דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
383 פוסטים 53 כותבים 37.6k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NBHGVN מנותק
    NBHGVN מנותק
    NBHGV
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #194

    63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

    סקופרס B 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • NBHGVN NBHGV

      63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

      סקופרס מנותק
      סקופרס מנותק
      סקופר
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #195

      אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

      סקופרס ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • סקופרס סקופר

        אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

        סקופרס מנותק
        סקופרס מנותק
        סקופר
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
        #196

        אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
        אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
        סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
        ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
        אחלה איציק שבעולם!

        ילד חוכםי ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • סקופרס סקופר

          אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
          אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
          סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
          ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
          אחלה איציק שבעולם!

          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #197

          @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

          מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???

          מתי הוא עלה באמת?

          סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

            מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???

            מתי הוא עלה באמת?

            סקופרס מנותק
            סקופרס מנותק
            סקופר
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
            #198

            @ילד-חוכם באזור חצות הלילה, וגם אז הוא הזמין את יונתן רזאל ("יש לנו הפתעה הלילה") לדואט ואז לביצוע יחיד ורק לאחר מכן חזר להופיע לבד ברצף של כשעה...

            ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סקופרס סקופר

              @ילד-חוכם באזור חצות הלילה, וגם אז הוא הזמין את יונתן רזאל ("יש לנו הפתעה הלילה") לדואט ואז לביצוע יחיד ורק לאחר מכן חזר להופיע לבד ברצף של כשעה...

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #199

              @סקופר אז זה יוצא שאוהד היה יותר ממנו?

              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @סקופר אז זה יוצא שאוהד היה יותר ממנו?

                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקהמ מנותק
                מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                #200

                @ילד-חוכם
                מה חשבתם, שזאת ההופעה (בה' הידיעה) של שוואקי?
                זה היה ברור שזאת הופעת שוליים שלא לחינם נקבעה למוצ''ש כזה קצרצר
                בשביל ההרגשה שעושים גם לבחורי הישיבות משהו הביאו את שוואקי
                מי אמר שלא עדיף מופע ארוך של נבחרת זמרי חתונות צעירים ואנרגטיים, יותר זול ועם הרבה יותר לב? 0וכמובן בימים ושעות יותר הגיוניים ונוחים

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                סקופרס ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @ילד-חוכם
                  מה חשבתם, שזאת ההופעה (בה' הידיעה) של שוואקי?
                  זה היה ברור שזאת הופעת שוליים שלא לחינם נקבעה למוצ''ש כזה קצרצר
                  בשביל ההרגשה שעושים גם לבחורי הישיבות משהו הביאו את שוואקי
                  מי אמר שלא עדיף מופע ארוך של נבחרת זמרי חתונות צעירים ואנרגטיים, יותר זול ועם הרבה יותר לב? 0וכמובן בימים ושעות יותר הגיוניים ונוחים

                  סקופרס מנותק
                  סקופרס מנותק
                  סקופר
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                  #201

                  @מוזיקה מופע קצר של שוואקי יותר שווה ממופע של 8 שעות של זמר אחר...
                  וחוץ מזה, זה לא היה כל כך קצר! מ23:00 עד 02:20 בלילה!

                  מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סקופרס סקופר

                    @מוזיקה מופע קצר של שוואקי יותר שווה ממופע של 8 שעות של זמר אחר...
                    וחוץ מזה, זה לא היה כל כך קצר! מ23:00 עד 02:20 בלילה!

                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                    #202

                    @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                    חוץ מזה, זה לא היה כל כך קצר! מ23:00 עד 02:20 בלילה!

                    שהרוב מתוכם זה איציק ויינגרטן ואוהד?

                    @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                    מופע קצר של שוואקי יותר שווה ממופע של 8 שעות של זמר אחר...

                    אבל למה בזמן כזה דחוק שמי שגר בצפון/דרום ואפילו מקומות קרוהבים יותר לא יכול לחשוב להגיע?
                    למה לכבד את מי שלא מכבד אותנו?
                    בגלל שהיום הזה אין הופעה מעורבת הוא זורק את השאריות לבני הישיבות
                    וממילא היה מפנק בהופעה מלאה וארוכה...

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוזיקהמ מוזיקה

                      @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      חוץ מזה, זה לא היה כל כך קצר! מ23:00 עד 02:20 בלילה!

                      שהרוב מתוכם זה איציק ויינגרטן ואוהד?

                      @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      מופע קצר של שוואקי יותר שווה ממופע של 8 שעות של זמר אחר...

                      אבל למה בזמן כזה דחוק שמי שגר בצפון/דרום ואפילו מקומות קרוהבים יותר לא יכול לחשוב להגיע?
                      למה לכבד את מי שלא מכבד אותנו?
                      בגלל שהיום הזה אין הופעה מעורבת הוא זורק את השאריות לבני הישיבות
                      וממילא היה מפנק בהופעה מלאה וארוכה...

                      Proud jewP מנותק
                      Proud jewP מנותק
                      Proud jew
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #203

                      @מוזיקה אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      חוץ מזה, זה לא היה כל כך קצר! מ23:00 עד 02:20 בלילה!

                      שהרוב מתוכם זה איציק ויינגרטן ואוהד?

                      @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      מופע קצר של שוואקי יותר שווה ממופע של 8 שעות של זמר אחר...

                      אבל למה בזמן כזה דחוק שמי שגר בצפון/דרום ואפילו מקומות קרוהבים יותר לא יכול לחשוב להגיע?
                      למה לכבד את מי שלא מכבד אותנו?

                      באמת תסכול
                      מתחילת העונה כל הופעה שמעניינת אותי ובהפרדה היא במוצש - מה שלא רלוונטי לי כתושבת פריפריה
                      אוףףףףףףףף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנימין לוריא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #204
                        פוסט זה נמחק!
                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בנימין לוריא

                          פוסט זה נמחק!

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנימין לוריא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #205

                          @בנימין-לוריא ניתן לצפות בגלריית תמונות מהאירוע שהיה במוצ"ש כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                            #206

                            סבב הופעות משה לוק.jpg

                            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בנימין לוריא

                              סבב הופעות משה לוק.jpg

                              סקופרס מנותק
                              סקופרס מנותק
                              סקופר
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #207

                              מופע פריד.jpg

                              ב י מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • סקופרס סקופר

                                מופע פריד.jpg

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנימין לוריא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                #208

                                @סקופר זה לא בבין הזמנים! זה באלול!

                                לא סתם לא הבאתי את זה בפוסט הקודם...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • סקופרס סקופר

                                  מופע פריד.jpg

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישתבח שמו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #209
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • סקופרס סקופר

                                    מופע פריד.jpg

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מחשב נייד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #210

                                    @סקופר
                                    נפרד?

                                    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוזיקהמ מוזיקה

                                      @ילד-חוכם
                                      מה חשבתם, שזאת ההופעה (בה' הידיעה) של שוואקי?
                                      זה היה ברור שזאת הופעת שוליים שלא לחינם נקבעה למוצ''ש כזה קצרצר
                                      בשביל ההרגשה שעושים גם לבחורי הישיבות משהו הביאו את שוואקי
                                      מי אמר שלא עדיף מופע ארוך של נבחרת זמרי חתונות צעירים ואנרגטיים, יותר זול ועם הרבה יותר לב? 0וכמובן בימים ושעות יותר הגיוניים ונוחים

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דונלד ביידן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דונלד ביידן
                                      #211
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #212
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • NBHGVN מנותק
                                          NBHGVN מנותק
                                          NBHGV
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #213

                                          משה דוויק מופע.jpg מופש שוואקי.jpg

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול