דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עדכוני מוזיקה וסקופים

עדכוני מוזיקה וסקופים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
עדכוני מוזיקהסקופיםnbhgv
5.5k פוסטים 452 כותבים 1.4m צפיות 135 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SnzS Snz

    @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

    ב-ל-ע-ד-י

    איך בלעדי?
    זה מהסטורי של שרולי ברונכר, לא?

    תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
    #1380

    @snz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

    @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

    ב-ל-ע-ד-י

    איך בלעדי?
    זה מהסטורי של שרולי ברונכר, לא?

    נו אל תהרוס לו!🤦

    סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תהילושת תהילוש

      @snz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

      @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

      ב-ל-ע-ד-י

      איך בלעדי?
      זה מהסטורי של שרולי ברונכר, לא?

      נו אל תהרוס לו!🤦

      סקופרס מנותק
      סקופרס מנותק
      סקופר
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1381

      בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
      הקול הבא 4 .mp3

      שלומי זיבלדש תהילושת יוסי "הגאון"י Ð.RღÐ 4 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • סקופרס סקופר

        בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
        הקול הבא 4 .mp3

        שלומי זיבלדש מנותק
        שלומי זיבלדש מנותק
        שלומי זיבלד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1382

        @סקופר לא עובד למה

        SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלומי זיבלדש שלומי זיבלד

          @סקופר לא עובד למה

          SnzS מנותק
          SnzS מנותק
          Snz
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1383

          @שלומי-זיבלד לחצן ימני>פתח בכרטיסייה חדשה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • סקופרס סקופר

            בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
            הקול הבא 4 .mp3

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1384

            @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

            בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
            הקול הבא 4 .mp3

            אין המלחינים????????

            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תהילושת תהילוש

              @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

              בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
              הקול הבא 4 .mp3

              אין המלחינים????????

              סקופרס מנותק
              סקופרס מנותק
              סקופר
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
              #1385

              @תהילוש כנראה שהחליטו משהו אחר.
              בכללי, כל הנושא הזה של 'מוזיקה ותרבות' זה דבר ממש גמיש. לכן כל דיווח על שיר שיצא ביום כזה וכזה או תוכנית שתעלה לאוויר בתאריך כזה או אחר זה כנראה יהיה כך.
              עד שזה לא יוצא - זה לא יוצא...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מאיר כהןמ מנותק
                מאיר כהןמ מנותק
                מאיר כהן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1386

                בואנה השיר של יניב פיצוץץץץ

                סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאיר כהןמ מאיר כהן

                  בואנה השיר של יניב פיצוץץץץ

                  סקופרס מנותק
                  סקופרס מנותק
                  סקופר
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1387

                  תוכלו להעלות את השיר של 'יניב' ושל 'נתנאל ישראל' לדרייב?

                  SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סקופרס סקופר

                    תוכלו להעלות את השיר של 'יניב' ושל 'נתנאל ישראל' לדרייב?

                    SnzS מנותק
                    SnzS מנותק
                    Snz
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1388

                    @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                    תוכלו להעלות את השיר של 'יניב' ושל 'נתנאל ישראל' לדרייב?

                    בכיף,
                    איזה?

                    סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • SnzS Snz

                      @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                      תוכלו להעלות את השיר של 'יניב' ושל 'נתנאל ישראל' לדרייב?

                      בכיף,
                      איזה?

                      סקופרס מנותק
                      סקופרס מנותק
                      סקופר
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1389

                      @snz אולי אחד המשתמשים בפורום יוכל להעלות את זה לדרייב שלו ולתת קישור...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סקופרס סקופר

                        בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                        הקול הבא 4 .mp3

                        יוסי "הגאון"י מנותק
                        יוסי "הגאון"י מנותק
                        יוסי "הגאון"
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי "הגאון"
                        #1390

                        @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                        בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                        הקול הבא 4 .mp3

                        חלאס, זה נמאס.

                        אין להם עוד תוכניות לעשות!!!...

                        הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                        4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                        ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                        ב תהילושת ילד חוכםי 3 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                          @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                          בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                          הקול הבא 4 .mp3

                          חלאס, זה נמאס.

                          אין להם עוד תוכניות לעשות!!!...

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנימין לוריא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1391

                          @יוסי-הגאון יש כאלו שאוהבים ורוצים את זה....
                          אתה לא חייב לשמוע!

                          אסור לעשות דיסלייק על ההודעה הקודמת, אבל מי שהיה רוצה לעשות - יכול לבטאות את זה בהודעה הזו (לא עם דיסלייק)...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                            @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                            הקול הבא 4 .mp3

                            חלאס, זה נמאס.

