דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יאיר אלייצור!

יאיר אלייצור!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.4k פוסטים 247 כותבים 320.8k צפיות 58 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    @מיכל-c אמר ביאיר אלייצור!:

    @קול-הקווים
    אני יודעת שאמרו על שיר אחד שלו שאסור לעלות
    ונדמה לי שזה היה הוא

    נכון. אסור להעלות את השיר הזה.

    קול הקוויםק מנותק
    קול הקוויםק מנותק
    קול הקווים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #908

    @רבקה הוא שיר לא טוב?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיימובח מנותק
      חיימובח מנותק
      חיימוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #909
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יונמיוזיקי יונמיוזיק

        סט שירי יאיר אלייצור. (אני עשיתי)
        https://drive.google.com/drive/folders/12HGDUwrRZMi1kj0P-Yy90hw8jTF1nVEB?usp=sharing

        חיימובח מנותק
        חיימובח מנותק
        חיימוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
        #910

        @יונמיוזיק אמר ביאיר אלייצור!:

        סט שירי יאיר אלייצור. (אני עשיתי)
        https://drive.google.com/drive/folders/12HGDUwrRZMi1kj0P-Yy90hw8jTF1nVEB?usp=sharing

        איפה זה בתקיות שם?

        יש לו מופע בחנוכה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #911

          הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
          אלייצור הופיע שם..
          הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
          אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
          הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          ט ליליל 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
            אלייצור הופיע שם..
            הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
            אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
            הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

            ט מנותק
            ט מנותק
            טונקס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #912

            @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

            הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
            אלייצור הופיע שם..
            הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
            אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
            הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

            במופע המרכזי?
            אין סיכוי שלא שרו שמה ניגוני חב"ד...

            לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
            לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

            חיה בקליפח פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ט טונקס

              @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

              הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
              אלייצור הופיע שם..
              הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
              אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
              הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

              במופע המרכזי?
              אין סיכוי שלא שרו שמה ניגוני חב"ד...

              חיה בקליפח מנותק
              חיה בקליפח מנותק
              חיה בקליפ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #913

              @טונקס

              @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

              והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...

              הוא אמר שלא רק
              היה ניגוני חב" אבל לא כל המופע

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
                אלייצור הופיע שם..
                הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
                אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
                הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

                ליליל מנותק
                ליליל מנותק
                לילי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #914

                @פונץ-בננה

                איזה קטע שהביאו אותו זה ממש מגניב..
                אבל יש משהו אחד שאני לא מבינה הוא אמר בשיר שלו האחרון שהוא לא רוצה להופיע ואחרי זה הוא הולך להופיע?
                סתם שאלה..

                איזה קטעא חיה בקליפח 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ליליל לילי

                  @פונץ-בננה

                  איזה קטע שהביאו אותו זה ממש מגניב..
                  אבל יש משהו אחד שאני לא מבינה הוא אמר בשיר שלו האחרון שהוא לא רוצה להופיע ואחרי זה הוא הולך להופיע?
                  סתם שאלה..

                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #915

                  @לילי הרב שלו (הרב ארוש) אמר לו להמשיך עם המוזיקה...

                  הוא אמר את זה בריאיון אחד שבו אמר שהוא לא רוצה לשיר אבל הרב אמר לו שזה היעוד שלו...

                  יש שני סוגי מוזיקה-
                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ליליל לילי

                    @פונץ-בננה

                    איזה קטע שהביאו אותו זה ממש מגניב..
                    אבל יש משהו אחד שאני לא מבינה הוא אמר בשיר שלו האחרון שהוא לא רוצה להופיע ואחרי זה הוא הולך להופיע?
                    סתם שאלה..

                    חיה בקליפח מנותק
                    חיה בקליפח מנותק
                    חיה בקליפ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #916

                    @לילי אולי בגלל שהוא ברסלבר וזה חב"ד
                    זה נוגד😊 😊 😊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט טונקס

                      @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                      הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
                      אלייצור הופיע שם..
                      הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
                      אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
                      הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

                      במופע המרכזי?
                      אין סיכוי שלא שרו שמה ניגוני חב"ד...

                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #917

                      @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

                      @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                      הייתי היום במופע צמאה, והיה פשוט מטורף!!
                      אלייצור הופיע שם..
                      הקטע הוא שגם פריד ועקיבא הופיעו שם, והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...
                      אבל אלייצור פשוט העיף והרעיד את כל בנייני האומה!!
                      הוא שר ת'שירים שלו.. מחכה להופעה שרק הוא יופיע בה, הוא פשוט אלוף בהופעות!

                      במופע המרכזי?
                      אין סיכוי שלא שרו שמה ניגוני חב"ד...

                      זה היה של כל האולפנות..{אולי בגלל זה הם הוסיפו ת'שירים שלהם...🤔 }
                      ולא ניראלי זה היה המרכזי..

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                        @טונקס

                        @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                        והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...

                        הוא אמר שלא רק
                        היה ניגוני חב" אבל לא כל המופע

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טונקס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #918

                        @חיה-בקליפ אמר ביאיר אלייצור!:

                        @טונקס

                        @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                        והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...

                        הוא אמר שלא רק
                        היה ניגוני חב" אבל לא כל המופע

                        ואי נשמע מגניב!
                        יש לך הסרטות?

                        לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                        לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                          וכמובן את כל הקאברים לשירים המדליקים שלו!!

                          אליאור זנדני בקאבר חדש לשיר של יאיר אלייצור- "אני כלום בלעדיך"
                          https://send.magicode.me/send-file/file/1cf9fecf6e46895ca92***6c44ed726f4879881b8a5/view

                          מאושר ע"י @רבקה

                          פנניפ מנותק
                          פנניפ מנותק
                          פנני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #919

                          @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                          @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                          וכמובן את כל הקאברים לשירים המדליקים שלו!!

                          אליאור זנדני בקאבר חדש לשיר של יאיר אלייצור- "אני כלום בלעדיך"
                          https://send.magicode.me/send-file/file/1cf9fecf6e46895ca92***6c44ed726f4879881b8a5/view

                          מאושר ע"י @רבקה

                          אפשר שוב?
                          תודה מראש!

                          מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פנניפ פנני

                            @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                            @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                            וכמובן את כל הקאברים לשירים המדליקים שלו!!

                            אליאור זנדני בקאבר חדש לשיר של יאיר אלייצור- "אני כלום בלעדיך"
                            https://send.magicode.me/send-file/file/1cf9fecf6e46895ca92***6c44ed726f4879881b8a5/view

                            מאושר ע"י @רבקה

                            אפשר שוב?
                            תודה מראש!

                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל c
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל c
                            #920

                            @פנני
                            https://send.magicode.me/se****nd-file/file/a8221c8209e4eb9f50b114c58852e129f86e2a04/view

                            אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                            פנניפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            3
                            • מיכל cמ מיכל c

                              @פנני
                              https://send.magicode.me/se****nd-file/file/a8221c8209e4eb9f50b114c58852e129f86e2a04/view

                              פנניפ מנותק
                              פנניפ מנותק
                              פנני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                              #921
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיכל cמ מיכל c

                                @פנני
                                https://send.magicode.me/se****nd-file/file/a8221c8209e4eb9f50b114c58852e129f86e2a04/view

                                פנניפ מנותק
                                פנניפ מנותק
                                פנני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #922

                                @מיכל-c לא אהבתי צריך בשיר כזה את ה"השתפכות" של יאיר!

                                מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פנניפ פנני

                                  @מיכל-c לא אהבתי צריך בשיר כזה את ה"השתפכות" של יאיר!

                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל c
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #923

                                  @פנני
                                  לא חושבת שאפשר לחקות את אלייצור
                                  כל קאבר לא יהיה כמו המקורי

                                  אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                  פנניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכל cמ מיכל c

                                    @פנני
                                    לא חושבת שאפשר לחקות את אלייצור
                                    כל קאבר לא יהיה כמו המקורי

                                    פנניפ מנותק
                                    פנניפ מנותק
                                    פנני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #924

                                    @מיכל-c בגלל שא"א לחקות אותו לא אהבתי את הקאבר אלא את המקור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ט טונקס

                                      @חיה-בקליפ אמר ביאיר אלייצור!:

                                      @טונקס

                                      @פונץ-בננה אמר ביאיר אלייצור!:

                                      והם לא שרו רק ניגונים של חב"ד ...

                                      הוא אמר שלא רק
                                      היה ניגוני חב" אבל לא כל המופע

                                      ואי נשמע מגניב!
                                      יש לך הסרטות?

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #925

                                      @טונקס יש הרבה.. אבל הבעיה ששומעים את הבנות שרות ברקע.

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        פה תוכלו להעלות את כל השירים שלו ,
                                        וכמובן את כל הקאברים לשירים המדליקים שלו!!

                                        השקדןה מנותק
                                        השקדןה מנותק
                                        השקדן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #926

                                        ראיון מיוחד יחד עם הרב שלום ארוש
                                        שמעון לוי יאיר אלייצור
                                        יאיר אלייצור ושמעון לוי בראיון מיוחד.jpg
                                        קרדיט מיוזיק סקופ

                                        זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                        במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אחינועם מלולא מנותק
                                          אחינועם מלולא מנותק
                                          אחינועם מלול
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחינועם מלול
                                          #927

                                          שמעון לוי ויאיר אלייצור במפגש.mp4
                                          קרדיט: מיוזיק סקופ

                                          בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                                          המבין 0ה ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול