למה אלבום השפעות של מב"ד לא הצליח?
-
פוסט זה נמחק!
-
לא יודע מה קורה בשוק אבל שאני רוצה לשמוע מוזיק רגועה ויפה
להדליק דיסק סתם כך אני מדליק זה
לדעתי דיסק מאד מאד יפה משובח ומקצועי -
לדעתי אלבום משובח הבעיה היא שזה של מלחין שלא מוכר (רק בקטנה) הוא גביר שמוציא אלבומים מלחניו
ואם זה היה רכניץ שבאמת הביא שירים טובים אז היה יותר הולך לו אע"פ שגם השירים של רכניץ פחות מוכרים היום (כמובן שיש כאלה שכן)
וחזקי וייס פחות דוחף את זה וגם בגלל שזה רק מבד זה פחות הלך כי מהאלבום הקודם שלו יש את שימו לב של רכניץ וסוכלע
וזה הבעיה של כל הגבירים שמוציאים אלבומים שזה לא כדי להשתווק בתור מלחינים או משהו כזה ולא מנסים לדחוף את זה -
אני לא מסכימה עם זה אני אישית קניתי את האלבום הזה אחרי הרבה זמן שלא קניתי אלבומים ואני לא מצטערת על זה לרגע אלבום כל כך מדהים מסוג האלבומים שלא היו המון זמן ואולי גם לא יהיו זה מרדכי בן דוד האמיתי מלא הרגש והחום היהודי.
-
אני לא מסכימה עם זה אני אישית קניתי את האלבום הזה אחרי הרבה זמן שלא קניתי אלבומים ואני לא מצטערת על זה לרגע אלבום כל כך מדהים מסוג האלבומים שלא היו המון זמן ואולי גם לא יהיו זה מרדכי בן דוד האמיתי מלא הרגש והחום היהודי.
-
@ברוריה ברור זה לא אומר שבאמת הוא לא מוצלח אלא הסגנון שלו אולי ישן יותר ומי שמתחבר לה אדרבה יהנה אבל סתם צעירים לא
-
@אסתי-a התכונתי שבשוק הוא פחות מוכר
אבל זה לא אומר שאף אחד לא מכיר אני אישית מכיר את האלבום על פה אפילו שאני לא משוגע על מבד -
מלך המוזיקה הוציא שנה שעברה אלבום כל כך מרגש ומוזיקאלי מלחניו של משה חזקיה וייס שהלחין בעבר את "פאר דיר" "סוכהל'ה" ו"שימו לב אל הנשמה" ועוד, איך יתכן ששירים כמו "פני משיחך" "שעריך הם דופקים" "עיני וליבי" "ואהבתך תבער בקרבי" "רחם על ציון" לא הצליחו????????? קיים חלק כל כך גדול בציבור שמואס במוזיקה הרדודה והצעירה ועד שהגיע משהו כל כך גדול עמוק ומרגש ולא קיבל את המקום שמגיע לו בכל אופן לטעמי. האם אתם מסכימים איתי?
-
למה אלבום השפעות של מב"ד לא הצליח?
א. זה לא מסחרי ולא מתאים לדור של היום שבו מי שקובע מה יצליח ומה לא זה הצעירים שיותר אוהבים את המוזיקה העדכנית
ב. מ.ב.ד. כבר יחסית מבוגר והדבר ניכר בקולו ובשירתו דבר שגורם לאנשים פחות להתחבר לאלבומים שלו... -
למה אלבום השפעות של מב"ד לא הצליח?
א. זה לא מסחרי ולא מתאים לדור של היום שבו מי שקובע מה יצליח ומה לא זה הצעירים שיותר אוהבים את המוזיקה העדכנית
ב. מ.ב.ד. כבר יחסית מבוגר והדבר ניכר בקולו ובשירתו דבר שגורם לאנשים פחות להתחבר לאלבומים שלו... -
@המוזיקאי אני לשם שינוי עברתי על כל הדיסק הקשבתי לכל השירים ואפססס....
לא נכנס לי יותר מידי טוב לאוזן
לדעתי מבד גמר את הקריירה שלו
ולכן גם עשו את המופע החרון שלו כדי לנסות להכניס את הדיסק עוד קצת אבל לא נראה לי שזה הצליח -
@המוזיקאי אני לשם שינוי עברתי על כל הדיסק הקשבתי לכל השירים ואפססס....
לא נכנס לי יותר מידי טוב לאוזן
לדעתי מבד גמר את הקריירה שלו
ולכן גם עשו את המופע החרון שלו כדי לנסות להכניס את הדיסק עוד קצת אבל לא נראה לי שזה הצליח -
@המבין-0 האלו שאומרים שמב"ד סיים את הקריירה שלו זה החברה שאף פעם לא העריצו את מלך המוזיקה ולא התחברו לכמויות הרגש שהזמר הענק והנדיר הזה שופך בקול הכ"כ מדהים ובשירה הכ"כ כוספת וחודרת למעלה מ50 שנה (בסוף לרגש צריך להתחבר ולא כל אחד מצליח) וגם אם מרדכי ירד קצת מהפסגה שאליה הוא הגיע הוא עדיין נמצא במקום הראשון לפני כולם
-
רפרפתי כאן קצת על הפוסטים, מי שכתב שהוא מלחין לא מוכר, אז הוא טןעה בגדול, הוא מלחין היום מלא מלא שירים אפילו לאלבומים של זמרים גדולים אחרים, לא רק לאלבומים שלו, ובעובדה לכך תראו איך לב אל הנשמה היה פשוט להיט ואני חושבת שעד היום זה עדיין מושמע.
למה הדיסק הזה לא הלך, פשוט בגלל שאנשים היום צריכים זמרים צעירים ולא את מרדכי בן דוד(לא שאני חס וחלילה מורידה ממנו, הוא זמר על)אבל זה הדור של היום, מה לעשות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות