עזרה בבחירת אורגן
-
@חכם_בלילה שאלת למה
@אפרים-פלג מה למה? תצוטט לי את הקטע
-
@אפרים-פלג בשמחה!
אז ככה האורגן הכי זול מהאורגנים הנ"ל הוא הSX 600 אורגן פצצה "מיני גינוס"
והוא עולה בסיבות ה4000, ביד 2 3300, הSX 900 עולה 9600 וביד שניה 7000 פחות או יותר, אמרתי את זה בעבר ואני יגיד את זה שוב: "זה לא משנה איזה אורגן זה, זה משנה איזה דברים שמת בתוכו (מקצבים דגימות וכו') אני אישית ממליץ על ימאהה (כל דגם שלהם הוא מטורף ) למה הוא צריך את האורגן (אם ירושה לי לשאול
?)
אם זה להופעות את לרוב זה הSX700 ומעלה אם זה לאולפן אז זה לרוב קורג
מקווה שעזרתי, לכל שאלה אתה יכול לתייג אותי תמיד@חכם_בלילה אמר בעזרה בבחירת אורגן:
(אם ירושה לי לשאול?)
-
@חכם_בלילה אמר בעזרה בבחירת אורגן:
(אם ירושה לי לשאול?)
@אפרים-פלג אתה יכול לשאול אותו אם הוא היה מרוצה מהאורגן הזה? (הps 600)
כי אני מתלבט בין ימאהה לקורג בימאהה זה ה SX600 ובקורג זה ה pa 600 -
עדי נתנאלי התחיל לשווק חברה חדשה (לא מוכרת) לא זוכר את השם שלה אורגן ב5000 ש"ח כולל מקצבים שלו
-
@חכם_בלילה אני לא זוכר את השם של החברה אנ י ינסה לברר לך
בכל מקרה המספר של עדי הוא 0523823977 -
@חכם_בלילה אני לא זוכר את השם של החברה אנ י ינסה לברר לך
בכל מקרה המספר של עדי הוא 0523823977 -
@אפרים-פלג אתה יכול לשאול אותו אם הוא היה מרוצה מהאורגן הזה? (הps 600)
כי אני מתלבט בין ימאהה לקורג בימאהה זה ה SX600 ובקורג זה ה pa 600@חכם_בלילה אפשר לומר שהוא היה מרוצה אבל הוא רוצה להתחיל להופיע
-
@חכם_בלילה אפשר לומר שהוא היה מרוצה אבל הוא רוצה להתחיל להופיע
@אפרים-פלג אני צריך להופעות קטנות
-
אני מאוד ממליצה על pa 700 הוא מאוד מתאים להופעות קטנות וגם לגדולות חתונות וכו.. פשוט תלוי איזה מקצבים את שם....
אני אישית מנגנת בנתיים על ה600 עם המקצבים של עדי נתנאלי וזה פצצה -
@חכם_בלילה בסביבות 6000
-
@אפרים-פלג אני צריך להופעות קטנות
@חכם_בלילה מה אתה צריך?
-
@חכם_בלילה מה אתה צריך?
@אפרים-פלג אני צריך אורגן שיהיה טוב לארועים קטנים שידע לתת עבודה אורגן לא מסובך
במחיר זול כי כמו שאמתי אני בחור ישיבה -
עדי נתנאלי התחיל לשווק חברה חדשה (לא מוכרת) לא זוכר את השם שלה אורגן ב5000 ש"ח כולל מקצבים שלו
-
@אפרים-פלג אני צריך אורגן שיהיה טוב לארועים קטנים שידע לתת עבודה אורגן לא מסובך
במחיר זול כי כמו שאמתי אני בחור ישיבה@חכם_בלילה אמרתה שה XS600 הוא מצויין לא?
-
@חכם_בלילה אמרתה שה XS600 הוא מצויין לא?
@אפרים-פלג אבל הוא נראה לי פשוט מדי
הפחד שלי שיש אורגן של קורג יותר טוב ואני מפספס אותו -
@אפרים-פלג אבל הוא נראה לי פשוט מדי
הפחד שלי שיש אורגן של קורג יותר טוב ואני מפספס אותו@חכם_בלילה מה שלא תקח תמיד יהיו חששות אני אישית פחות מכיר את הדגמים הפשוטים אבל שיהיה בהצלחה
-
אני מעתיק לכאן ממה שכתבתי פעם למישהו אחר:
זה כמובן תלוי בתקציב ובסגנון שאתה מנגן
אם אתה אוהב יותר סגנון חסידי (מאיר אדלר / מוישי מנדלסון / איציק אייזנשטט / הרשי סגל וכו') אז תקנה ימאהה (SX700 / 900 אם התקציב שלך יותר זול , אם התקציב שלך יותר יקר אז תקנה גנוס / טיירוס)
{יש לציין שהמעלות של ה SX900 על פני ה 700 הם זיכרון קצת יותר גדול ורמקולים קצת יותר חזקים ועוד כמה דברים קטנים דבר שאינו מצדיק את ההפרש הגדול במחיר בניהם ובאופן כללי הזיכרון של ה 700 מספיק לרוב הסטים ובכל השאר זה כמעט אותו דבר...}
אם אתה יותר אוהב את הסגנון הליטאי (אבי דרור / שמואל יפת / מושמוש וכו') אז תקנה קורג (PA700 / 1000 אם התקציב שלך יותר זול , אם התקציב שלך יותר יקר תקנה PA4X / PA5X)
בגלל שקורג העלו את מחירי האורגנים שלהם באופן ניכר הרמה שתקבל בימאהה תהיה יותר גבוהה מהרמה שתקבל בקורג יחסית למחיר
באם אתה מעוניין אני מוכר באתר שלי (חסידיש קצב) מקצבים ברמה גבוהה לכל הדגמים...
יש לי גם למכירה כרגע ביד שניה PA600 ב 4300 ש"ח כולל מקצבים וכן SX700 ב 6500 ש"ח כולל מקצבים ודגמים נוספים... אתה יכול ליצור קשר באתר...
https://6270f50b7c445.site123.me/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות