הקלטת שיר עם פלייבק
-
שבוע טוב!!!
לי יש פלייבק, ואני רוצה להקליט עליו מילים אחרות,
רציתי לשאול האם יש תוכנה פשוטה וקלה לתפעול, להקליט על הפלייבק ושיישמע נורמלי וטוב!!! -
שבוע טוב!!!
לי יש פלייבק, ואני רוצה להקליט עליו מילים אחרות,
רציתי לשאול האם יש תוכנה פשוטה וקלה לתפעול, להקליט על הפלייבק ושיישמע נורמלי וטוב!!!@פשוט-שבפשוט
לגבי תוכנה יש את Audacity בחינם ובעברית
https://www.audacityteam.org/download/windows/לגבי שיישמע נורמלי וטוב זה כבר תלוי במיקרופון, חדר, כרטיס קול ועוד..
-
@פשוט-שבפשוט
לגבי תוכנה יש את Audacity בחינם ובעברית
https://www.audacityteam.org/download/windows/לגבי שיישמע נורמלי וטוב זה כבר תלוי במיקרופון, חדר, כרטיס קול ועוד..
@אהרן-נחום א. בתוכנה הזאת מתי שהשיר (פלייבק) מופעל א"א להקליט (א"א ללחוץ על הסמל,הקלטה)ב.גם מתי שהשיר לא מופעל זה מה שמראה מצו"ב צילו"מ:

-
@אהרן-נחום א. בתוכנה הזאת מתי שהשיר (פלייבק) מופעל א"א להקליט (א"א ללחוץ על הסמל,הקלטה)ב.גם מתי שהשיר לא מופעל זה מה שמראה מצו"ב צילו"מ:

@פשוט-שבפשוט
א. נכון, צריך ללחוץ על המיקום שמשם אתה רוצה שתתחיל ההקלטה, וללחוץ על כפתור ההקלטה.
ב. אין לי מושג, כתוב שם שיש שגיאה בהתקן ההקלטה אבל לא כתוב איזה. -
@פשוט-שבפשוט
א. נכון, צריך ללחוץ על המיקום שמשם אתה רוצה שתתחיל ההקלטה, וללחוץ על כפתור ההקלטה.
ב. אין לי מושג, כתוב שם שיש שגיאה בהתקן ההקלטה אבל לא כתוב איזה.@אהרן-נחום ,תודה רבה, הסתדרתי!
בסוף היה צריך ללחוץ מיד על הכפתור הקלט ואז זה גם מפעיל וגם מקליט!
(כי אני בהתחלה, קודם לחצתי ועל הפעל ואח"כ על הקלט)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות