"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
@יעל-ק אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אנונימית-2
איזה מתסכל... בכר חשבתי שאני מבינה במוזיקה- הצלחתי להגיע עד שלב ד' ונמאס לי לנסות מאה פעם לעבור את זה...
יש מישו שהצליח לעבור את כל השלבים???הרבה הצליחו אבל אני לא המצאתי את התוכנה ככה שזה לא באמת קשור אלי

אבל זה באמת שאלות משנת תרפפ"ו
ותכלס אצלי הרבה ניחושים או שההורים שלי עוזרים (לא שהם משנת תרפפ"ו אבל עדין....)@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה
יש פעם שיש אפשרות של "שרגי גשטטנר" (בלי א') והתשובה הנכונה היא "שרולי גינסבערג"!

@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!
יש פעם שכתוב "משולם גרינבערגר" וזו לא התשובה...קורה שטועים.....
ואני יערוך את זה....@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
קורה שטועים.....
אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...
-
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
קורה שטועים.....
אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...
@בנימין-לוריא
שאלה- זה לא קצת גזל שאתם מעלים לכאן את התשובות??? (סורי על הדוגריות...)
אגב- אני התייאשתי מזה סופית... תהנו לכם!!! (אולי אשוב לזה כשאהיה סופר-משועממת
) -
@בנימין-לוריא
שאלה- זה לא קצת גזל שאתם מעלים לכאן את התשובות??? (סורי על הדוגריות...)
אגב- אני התייאשתי מזה סופית... תהנו לכם!!! (אולי אשוב לזה כשאהיה סופר-משועממת
)@יעל-ק מה ההבדל אם נעזרים בחבר/חברה/קרובים/הורים או פוסט שהעלה משתמש באתר???
-
@יעל-ק מה ההבדל אם נעזרים בחבר/חברה/קרובים/הורים או פוסט שהעלה משתמש באתר???
@בנימין-לוריא
אני יודעת?? שאלתי... וענית נכון... -
@אנונימית-2 אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
קורה שטועים.....
אין הכי נמי, ומחובתי לעדכן על הטעות...
פוסט זה נמחק! -
משהו כתב פה (לא היה לי כח לחפש כדי לצטט) שכשהתשובה כתובה נכון אז זו התשובה אבל:
בשלב א בשיר ה' עלית התשובה היא יונתן שינפלד וכתוב יהונתן שיינפלד, ויונתן הוא לא יהונתן (יש הבדל) אבל זה התשובה... -
פוסט זה נמחק!
-
מי שרוצה מעתה לעדכן כמה הוא צבר יכול לעשות את זה כאן כדי לא למנוע את רצף הדיון וההודעות...
-
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@צדיק-תמים אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
הכתובת שצריך לחסום היא
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/כלי-לחסימת-כתובות-רשימה-לבנה?_=1626988284154
במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)אפשר הדרכה???
-
ככול שזה עולה זה חסידי!!!!!!!!................
אני בשלב ד לא מסימת אותו כבר יותר משלושה ימים!!!! איך עוברים אותו? אני משתגעת! -
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)
מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?@אייצ-ית אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תנסי בפעם העשרים, אני בטוח שתצליחי... (מניסיון)
מה שבטוח את "לונה קליק" אני יכולה לנגן כבר מתוך שינה..חח
אי אפשר למקד את זה לסגנון מוזיקה אחד?חחחח-
אני יכולה לנגן את ה- אי אי אי... -
שימו לב שהם חופרים על ישיבה בויס (אולי שילמו להם
) וכל תשובה שיש אפשרות ישיבה בויס לרוב זה ישיבה בויס (אצלי זה היה כל הזמן ישיבה בויס) -
אני תקועה עוד בשלב ג'...
כמה ניקוד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות