ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית
-
@גיטריסט-1 בדגם Amped אין מנורה
לדגמים אחרים בסדרה Dept 10 יש מנורה -
תודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות
אני קניתי משהו ממש ישן ולא היו לי שום בעיות
@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
אני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו
באמת לקח לי זמן למצוא את הסאונד שאני אוהב וגם שמתי לב שכל גיטריסט מכוון את זה איך שזה נשמע לו
לדעתי פשוט צריך לשבת על זה עד שמוצאים סאונד טוב
סתם מעניין אתה מנגן על סינגלים או האמבקר'ס? -
@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות
אני קניתי משהו ממש ישן ולא היו לי שום בעיות
@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
אני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו
באמת לקח לי זמן למצוא את הסאונד שאני אוהב וגם שמתי לב שכל גיטריסט מכוון את זה איך שזה נשמע לו
לדעתי פשוט צריך לשבת על זה עד שמוצאים סאונד טוב
סתם מעניין אתה מנגן על סינגלים או האמבקר'ס? -
@סלאש אני מנגן על האמבקר'ס (גיבסון לס פול) אבל מה שמפריע לי בעיקר זה הערוץ האמצעי שלו שלטעמי הוא לא מספיק קשוח
-
@גיטריסט-1 כמה GAIN אתה שם וכמה ווליום?
אני מנגן על סטראט והGAIN על שעה 3 והווליום על שעה 12 וזה כאסח לגמרי (זה במגבר, במיקסר אני מוריד עוד) -
תודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
Dept 10 Boost
Dept 10 Dual Drive
Dept 10 Dual Distortion
לא לוקח אחריות על איך הם נשמעים כי לא שמעתי אותם
https://blackstaramps.com/dept10/ -
@גיטריסט-1 אמר בייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית:
א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
Dept 10 Boost
Dept 10 Dual Drive
Dept 10 Dual Distortion
לא לוקח אחריות על איך הם נשמעים כי לא שמעתי אותם
https://blackstaramps.com/dept10/ -
@גיטריסט-1 הדבר הזה שבאמצע הפדל מתחת ברזל שמגן עליו זה מנורה
-
@גיטריסט-1 בעיקרון פרה-אמפ זה מדמה מגברים
הוא מדמה את הדחיסה של המגבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות