דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה שקורה היום בחתונות

מה שקורה היום בחתונות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
המחבל המחופש
211 פוסטים 46 כותבים 13.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תהילוש 0

    @פחית-XL כל אחד והסגנון שלו מה לעשות זה היום צריך להבין היום את כל הצדדים
    צריך להיות במקום הזה בשביל להבין את העניין הזה

    פ מנותק
    פ מנותק
    פחית XL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #160

    @תהילוש-0 אבל חתונה זה אמור להיות קדוש זה לא בנגן שלך שתשמע מה שאתה רוצה

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ פחית XL

      @תהילוש-0 אבל חתונה זה אמור להיות קדוש זה לא בנגן שלך שתשמע מה שאתה רוצה

      ת מנותק
      ת מנותק
      תהילוש 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #161

      @פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
      אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
      מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
      אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח

      פ 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • ת תהילוש 0

        @פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
        אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
        מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
        אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח

        פ מנותק
        פ מנותק
        פחית XL
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #162
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ת תהילוש 0

          @פחית-XL נכון אבל מה לעשות שאנשים היום יותר חשופים למוזיקה זה ממכר
          אני הייתי בכמה חתונות כאלה של מועדון של בחורי ישיבות ואתה שם לב שכולם קופצים ורוקדים
          מסתבר שהחברה אוהבים וחתונה כזו פעם ב..... זה לא נורא
          אבל אין כמו זמר ותזמורת נורמאלית זה בטוח

          פ מנותק
          פ מנותק
          פחית XL
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #163

          @תהילוש-0 אבל זה רק אומר כמה הדור היום גרוע עד שאנו נאלצים להבליג מול כזו תופעה מזעזעת כי זה מידי התפשט

          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פ פחית XL

            @תהילוש-0 אבל זה רק אומר כמה הדור היום גרוע עד שאנו נאלצים להבליג מול כזו תופעה מזעזעת כי זה מידי התפשט

            ת מנותק
            ת מנותק
            תהילוש 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #164

            @פחית-XL נכון חד משמעית כן
            אבל אני נגיד לא מסוגלת להיות באירועים כאלה ואני לא קמה לרקוד
            סתם כולם קופצים ללא קשר
            לא חסר גם לכל הדייגיים עושים מה שבא להם
            ודרך אגב תאחדי פוסטים אסור לכתוב פוסט אחד אחרי השני

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תהילוש 0

              @פחית-XL נכון חד משמעית כן
              אבל אני נגיד לא מסוגלת להיות באירועים כאלה ואני לא קמה לרקוד
              סתם כולם קופצים ללא קשר
              לא חסר גם לכל הדייגיים עושים מה שבא להם
              ודרך אגב תאחדי פוסטים אסור לכתוב פוסט אחד אחרי השני

              פ מנותק
              פ מנותק
              פחית XL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #165
              פוסט זה נמחק!
              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פחית XL

                פוסט זה נמחק!

                ת מנותק
                ת מנותק
                תהילוש 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #166
                פוסט זה נמחק!
                פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תהילוש 0

                  פוסט זה נמחק!

                  פ מנותק
                  פ מנותק
                  פחית XL
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #167
                  פוסט זה נמחק!
                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פחית XL

                    פוסט זה נמחק!

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תהילוש 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #168
                    פוסט זה נמחק!
                    פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תהילוש 0

                      פוסט זה נמחק!

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פחית XL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #169
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ת תהילוש 0

                        פוסט זה נמחק!

                        פ מנותק
                        פ מנותק
                        פחית XL
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #170

                        @תהילוש-0 מחקתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • המבין 0ה המבין 0

                          לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה

                          חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                          #171

                          @המבין-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                          לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה

                          הגזמת לגמרייייייי.....
                          "חצי מועדון"
                          אתה יודע מה זה מןעדון שאתה אומר את זה?

                          וחוץ מזה מותר לבחורי ישיבות להתפרע בריקודים בחתונות (ולא בשירים)
                          אם לא בחתונה
                          אז מתי כן???!?!!?!?!!?

                          ת המבין 0ה ac1A 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • חיה בקליפח חיה בקליפ

                            @המבין-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                            לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה

                            הגזמת לגמרייייייי.....
                            "חצי מועדון"
                            אתה יודע מה זה מןעדון שאתה אומר את זה?

                            וחוץ מזה מותר לבחורי ישיבות להתפרע בריקודים בחתונות (ולא בשירים)
                            אם לא בחתונה
                            אז מתי כן???!?!!?!?!!?

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תהילוש 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #172

                            @חיה-בקליפ ברור שמותר להם אבל בגבול מסוים וחוץ מיזה על המועדון זה לא על התזמורות אלא על הדי גי שנסחפים מתחילים ולא יודעים איפה הוא יסיים

                            חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ת תהילוש 0

                              @חיה-בקליפ ברור שמותר להם אבל בגבול מסוים וחוץ מיזה על המועדון זה לא על התזמורות אלא על הדי גי שנסחפים מתחילים ולא יודעים איפה הוא יסיים

                              חיה בקליפח מנותק
                              חיה בקליפח מנותק
                              חיה בקליפ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                              #173

                              @תהילוש-0 שום גבול עד ההפרדה (ושוב ברכיקודים לא בשירים)

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                @תהילוש-0 שום גבול עד ההפרדה (ושוב ברכיקודים לא בשירים)

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תהילוש 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #174

                                @חיה-בקליפ מה את אומרתתת??????????
                                תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
                                כל אחד יעשה לפי מה שהוא חושב!!!!!!!!!!!

                                חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תהילוש 0

                                  @חיה-בקליפ מה את אומרתתת??????????
                                  תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם
                                  כל אחד יעשה לפי מה שהוא חושב!!!!!!!!!!!

                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                                  #175

                                  @תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
                                  את מדברת על שירים ואני על ריקודים

                                  @תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                  תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם

                                  מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
                                  הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
                                  מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה......

                                  ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                    @תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
                                    את מדברת על שירים ואני על ריקודים

                                    @תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                    תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם

                                    מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
                                    הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
                                    מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה......

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תהילוש 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #176

                                    @חיה-בקליפ ממש לא אני הבנתי אותך
                                    אם השירים בהתאם אז הריקודים אותו דבר אין מה לצפות
                                    את מסכימה איתי שבשירים חסידיים לא יהיה השתוללות של בחורים יהיה ריקודיםם
                                    ואם זה יהיה די גי אז יהיה השתוללות מוגזמת שלא מכבדת
                                    לא יודעת עד כמה את מסתובבת באירועים כי אני הרבה ואני יודעת טוב בעניין הזה

                                    חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ת תהילוש 0

                                      @חיה-בקליפ ממש לא אני הבנתי אותך
                                      אם השירים בהתאם אז הריקודים אותו דבר אין מה לצפות
                                      את מסכימה איתי שבשירים חסידיים לא יהיה השתוללות של בחורים יהיה ריקודיםם
                                      ואם זה יהיה די גי אז יהיה השתוללות מוגזמת שלא מכבדת
                                      לא יודעת עד כמה את מסתובבת באירועים כי אני הרבה ואני יודעת טוב בעניין הזה

                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #177

                                      @תהילוש-0 תסתכלי שוב לפוסט הקודם שלי ערכתי אותו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                        @תהילוש-0 אנחנו מדברות על 2 דברים שונים
                                        את מדברת על שירים ואני על ריקודים

                                        @תהילוש-0 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                        תגיעי את לאירוע של די גי שעושה מה בא לו הכל ניראה בהתאם

                                        מי שמזמין די גי לאירוע שלו יודע איך האירוע שלו יראה
                                        הוא רוצה שיהיו את השירים האלו, את הריקודים האלה וכל מה שמסביב.....
                                        מי שמזמין תזמורת- זה יותר בחורי ישיבות וכאלה......

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תהילוש 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #178

                                        @חיה-בקליפ נכון

                                        חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ת תהילוש 0

                                          @חיה-בקליפ נכון

                                          חיה בקליפח מנותק
                                          חיה בקליפח מנותק
                                          חיה בקליפ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                                          #179

                                          @תהילוש-0 ראשית אם אהבת שימי לייק👍 😊
                                          שנית ,את מסכימה איתי שדיגי מביאים סגנון יותר פתוח, שרוצה חתונה כזאת עם שירים כאלה וסגנון ריקוד כזה ,אז זה מה שהם רוצים ואין לנו מה להתמרמר והתעצבן עליהם,
                                          הרי מי שמזמין די גי יודע מה זה דיגי
                                          וזה כמו להתעצבן על הופעות וחתונות חילוניות

                                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול