות... -
@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@חיימוב לא אני ראיתי תמונות של האולם ויש שם פולללל מקומות
כמה זה פול?
ניראלי במכירה יש בסביבות ה500 כיסאות...@פונץ-בננה זה כל המקומות:!


זה נראה לי יותר מ500.... -
@פונץ-בננה זה כל המקומות:!


זה נראה לי יותר מ500....פוסט זה נמחק! -
@פונץ-בננה זה כל המקומות:!


זה נראה לי יותר מ500....@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@פונץ-בננה זה כל המקומות:!


זה נראה לי יותר מ500....זה לא המקום המדובר לפי מה שזכור לי...
-
@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@פונץ-בננה זה כל המקומות:!


זה נראה לי יותר מ500....זה לא המקום המדובר לפי מה שזכור לי...
-
@chagit03 יש מצב הבאת תמונה של היכל שלמה בת"א..

-
@chagit03 יש מצב הבאת תמונה של היכל שלמה בת"א..

@פונץ-בננה

עכשיו שמתי לב כע.... -
@chagit03 אמר בנהוראי אריאלי:
@חיימוב מה זה אולי זה?
כי עכשיו אני רואה יש אחד בתל אביב ואחד בירושלים....

יותר נראה לי.. יותר מסתדר לזכרון...
@פונץ-בננה אמר בנהוראי אריאלי:
@chagit03 יש מצב הבאת תמונה של היכל שלמה בת"א..

כך נראה... צריך לסגור לילה טוב....
-
אודל אמרה שהוא הולך להוציא אותו השבוע בעז''ה
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות