אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@המחבל-המחופש - איך מקבלים מוניטין?
-
@המחבל-המחופש - איך מקבלים מוניטין?
@מולי-גוטמן לייקים שאנשים שמים לך
שמסתכלים לך בשם משתמש בערך זה
אבל זה מאוד מהר מגיע -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מולי-גוטמן אבל לא כתבת כלום והיא אפשר שהמוניטון שלך יעלה עם לא כתבת כלוםם הבנתה
-
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקה -
משהו יודעה איך אני נכנס לפורום ללא המייל אם סיסמה
בהתחלה הייתה לי ימה ושכחתי........
ניסיתי לשחזר כמה פעמים וזה לא עבד.................. -
משהו יודעה איך אני נכנס לפורום ללא המייל אם סיסמה
בהתחלה הייתה לי ימה ושכחתי........
ניסיתי לשחזר כמה פעמים וזה לא עבד.................. -
משהו יודעה איך אני נכנס לפורום ללא המייל אם סיסמה
בהתחלה הייתה לי ימה ושכחתי........
ניסיתי לשחזר כמה פעמים וזה לא עבד..................@hi-it-s-me נראלי שכותבים את שם המשתמש וזה מביא את הסיסמא לבד לא?
ובכלל בהרשמה אומרים שלא צריך לזכור תסיסמה -
@hi-it-s-me נראלי שכותבים את שם המשתמש וזה מביא את הסיסמא לבד לא?
ובכלל בהרשמה אומרים שלא צריך לזכור תסיסמה@פנני
תודה רבה
אבל אני לא זוכרת את הסיסמה וזה לא אוטומטי
ניסיתי עכשיו עוד הפעם לשחזר את הסיסמה וזה לא הצליח...... -
@פנני
תודה רבה
אבל אני לא זוכרת את הסיסמה וזה לא אוטומטי
ניסיתי עכשיו עוד הפעם לשחזר את הסיסמה וזה לא הצליח......@hi-it-s-me מוזר כי זה סיסמא שלא אמורים לזכור
-
@hi-it-s-me מוזר כי זה סיסמא שלא אמורים לזכור
@פנני
אולי אתה מתכוון לסיסמה חזקה
אני עשיתי סיסמה שלי
תודה רבה בכל אופן -
@פנני
אולי אתה מתכוון לסיסמה חזקה
אני עשיתי סיסמה שלי
תודה רבה בכל אופן -
@פנני
כן בהתחלה היה לי כמה סיסמאות שמורות
ואז האתר נמחק מהאינטרנט למשך כמה זמן
ואחר כך לא הצלחתי להתחבר שוב........ -
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקה@יונמיוזיק אם הרחיקו אותו כנראה שיש סיבה לכך וכמו שכבר אמר לך אחד מחברי הצוות אנחנו לא מקשרים יותר בין משתמשים אלא אם כן זה משהו חריג עקב בעיות חמירות שזה יצר.
אם אתה חושב שהמקרה שלך זה משהו חריג אז תשלח פניה להנהלה ואם יראו לנכון יקשרו בינכם -
@פנני
כן בהתחלה היה לי כמה סיסמאות שמורות
ואז האתר נמחק מהאינטרנט למשך כמה זמן
ואחר כך לא הצלחתי להתחבר שוב........@hi-it-s-me תתייג/י את צוות פיקוח
-
@פנני
איך עושים את ה spoiler הזה ? -
@פנני
איך עושים את ה spoiler הזה ? -
-
@פנני
כן בהתחלה היה לי כמה סיסמאות שמורות
ואז האתר נמחק מהאינטרנט למשך כמה זמן
ואחר כך לא הצלחתי להתחבר שוב........@hi-it-s-me לא הבנתי אבל את פה
ומגיבה והכל טוב אז מה הסיפור -
@hi-it-s-me לא הבנתי אבל את פה
ומגיבה והכל טוב אז מה הסיפורשאלה דבר שהרבה זמן הציקה לי
נכון שאני פותחת את ההתראות יש נגיד מישהו נתן לייק ובצד כתוב מספר ואז יש את האות h מה זה אומר???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
