מה שקורה היום בחתונות
-
אני גם חושבת שחתונה זה אמור להיות הכי יהודי.
כששלחו לי את הסירטון של החסיד הזה ששר בחתונה אחת את: הלו איפה אתה אתה פה?...
אני הייתי בשוק.
זה הדבר הכי לא מגניב בארץ. אתם רוצים תעשו מסיבות לכו לקריוקי... אנערף אבל זה ממש לא מתאים לחתונה.@המחבל-המחופש @קפוצ-ונית מסכים לגמרי עם כל מילה..
עצוב שאתה בא לחתונה יהודית ומקבלים מלא טרנסים של גויים
כל קלידן היום שמכבד את עצמו חייב להיות לו על האורגן לפחות 10 טרנסים...
לגבי מה שאמרת קפוצ-ונית עצוב ששיר של גוים (או חילונים לא סגור עדיין)
בלי משמעות וטעם, ישירו אותו בחתונה....
בושה חייבים לעשות עם זה משהו השאלה מה.... -
@המחבל-המחופש @קפוצ-ונית מסכים לגמרי עם כל מילה..
עצוב שאתה בא לחתונה יהודית ומקבלים מלא טרנסים של גויים
כל קלידן היום שמכבד את עצמו חייב להיות לו על האורגן לפחות 10 טרנסים...
לגבי מה שאמרת קפוצ-ונית עצוב ששיר של גוים (או חילונים לא סגור עדיין)
בלי משמעות וטעם, ישירו אותו בחתונה....
בושה חייבים לעשות עם זה משהו השאלה מה....@חכם_בלילה
ברור שחייב טרנסים כדי שיוכלו באמת לרקוד. יש חתונות שנרדמים תוך כדי התנענעות.
אבל יש מלא שירים חרדיים יפים. שאפשר להקפיץ איתם את הארוע. אנחנו לא צריכים להגיע לשירים שלהם. קצת כבוד וגאווה יהודית
-
@חכם_בלילה
ברור שחייב טרנסים כדי שיוכלו באמת לרקוד. יש חתונות שנרדמים תוך כדי התנענעות.
אבל יש מלא שירים חרדיים יפים. שאפשר להקפיץ איתם את הארוע. אנחנו לא צריכים להגיע לשירים שלהם. קצת כבוד וגאווה יהודית
@קפוצ-ונית מסכימה אתכם בכל מילה
בא לי לעשות בזה מהפך ענק!!!!
בקטע של התזמורות והשירים איך עושים אם זה מהפך????? -
@קפוצ-ונית מסכימה אתכם בכל מילה
בא לי לעשות בזה מהפך ענק!!!!
בקטע של התזמורות והשירים איך עושים אם זה מהפך????? -
@קפוצ-ונית מסכימה אתכם בכל מילה
בא לי לעשות בזה מהפך ענק!!!!
בקטע של התזמורות והשירים איך עושים אם זה מהפך?????@המחבל-המחופש
אני הייתי לאחרונה בחתונה של אחד שהביא את שמואל גריינמן בלווי 5 כלים
ובהתחלה חשבתי שלא יהיה מוצלח אבל התבדתי
וזה כי הוא רצה רק שירים יהודיים כאלו סטייל הראל טל אבל בחרדי
ובאמת לא היה שם שום שיר חדש חוץ מקטנות שבקטנות שזה לחן של שמואל -
@המחבל-המחופש
אני הייתי לאחרונה בחתונה של אחד שהביא את שמואל גריינמן בלווי 5 כלים
ובהתחלה חשבתי שלא יהיה מוצלח אבל התבדתי
וזה כי הוא רצה רק שירים יהודיים כאלו סטייל הראל טל אבל בחרדי
ובאמת לא היה שם שום שיר חדש חוץ מקטנות שבקטנות שזה לחן של שמואל -
@המחבל-המחופש
אני הייתי לאחרונה בחתונה של אחד שהביא את שמואל גריינמן בלווי 5 כלים
ובהתחלה חשבתי שלא יהיה מוצלח אבל התבדתי
וזה כי הוא רצה רק שירים יהודיים כאלו סטייל הראל טל אבל בחרדי
ובאמת לא היה שם שום שיר חדש חוץ מקטנות שבקטנות שזה לחן של שמואל@מנחם-6 זה ממש נדיר שכל החתונה ככה
לנו היה בחצי שנה האחרונה 2 חתונות
אחד היה ארצליך והשני היה קרחשבסקי
שתחהם שרו מה שבא להם
זה מוגזם לדעתי
בא לי לעשוץ אם זה מהפך
איך נעשה את זה??? -
@מנחם-6 זה ממש נדיר שכל החתונה ככה
לנו היה בחצי שנה האחרונה 2 חתונות
אחד היה ארצליך והשני היה קרחשבסקי
שתחהם שרו מה שבא להם
זה מוגזם לדעתי
בא לי לעשוץ אם זה מהפך
איך נעשה את זה???@המחבל-המחופש בדר"כ המהפכים צריכים לבוא מכיוון הבחורים קשה לי להאמין שיהי אפשר לעשות מהפכה מכיוון עזרת הנשים שאין להם בכלל אינטרקציה עם התזמורת(עכ"פ בדרך כלל)
-
@מנחם-6 זה ממש נדיר שכל החתונה ככה
לנו היה בחצי שנה האחרונה 2 חתונות
אחד היה ארצליך והשני היה קרחשבסקי
שתחהם שרו מה שבא להם
זה מוגזם לדעתי
בא לי לעשוץ אם זה מהפך
איך נעשה את זה???@המחבל-המחופש שמואל גריינמן גם רוצה (ככה האו אומר)
והחתונה הזאת זה היה דוגמה (לא שהוא התכוון לזה) -
@המחבל-המחופש בדר"כ המהפכים צריכים לבוא מכיוון הבחורים קשה לי להאמין שיהי אפשר לעשות מהפכה מכיוון עזרת הנשים שאין להם בכלל אינטרקציה עם התזמורת(עכ"פ בדרך כלל)
@פצפון צודק
אז אולי נכניס מכיון עזרת הגברים
אתם תחשהבו מה יעבוד עלכם בשביל שזה לא יראה מסיבות
תחשבו על משהו ואין לי בעיה לעזור לבצע -
@המחבל-המחופש שמואל גריינמן גם רוצה (ככה האו אומר)
והחתונה הזאת זה היה דוגמה (לא שהוא התכוון לזה) -
@פצפון לא אמרתי שישיבה שיתפה
אבל אולי ננסה להכניס לישיבות והם ישתפועולה -
@פצפון הוא היה משערי שמועות (אני לא משם)
לא כולם אהבו אבל אני מאד נהנתי וכולם אמרו שהתזמורת הפציצה@מנחם-6 לא הבנתי מה הלך פה מה היה עם שערי שמועות
-
@מנחם-6 לא הבנתי מה הלך פה מה היה עם שערי שמועות
@המחבל-המחופש משם היה החתן שהביא את שמואל לחתונה
-
@המחבל-המחופש משם היה החתן שהביא את שמואל לחתונה
@מנחם-6 מהמם אז אולי תעשה שינוי בישיבה שלך

אני מתיאשת מראש הבחורים לא יזרמו עם זה
מנסיון חבל

-
@פצפון לא אמרתי שישיבה שיתפה
אבל אולי ננסה להכניס לישיבות והם ישתפועולה@המחבל-המחופש אמר במה שקורה היום בחתונות:
לא אמרתי שישיבה שיתפה
@פצפון אמר במה שקורה היום בחתונות:
@מנחם-6 איזה ישיבה שיתפה פעולה?
אני כתבתי את זה למנחם לא לך.....
-
@המחבל-המחופש אמר במה שקורה היום בחתונות:
לא אמרתי שישיבה שיתפה
@פצפון אמר במה שקורה היום בחתונות:
@מנחם-6 איזה ישיבה שיתפה פעולה?
אני כתבתי את זה למנחם לא לך.....
@פצפון הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות