ג'אם סשן
-
@שמעון-2 שזה אומר???
@המחבל-המחופש
תלחצי כונטרול + שיפט +N ותדביקי שם את הקישור ותנסי משם! -
@המחבל-המחופש
תלחצי כונטרול + שיפט +N ותדביקי שם את הקישור ותנסי משם!@שמעון-2 עזוב אני בטאבלט מסובך!!!!
תודה בכל אופן אבל הם יקראו פה ויראו שאני מתכוונת לבוא והכול טוב
אבל חוץ מיזה מה בולך ליהות שם -
@שמעון-2 שזה אומר???
@המחבל-המחופש או שיש לך בצד שמאל למעלה 3 נקודות, תלחצי עליו ותבחרי חלון אנונימי חדש.
אגב זה אפשרי גם בטאבלט... -
@המחבל-המחופש תנסי בגלישה בסתר!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
אני פתחתי את הסקר, בינתיים אין בכלל הרבה הצבעות (לא שהצביעו לא, פשוט לא הצביעו) אני סבורה שזה בגלל שאין מספיק חשיפה פה.
דברתי עם @טיטו , נשמע שהוא לא ממש רציני בעניין..
בגדול לא היה אכפת לי להרים דבר כזה, אבל אם אין נכונות אז---
בקיצור, בואו נחכה למוצא פיו. -
אני פתחתי את הסקר, בינתיים אין בכלל הרבה הצבעות (לא שהצביעו לא, פשוט לא הצביעו) אני סבורה שזה בגלל שאין מספיק חשיפה פה.
דברתי עם @טיטו , נשמע שהוא לא ממש רציני בעניין..
בגדול לא היה אכפת לי להרים דבר כזה, אבל אם אין נכונות אז---
בקיצור, בואו נחכה למוצא פיו.@ב-ב אני מנסה כרגע להשיג את טוקר לזה למרות שבינתיים הוא פחות התחבר לרעיון אבל הוא אמר שננסה לארגן משהו קטן ואחרי זה אני אגיע עם תוצאות שאולי יביאו לדבר גדול יותר
בכל מצב נכון לעכשיו אני צריך שכל מי שרוצה לנגן/להביא ציוד הגברה או כל דבר אחר שיכול לעזור שיכתוב לי פה. (
@שיר-נולד יש התקדמות עם האולם?)
בעזרת השם כשיהיה אולם סגור אני אדאג לפרסם את זה יותר ומי שיוכל לפרסם את זה אצלו זה גם יעזור אבל קודם צריך מקום כי לפי זה נדע את גודל הציוד הנגנים והמשתתפים המינימלי והמקסימלי וכן אם נצתרך תשלום מסויים... -
@ב-ב אני מנסה כרגע להשיג את טוקר לזה למרות שבינתיים הוא פחות התחבר לרעיון אבל הוא אמר שננסה לארגן משהו קטן ואחרי זה אני אגיע עם תוצאות שאולי יביאו לדבר גדול יותר
בכל מצב נכון לעכשיו אני צריך שכל מי שרוצה לנגן/להביא ציוד הגברה או כל דבר אחר שיכול לעזור שיכתוב לי פה. (
@שיר-נולד יש התקדמות עם האולם?)
בעזרת השם כשיהיה אולם סגור אני אדאג לפרסם את זה יותר ומי שיוכל לפרסם את זה אצלו זה גם יעזור אבל קודם צריך מקום כי לפי זה נדע את גודל הציוד הנגנים והמשתתפים המינימלי והמקסימלי וכן אם נצתרך תשלום מסויים...@טיטו האולם של "לב אחד" הוא אולם בעיקרון ששם לומדים, אז הוא לא כמו אולם שמחות הוא פשוט מקום גדול ריק (מוציאים תסטנדרים וכו'..)נחמד אבל לא יותר מזה (לא מפואר או נראה כמו אולם אירועים..)
למרות שכן עושים שם כמו שבת שבע ברכות וכד' (יש שם קמפוס צמוד)
אז חשבתי אולי שכן תשכירו אולם מספיק גדול שכל אחד משלם כמה שקלים..
והייתה לי פעם עוד הצעה של בית גדול ויפה שעושים שם אירועים למשפחות קטנות יותר
נכנס בו בערך 60 איש אולי יותר לוידת
האם לשאול אותם?? -
@טיטו האולם של "לב אחד" הוא אולם בעיקרון ששם לומדים, אז הוא לא כמו אולם שמחות הוא פשוט מקום גדול ריק (מוציאים תסטנדרים וכו'..)נחמד אבל לא יותר מזה (לא מפואר או נראה כמו אולם אירועים..)
למרות שכן עושים שם כמו שבת שבע ברכות וכד' (יש שם קמפוס צמוד)
אז חשבתי אולי שכן תשכירו אולם מספיק גדול שכל אחד משלם כמה שקלים..
והייתה לי פעם עוד הצעה של בית גדול ויפה שעושים שם אירועים למשפחות קטנות יותר
נכנס בו בערך 60 איש אולי יותר לוידת
האם לשאול אותם?? -
@שמעון-2 לפי איך שזה נישמע אז לפרסם ממש בקטנה
-
@שמעון-2 לפי איך שזה נישמע אז לפרסם ממש בקטנה
@המחבל-המחופש כן בקטנה!
פרסום ל300 איש ואולי יהיה עוד עשר עשרים שיגיעו!
-
@המחבל-המחופש כן בקטנה!
פרסום ל300 איש ואולי יהיה עוד עשר עשרים שיגיעו!
פוסט זה נמחק! -
אני אשמח שיפרסמו אבל כרגע אנחנו עוד לא יודעים מיקום ותאריך והזמן קצר והמלאכה מרובה אז אם יהיה מקום מספיק גדול והרשמה גדולה זה מעולה אבל כרגע כלום לא ידוע אבל אם מפרסמים אז תקחו פרטים מאנשים שרוצים כדי שיהיה דרך להגיע אליהם בסוף...
-
אני אשמח שיפרסמו אבל כרגע אנחנו עוד לא יודעים מיקום ותאריך והזמן קצר והמלאכה מרובה אז אם יהיה מקום מספיק גדול והרשמה גדולה זה מעולה אבל כרגע כלום לא ידוע אבל אם מפרסמים אז תקחו פרטים מאנשים שרוצים כדי שיהיה דרך להגיע אליהם בסוף...
פוסט זה נמחק! -

45 משתמשים
237 משתמשים

215 משתמשים!
עוד משהו בקטנה
16 משתמשים -
הנתונים שיש לבינתיים הם כאלה:
בגברים 11 מעוניינים ועוד 7 אולי
בנשים 5 מעוניינות ועוד 3 אולילדעתי כדאי לשכור אולם של אירועים, בר מצוות וכזה, כמה כבר יעלה?
ולחלק את הסכום הזה בכמות המינימלית של המשתתפים, וככה ייצא שכל אחד משלם קצת (מקסימום 30 ש"ח, עוד לא סוף העולם...)
ואז להרביץ פרסומות בכל מקום אפשרי עם תשלום מיידי (נראלי ש @צור יכול לעשות דבר כזה, אם הוא בכלל מחובר כאן..)
וזהו... יש התנגדות?
אם יש לי אור ירוק אני מארגנת את זה בכיף.
אשמח לתגובות -
הנתונים שיש לבינתיים הם כאלה:
בגברים 11 מעוניינים ועוד 7 אולי
בנשים 5 מעוניינות ועוד 3 אולילדעתי כדאי לשכור אולם של אירועים, בר מצוות וכזה, כמה כבר יעלה?
ולחלק את הסכום הזה בכמות המינימלית של המשתתפים, וככה ייצא שכל אחד משלם קצת (מקסימום 30 ש"ח, עוד לא סוף העולם...)
ואז להרביץ פרסומות בכל מקום אפשרי עם תשלום מיידי (נראלי ש @צור יכול לעשות דבר כזה, אם הוא בכלל מחובר כאן..)
וזהו... יש התנגדות?
אם יש לי אור ירוק אני מארגנת את זה בכיף.
אשמח לתגובות@ב-ב אם אתם רוצים אולם במודיעין עילית אני יכולה לסדר לכם תגידו מה אתם רוצים ומה יצא בסוף
ואם צריך עזרה אני פה לא לישכח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
