בקשת תוכנה לעריכת , והוספת רקע , ומוזיקה לסירטונים.
-
@שרי-0 אמר בבקשת תוכנה לעריכת , והוספת רקע , ומוזיקה לסירטונים.:
לא קשה ללמוד בפרמייר
לא להתקרב לתוכנה אם לא יודעים להשתמש...
קח את פאור פוינט או שתחפש בגוגל יש מיליון ואחד תוכנות..@KING-music
שכולן נחסמים לי וחבל לי לבקש אתרים שאין לנו מושג איך להשתמש בהם.. -
@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית... -
@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית... -
@SALAMAT37 ההתקנה של תוכנת פרמייר באמת זה סיפור מאוד ארוך, זה משהו ששוקל מאוד הרבה, לכן אני ממליצה לך כן ללכת על תוכנות אחרות.
-
@SALAMAT37 זו בעיה נראה לי לפרסם תוכנות מפורום אחר אבל תחפש ב https://mitmachim.top/
-
@SALAMAT37 אני מתכוון שלא נראה לי שמותר בכללי הפורום לשתף תוכן מפורום אחר אז שמתי לך קישור למתמחים טופ...
משם תוכל להוריד אותה -
@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית...@duble אמר בבקשת תוכנה לעריכת , והוספת רקע , ומוזיקה לסירטונים.:
@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית...אחלה תוכנה, אני גם למדתי אותה לבד, עוד לפני שידעתי שיש בעברית..
-
@duble אמר בבקשת תוכנה לעריכת , והוספת רקע , ומוזיקה לסירטונים.:
@SALAMAT37 אם אתה לא מכיר את פרימייר בכלל חבל לך על הזמן
יש את פילמורה פרוץ ובעברית...אחלה תוכנה, אני גם למדתי אותה לבד, עוד לפני שידעתי שיש בעברית..
@אחד-מן-המניין יש תוכנה בעברית ממש קלה
אני עוד מעט ינסה לעלות את זה
וזה הולך ממש מהר
אבל זה רק בסיס -
יש את התוכנה הזאת!
https://softwares.center/audacity/
מקווה שעזרתי -
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות