אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
שאלה דבר שהרבה זמן הציקה לי
נכון שאני פותחת את ההתראות יש נגיד מישהו נתן לייק ובצד כתוב מספר ואז יש את האות h מה זה אומר???@המחבל-המחופש
לפני כמה זמן
יש אות של שעות ויש אות של דקות
היה על זה הסבר של המנהל! -
@המחבל-המחופש
לפני כמה זמן
יש אות של שעות ויש אות של דקות
היה על זה הסבר של המנהל!פוסט זה נמחק! -
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקה@יונמיוזיק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקהאתה בטוח שהוא מורחק כי אין לו כיתוב (מורחק)
-
@יונמיוזיק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקהאתה בטוח שהוא מורחק כי אין לו כיתוב (מורחק)
@משה-0527 הוא היה מורחק כנרא החזירו אותו
האו שהוא סיים אם הריחוק וכרגע הוא פה את יודעת היה חצות -
@משה-0527 הוא היה מורחק כנרא החזירו אותו
האו שהוא סיים אם הריחוק וכרגע הוא פה את יודעת היה חצות@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@משה-0527 הוא היה מורחק כנרא החזירו אותו
האו שהוא סיים אם הריחוק וכרגע הוא פה את יודעת היה חצותאני יודע שהיה חצות אבל לא קשור
כי בד"כ לא מרחיקים ליום אחד ואתמול הוא גם היה פה -
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@משה-0527 הוא היה מורחק כנרא החזירו אותו
האו שהוא סיים אם הריחוק וכרגע הוא פה את יודעת היה חצותאני יודע שהיה חצות אבל לא קשור
כי בד"כ לא מרחיקים ליום אחד ואתמול הוא גם היה פה@משה-0527 הרחיקו אני ראיתי
אבל כנראה הרחיקו על ספאם
ומחזירים אחרי יום
גם לי זה קרה פעמיים
אבל זה מוזר כי בדרך כלל
מחזירים אחרי שהוא ניכנס שוב והוא לא מחובר כרגע מוזר -
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק למשתמש מסוים ולאחרים כן?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לו הרבה לייקים היום -
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק למשתמש מסוים ולאחרים כן?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לו הרבה לייקים היוםפוסט זה נמחק! -
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק למשתמש מסוים ולאחרים כן?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לו הרבה לייקים היום@פנני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק ל @המחבל-המחופש ?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לה הרבה לייקים היוםאולי נתת ל @המחבל-המחופש כבר 6 לייקים היום
-
@פנני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק ל @המחבל-המחופש ?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לה הרבה לייקים היוםאולי נתת ל @המחבל-המחופש כבר 6 לייקים היום
@משה-0527 כנראה
ו@פנני אין לי לייקים תודה כתבתי יותר מ30 היום סורי
אבל זה מוזר עבר חצות וזה לא נותן לי -
@פנני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח רציתי לשאול למה אני לא יכול ללייק ל @המחבל-המחופש ?
נ.ב. זה כבר פעם שניה ולא שנתתי לה הרבה לייקים היוםאולי נתת ל @המחבל-המחופש כבר 6 לייקים היום
-
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
-
@פנני אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@משה-0527 כתבתי שלא נתתי הרבה היום
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
זה התשובה מה לעשות יש מגבלה על כמות הלייקים לאותו משתמש
-
@משה-0527 כנראה
ו@פנני אין לי לייקים תודה כתבתי יותר מ30 היום סורי
אבל זה מוזר עבר חצות וזה לא נותן לי@המחבל-המחופש זה ענין של 12 שעות לא של חצות!
-
@המחבל-המחופש זה ענין של 12 שעות לא של חצות!
@פנני אההה אוקי
-
@משה-0527 הרחיקו אני ראיתי
אבל כנראה הרחיקו על ספאם
ומחזירים אחרי יום
גם לי זה קרה פעמיים
אבל זה מוזר כי בדרך כלל
מחזירים אחרי שהוא ניכנס שוב והוא לא מחובר כרגע מוזרפוסט זה נמחק! -
@יונמיוזיק אם הרחיקו אותו כנראה שיש סיבה לכך וכמו שכבר אמר לך אחד מחברי הצוות אנחנו לא מקשרים יותר בין משתמשים אלא אם כן זה משהו חריג עקב בעיות חמירות שזה יצר.
אם אתה חושב שהמקרה שלך זה משהו חריג אז תשלח פניה להנהלה ואם יראו לנכון יקשרו בינכם -
@יונמיוזיק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו זה לא נותן לי לשלוח!
טופלה הבעיה
https://miktzav.com/topic/6875/%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C -
@יונמיוזיק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקהאתה בטוח שהוא מורחק כי אין לו כיתוב (מורחק)
-
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
אז עד מתי זה חסום? 12 שעות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