                            אין להם עוד תוכניות לעשות!!!...

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1392

                            @יוסי-הגאון אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                            הקול הבא 4 .mp3

                            חלאס, כבר נמאס.

                            אין להם עוד תוכניות לעשות!!!

                            המלחינים-אמרו יתחיל מיד לאחר הקול הבא 3.(.......)
                            ואז שוב הקלידנים.
                            אבל א-מ-ר-ו...... כך שעד שלא מתחיל רישמי אי אפשר לדעת.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • קובי מאירק מנותק
                              קובי מאירק מנותק
                              קובי מאיר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1393

                              בהמשך לדברי מאיר כהן בעמ מצורף השיר שדיבר עליו ועד שני באר התלמוד תשפא - הבית שלי.mp3 הבית שלי.png הבית שלי.txt

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סקופרס סקופר

                                בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                                הקול הבא 4 .mp3

                                Ð.RღÐ מנותק
                                Ð.RღÐ מנותק
                                Ð.Rღ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1394

                                @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                                הקול הבא 4 .mp3

                                מה עם הקלידנים?
                                המלחינים?
                                מחכים לזה....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                                  @סקופר אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  בחורף הקרוב! הקול הבא 4 - vip
                                  הקול הבא 4 .mp3

                                  חלאס, זה נמאס.

                                  אין להם עוד תוכניות לעשות!!!...

                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                                  #1395
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תהילושת יוסי "הגאון"י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ילד חוכםי ילד חוכם

                                    פוסט זה נמחק!

                                    תהילושת מנותק
                                    תהילושת מנותק
                                    תהילוש
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                                    #1396
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                      #1397

                                      דוד בן ארזה - להיות
                                      מאיר מסוארי - גשר (MP3, מג'יקוד)
                                      יוסף עדס בסינגל חדש: "אחכה לו" (JDN)
                                      אהרון אלן - לא לבד | Aaron Ellen - Not Alone
                                      משה מינץ בסינגל חדש מהתפילה לפני אמירת תהילים (JDN)
                                      שלומי ברנשטיין מאחל לכם בסינגל חדש: א גוטע נאכט (JDN)

                                      Ð.RღÐ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב בנימין לוריא

                                        דוד בן ארזה - להיות
                                        מאיר מסוארי - גשר (MP3, מג'יקוד)
                                        יוסף עדס בסינגל חדש: "אחכה לו" (JDN)
                                        אהרון אלן - לא לבד | Aaron Ellen - Not Alone
                                        משה מינץ בסינגל חדש מהתפילה לפני אמירת תהילים (JDN)
                                        שלומי ברנשטיין מאחל לכם בסינגל חדש: א גוטע נאכט (JDN)

                                        Ð.RღÐ מנותק
                                        Ð.RღÐ מנותק
                                        Ð.Rღ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1398

                                        @בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                        דוד בן ארזה - להיות

                                        שמתם לב לז'אנר הזה?
                                        ישי ריבו התחיל בשקטים ואז הוציא שיר מעט קצבי.. (סיבת הסיבות)
                                        עקיבא הלך על הסגנון הזה גם הוא ועכשיו הוציא שיר קצת יותר קצבי (לא שמעתי אותו אבל כך אמרו לי... מקווה שזה אכן נכון)
                                        והנה בא דוד בן ארזה, ואותו דבר!!!
                                        מגניב
                                        אהבתי את הכיוון הזה.....
                                        אחלה שיר.. ועיבוד--- לא מתאים לקליין ברי, יצאו קצת מהקופסא....

                                        ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Ð.RღÐ Ð.Rღ

                                          @בנימין-לוריא אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                          דוד בן ארזה - להיות

                                          שמתם לב לז'אנר הזה?
                                          ישי ריבו התחיל בשקטים ואז הוציא שיר מעט קצבי.. (סיבת הסיבות)
                                          עקיבא הלך על הסגנון הזה גם הוא ועכשיו הוציא שיר קצת יותר קצבי (לא שמעתי אותו אבל כך אמרו לי... מקווה שזה אכן נכון)
                                          והנה בא דוד בן ארזה, ואותו דבר!!!
                                          מגניב
                                          אהבתי את הכיוון הזה.....
                                          אחלה שיר.. ועיבוד--- לא מתאים לקליין ברי, יצאו קצת מהקופסא....

                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1399

                                          @ð-rღ אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                          מקווה שזה אכן נכון

                                          נכון בהחלט (אבל לא נראה לי שהוא פתוח בנטפרי... לצערי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול